Liljen Skrevet 9. august 2006 #21 Del Skrevet 9. august 2006 Sarah Salamander:-) Benplass på flyet?? Ja, godt å strekke litt på sei. Vi har også ekstra benplass når vi flyr, men mannens ben er jo kanonlange, så han stakkars må sprike sånn med beina hvis ikke, og noen turner er han jo aldri vært.. Men det som er fordel med å være liten på fly er at en kan krølle sei godt sammen i setet sitt og sove ganske bra. Ja hvis en er heldig å få vindusplass da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 9. august 2006 #22 Del Skrevet 9. august 2006 Haha, ja det har jeg alltid lurt på, hvordan de stakkars høye menneskene klarer seg gjennom 14 timer på fly!! Der kan vi breie oss godt ut, og til og med strekke litt på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 9. august 2006 #23 Del Skrevet 9. august 2006 Tusen takk for velkomsthilsen!! Må også nevne at selv om Ringenes Herre var kjempe bra så var det nok det faktum at jeg faktisk kunne strekke ut beina under hele forestillingen som gjorde at jeg orket 3,5? timer på kino Ps: mamma fikk spørsmål om hva hun ønsket seg til bursdagen og da svarte hun at hun ville ha sånne høner med fjær mellom beina og dermed fikk jeg tak i 3 søte dverghøns til henne. Og de er mye søtere en vanlige høns!!! (fant ikke noen med fjær mellom beina, men disse har i hvertfall fjær mellom tærne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. august 2006 #24 Del Skrevet 9. august 2006 Ps: mamma fikk spørsmål om hva hun ønsket seg til bursdagen og da svarte hun at hun ville ha sånne høner med fjær mellom beina og dermed fikk jeg tak i 3 søte dverghøns til henne. Og de er mye søtere en vanlige høns!!! (fant ikke noen med fjær mellom beina, men disse har i hvertfall fjær mellom tærne) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2006 #25 Del Skrevet 9. august 2006 Høns er høns Dverghønene er jo kjempesøte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. august 2006 #26 Del Skrevet 9. august 2006 Bellatrix her på KG burde definitivt vært med i klubben vår! Eneste jeg kjenner som får meg til å føle meg høy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2006 #27 Del Skrevet 9. august 2006 Bellatrix er selvsagt velkommen Hvor høy er hun?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. august 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 9. august 2006 Sarah Salamander :-)! Da vi var i Tyrkia for ca 2 uker siden fikk vi nødutgangplass på veien ned. Det var helt fantastisk!!! Særlig for mannen! Men når vi skulle hjem igjen måtte vi jekke oss ned noen hakk, for da ble vi plassert heeelt bakerst i flyet, og til og med jeg følte jeg hadde dårlig benplass! Det er den verste flyturen jeg har hatt noen gang! Skal man sitte 4 timer på et fly rett opp og ned så bør det i det minste være bedre forhold enn på en buss. Eller, til og med bussene har bedre forhold enn det var på det flyet! Mannen min orket ikke å sitte i setet mer enn han måtte, så ha gikk og satte seg på do og sovna der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2006 #29 Del Skrevet 9. august 2006 går det an å sovne på flydoen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. august 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 9. august 2006 Ja tydeligvis...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. august 2006 #31 Del Skrevet 9. august 2006 Tror Bellatrix er 1.50. Hvis jeg ikke tar helt feil? Skal hinte henne om denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 9. august 2006 #32 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg er 157,5.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. august 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 9. august 2006 Anerikke: Ja, få med Bellatrix også! Enona: som medlem i Dverghøns-klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. august 2006 #34 Del Skrevet 9. august 2006 Enona! Her var det kommet masse morsomme historier allerede. Og det beste er at jeg kjenner meg igjen i alle sammen!!! Dette er krakken min. Uunværlig! Jeg har takhøye skap, fordi det er pent og gir en hylle ekstra lagringsplass, men er totalt upraktisk for meg selv da... Her på jobben er de veldig bekymret for meg for jeg klatrer rundt i alt som er for å rekke opp. Det går jo bra da, for jeg er vant til å klatre. Her tidligere i sommer holdt det på å gå galt allikevel, men da var det faktisk stigen jeg falt ned fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. august 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 9. august 2006 Nå har jeg forresten sortert medlemmene på høyde i steden for alfabetisk. Og her er det sånn at de laveste står høyest, i motsetning til ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. august 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 9. august 2006 Her tidligere i sommer holdt det på å gå galt allikevel, men da var det faktisk stigen jeg falt ned fra ← Huff da... men må litt likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 9. august 2006 #37 Del Skrevet 9. august 2006 Tenk når vi blir gamle da, ganske stor sannsynlig for lårhalsbrudd for denne gjengen tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 9. august 2006 #38 Del Skrevet 9. august 2006 Gamle mennesker krymper. vi har da ikke så mye å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 9. august 2006 #39 Del Skrevet 9. august 2006 Au da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 9. august 2006 #40 Del Skrevet 9. august 2006 Enona: som medlem i Dverghøns-klubben! ← Enona! ← Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå