Knøttet Skrevet 5. desember 2006 #801 Del Skrevet 5. desember 2006 For ikke å snakke om alle klesbutikkene hvor de må ha sånne lange stenger med krok i enden for å hente ned tøyet på de øverste knaggene... De rekker vel kun verdens høyeste mann opp til... ← Dette irriterer meg også, noe sinnsykt! De kunne i det minste latt de stengene stå i nærheten, slik at kundene selv kunne tatt ned klærne! Men da er det kjekt å ha en høy samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 8. desember 2006 #802 Del Skrevet 8. desember 2006 *stiller meg på tå og dytter oss opp på side 1 igjen* -Auauauau, strekk i ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. desember 2006 #803 Del Skrevet 10. desember 2006 Hva gjør mine kreative medhøns når de pynter treet?! Nå venter jeg mange morsomme svar altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 10. desember 2006 #804 Del Skrevet 10. desember 2006 Måtte jo bare stå i soffan for å se hvordan stua ser ut fra min kjærestes synsvinkel (han er 191cm). Det SER faktisk anderledes ut!! Stua så stor ut og alle møbler bitte små. snodig!!! Pynte treet er lett, iaf når grana er sånn passe høy for en liten dverghøne! Dessuten så tar man bare i bruk kjøkkenstoler for å nå toppen...*opp og ned, opp og ned...stolen, rundt og rundt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. desember 2006 #805 Del Skrevet 10. desember 2006 Her kommer nok ikke juletreet til å være noe problem, vi har nemlig ikke plass til noe tre som er mer enn ca like høyt som meg- og da blir pyntingen en enkel sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. desember 2006 #806 Del Skrevet 10. desember 2006 Pynte treet er lett, iaf når grana er sånn passe høy for en liten dverghøne! Dessuten så tar man bare i bruk kjøkkenstoler for å nå toppen...*opp og ned, opp og ned...stolen, rundt og rundt* ← Det er min variant også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. desember 2006 #807 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva gjør mine kreative medhøns når de pynter treet?! Nå venter jeg mange morsomme svar altså! ← Man skaffer seg en mann som ikke er dverghane, og så pynter han oppe og jeg nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #808 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva gjør mine kreative medhøns når de pynter treet?! Nå venter jeg mange morsomme svar altså! ← Jeg skal ha tre i egen leilighet for første gang i år, og jeg gjør det så enkelt at jeg skaffer et bitte lite tre, vil ha et som er ca en meter høyt. Da bli det jo enkelt å pynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. desember 2006 #809 Del Skrevet 13. desember 2006 Kjøkkenstol og en høyere person som når opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #810 Del Skrevet 13. desember 2006 For ikke å snakke om alle klesbutikkene hvor de må ha sånne lange stenger med krok i enden for å hente ned tøyet på de øverste knaggene... De rekker vel kun verdens høyeste mann opp til... ← Var på XXL og skulle kjøpe en jakke i julegave til mannen. Visste akkurat hvilken jeg skulle ha, så jeg gikk gjennom labyrinten og rett bort til den. Men så hang den jo helt oppi taket! Dette var vel faktisk en lørdag, så alle i betjeningen var selvsagt langt borte og opptatt med andre kunder. Det stod en høy mann ved siden av og jeg prøvde å kikke litt og gi litt små hint om at jeg trengte hjelp, uten å si noe, men han tok ikke hintet så jeg begynte å se meg om etter alternative løsninger. Så etter stenger og krakker og det som måtte være. Til slutt fant jeg en buksekleshenger (sånn med klyper) som hang der ene og alene. Nappet den til meg og dyttet hardt til hengeren med jakka jeg skulle ha på, og der falt den jammen ned i hendene mine. Så bar det rett ut igjen. Unngår helst butikker på lørdager... Hva gjør mine kreative medhøns når de pynter treet?! Nå venter jeg mange morsomme svar altså! ← Dropper treet...... Neida...men vi har faktisk ikke tre hos oss. Men hos mine foreldre har det vel gått i benyttelse av kjøkkenstoler og sofaer og det som er. Og en høy mann selvsagt... I helga satt jeg på barkrakk! Og det gikk helt fint. Skulle synge på konsert med koret, men så hadde jeg så vondt i bekkenet at jeg hadde ikke klart å gjennomføre konserten uten å sitte, så vi fant en barkrakk til meg som jeg stilte rett ved siden av de andre. Og da ble jeg faktisk like høy som de andre. Veldig praktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. desember 2006 #811 Del Skrevet 17. desember 2006 Jøss, har alle hønene blitt trampet ned i førjulsmaset? Her var vi jo plutselig nesten på side tre! *kave seg febrilsk opp igjen på førstesiden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. desember 2006 #812 Del Skrevet 17. desember 2006 Kaver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. desember 2006 #813 Del Skrevet 17. desember 2006 Jøss, har alle hønene blitt trampet ned i førjulsmaset? Her var vi jo plutselig nesten på side tre! *kave seg febrilsk opp igjen på førstesiden* ← Hadde ikke vært så rart, det er et utrolig førjulsmas, og små dverghøns som meg forsvinner nesten i mengden ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. desember 2006 #814 Del Skrevet 17. desember 2006 Ja, gjett om! Jeg våget meg ned i Oslo sentrum i går. Var tidlig ute, så helt til klokken passerte tolv var det faktisk ikke så verst med folk, men så ble det ILLE. Da dro jeg hjem. Tror ikke familien hadde blitt så begeistret om de måtte tilbringe julen sammen med en hardt skadet Virvel på sykehuset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. desember 2006 #815 Del Skrevet 18. desember 2006 Nei, det hadde nok ikke vært så stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. desember 2006 #816 Del Skrevet 19. desember 2006 Nei og nei, side to igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2006 #817 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja. Denne dverghøna er mye på jobb og sliten om kvelden. Derfor blir det lite KG på meg hvertfall. Kanskje andre høns også har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 20. desember 2006 #818 Del Skrevet 20. desember 2006 Kakler stort sett bare når jeg er på jobb for tida. Har en del dødtid her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. desember 2006 #819 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker alle medhønsene en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. desember 2006 #820 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Riktig god jul, dverghønsene! Endret 23. desember 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå