Blueberry Skrevet 25. august 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 25. august 2006 Huff, ja, barkrakker er en forferdelig oppfinnelse. Takke meg til en normal stol å dingle med beina fra. Tunge varer på øvste hylle har jeg faktisk ikke erfart. Eller så handler vi bare ikke de samme tingene, Mrs N... Eller kanskje det bare er sånn i England? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 25. august 2006 #322 Del Skrevet 25. august 2006 For ikke å snakke om å komme seg ned igjen på en anstendig og elegant måte... ← Går det ann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. august 2006 #323 Del Skrevet 25. august 2006 Det verste med å være liten er å gå på butikken. Hvorfor står alltid de tyngste varene på den øverste hyllen? Det er nesten helt umulig å få de ned, og det er aldri noen flinke menn som styrter til unnsetning ← Nei, de kjenner ikke sin besøkelsestid der... Men opplevde på toget en gang at en fyr sto klar til å gripe inn da jeg skulle ha sekken min ned fra bagasjehylla (tung sekk + høy bagasjehylle = ikke gøy). Han reiste seg samtidig med meg og sto stille rett bak meg til jeg hadde fått sekken trygt ned og på ryggen, først da gikk han. Kjekt å ha sikkerhetsnett Går det ann? ← Ikke som jeg kjenner til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. august 2006 #324 Del Skrevet 25. august 2006 Vet ikke om det bare er i England iselin22, men frokostblandingene er det verst med. De står i hyller som gjerne er over 2 meter høye og da er det bare for lille meg å strekke seg opp, pirke på kanten av esken med neglene til den faller ned. Klarer jeg å ta imot den når den faller putter jeg den i handlevoga, skulle den derimot spre frokostblanding over hele gulvet går vi bare videre og later som ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. august 2006 #325 Del Skrevet 25. august 2006 Hyllene på obs er verst syns jeg. Di er høye di.... Ha en strålende helg alle dverghøns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. august 2006 #326 Del Skrevet 25. august 2006 Det er helt fantastisk å lese om alle dere som har akkurat de samme problemene som meg. Jeg har liksom ikke tenkt over at dere finnes! Jeg liker ikke å dingle med bena, men heldigvis står pc'en stort sett under pulten på arbeidsplasser nå til dags, så da kan jeg legge bena oppå der. slækking i smug i bilen kan jeg ha setet akkurat så langt tilbake at jeg slipper å slå knærne i dashbordet, men mannen sliter de gangene jeg har glemt å skyve det tilbake igjen etter meg + at jeg har mistanke om at jeg ser litt dust ut som pitteliten i en enormt svær bil barkrakker... ørgh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. august 2006 #327 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Vi kan vel ikke noe for at de høye kjekke, også synes at smått er søtt ← Vel min slipper ikke ut igjen! Undrer meg litt på hvordan vi ser ut sammen... eller hvorfor alle glaner når jeg går sammen med min 1,85-høye venninne fra jobben (det kan såklart være fordi vi er lekre ) Endret 25. august 2006 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. august 2006 #328 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg var en gang sammen med en som var nærmere 1,95. Folk så litt undrende på oss, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 25. august 2006 #329 Del Skrevet 25. august 2006 Kom på en ting til som kan være vanskelig i butikken: Rett og slett å nå varene som ligger litt langt opp mot kasseapparetet når man står nederst og skal pakke.. Rekker rett og slett ikke langt avgårde, for jeg bøyer meg ikke OVER disken - jeg har nok med å strekke meg opp! Ok, litt overdrevent, men dere skjønner sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 26. august 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 26. august 2006 Skjønner akkurat hva du mener Svimle. Utrolig kjekt å ikke være alene om sånt i verden. Slitsomt å vaske bilen alene, for den blir aldri helt rein på taket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #331 Del Skrevet 26. august 2006 Kjenner meg igjen jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. august 2006 #332 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har gitt opp barkrakker. Forrige gang jeg prøvde å sitte på en falt den over når jeg skulle hoppe opp på den.. Var litt flaut ja Det verste med å være liten er å gå på butikken. Hvorfor står alltid de tyngste varene på den øverste hyllen? Det er nesten helt umulig å få de ned, og det er aldri noen flinke menn som styrter til unnsetning Jeg tror jeg skal klage til forbrukerrådet eller no ← I en butikk her i byen har de pizzaer i en fryser på veggen bak og over en annen fryser. Med andre ord; klin umulig å få tak i annet enn de nederste. En gang jeg skulle ha Lørdagspizza, som selvfølgelig var øverst, så gikk jeg og snakket med sjefen for butikken og sa at butikken tydeligvis ikke er laget for små mennesker og ba han ta ned en pizza til meg. Han ble litt satt ut, men henta pizza til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. august 2006 #333 Del Skrevet 26. august 2006 Kom på en ting til som kan være vanskelig i butikken: Rett og slett å nå varene som ligger litt langt opp mot kasseapparetet når man står nederst og skal pakke.. Rekker rett og slett ikke langt avgårde, for jeg bøyer meg ikke OVER disken - jeg har nok med å strekke meg opp! Ok, litt overdrevent, men dere skjønner sikkert hva jeg mener ← Ja. Da bruker jeg bare en av de varene jeg likevel skal kjøpe til å skyve dropsen eller hva det er nærmere. Samme med kjøtt som ligger innerst i fryseren, når det da står en annen fryser bak den på en måte. Da har jeg to alternativer. Enten å krype oppi fryseren eller å bruke noe annet for å lirke det fram. Jeg synes butikker enten brude slutte å legge ting så vankelig eller å sette ut krakker vi kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #334 Del Skrevet 26. august 2006 Alt dette viser vel bare at store deler av verden er lagd etter en standard. Hyller og frysebokser er vel bygd sånn at mennesker over en gitt gjennomsnittshøyde ikke skal ha problemer med å få tak i ting. Synd at det da er så mange av oss som er under standarden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. august 2006 #335 Del Skrevet 26. august 2006 Min kjære boikotter bilen min. Lille meg har selvsagt en liten Polo, med esktra pute for å bygge litt høyde, så jeg ser over panseret. Setet er i tillegg trukket maks frem, så sambo får ikke inn en fot en gang. Han lurer på om jeg kommer meg på plass i bilen ved hjelp av tankekraft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 26. august 2006 #336 Del Skrevet 26. august 2006 Det er ikke lett å være liten altså, rekker ikke opp til noen verdens ting.. Men så tenker jeg på de som er ekstra lange, de har det ikke så greit de eller. Sånn som jeg og samboeren min måtte betale flere tusen ekstra for 20cm lenger seng! Er ikke det forskjellsbehandling da? Han er så lang at han må ha f.eks. ekstra lang seng, sitte ved nødutgangen på fly, holder på å kreperer når han må sitte flere timer på buss i de trange setene mens jeg har megagod plass! Synes synd på han også jeg. De midt i mellom derimot, screw you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #337 Del Skrevet 26. august 2006 Min kjære boikotter bilen min. Lille meg har selvsagt en liten Polo, med esktra pute for å bygge litt høyde, så jeg ser over panseret. Setet er i tillegg trukket maks frem, så sambo får ikke inn en fot en gang. Han lurer på om jeg kommer meg på plass i bilen ved hjelp av tankekraft ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. august 2006 #338 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Åh, dette er en kostelig tråd! Alt er til å kjenne seg igjen i! Og så kan vi dele tips om hvordan løse problemene. Ikke dumt, det. Barkrakker er fysj, ja. Er det bare slike ledige når jeg kommer inn på en kafé, så finner jeg en annen kafé... må jeg medgi. På IKEA har de jo sånn "bruke rommets høyde-"politikk. For da kan man jo få masse greier inn i små rom. De tror de er så lure, de. Vel, ikke vet jeg hva jeg skulle ha gjort for å nå opp til skapene lengst oppe på veggen. Synes ikke det der er noe lurt i det hele tatt! Og så liker jeg ikke bæreposer som er for lange, hvis dere skjønner... De skraper i bakken med mindre jeg ruller hanken rundt håndleddet og dermed stopper all blodtilførsel, eller henger posen over skulderen. Hmf! Butikkhyller har vi jo snakket om. Én ting er når de er høye. Men så er det de gangene varen egentlig ikke ligger på en for høy hylle, men ligger for langt inn på hylla...Altså, jeg rekker opp, men jeg rekker ikke inn. Hmf, hmf! Endret 26. august 2006 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. august 2006 #339 Del Skrevet 27. august 2006 Bæreposer er også et problem ja. Ikke bare skraper de ned i bakken, men andre må jo synes at vi ser heeeelt nedlesset ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. august 2006 #340 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Morn forresten. Endret 27. august 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå