Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*innom og synger*

Short people got nobody

Short people got nobody

Short people got nobody to loooove.......

:sjarmor:

*Eve er 174*

Men det er da heeeeelt feil! Selv har jeg 1.92 cm to looooove :) Det er værre for ham da, han har "bare" 1.59...

Men som jeg sier til de som kommenterer at mannen må ligge en halv meter alene i senga: Det er bedre å ligge en halv meter alene, enn heeelt alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom nettopp på at jeg eier en krakk. For på badet er det skråvindu. Og når det skal åpnes rekker jeg akkurat opp. Men når det skal lukkes så klarer jeg ikke dytte det på plass. Så jeg har en krakk å stå på når jeg skal lukke det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som jeg sier til de som kommenterer at mannen må ligge en halv meter alene i senga: Det er bedre å ligge en halv meter alene, enn heeelt alene!

:Nikke:

Ja, det er sant det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest beekeeper

Å, jeg er 1,64.. får jeg også være med?? :sjenert:

Trodde jeg var den eneste som hadde obligatorisk krakk ved kjøkkenskapene jeg :grine: og ikke minst en krakk for å rekke opp til den to meter lange kjæresten! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: trenger bar så vidt stå på tå jeg,

samboeren min er bare 14 cm høyere en meg. så når vi skulle ha nytt kjøkken valgte vi kjøkken skap som ikke gikk helt opp til taket ;) Siden ingen av oss hadde rekt opp uansett... men det er en annen ting med det garderobeskapet for det er 219 :overrasket: Så må kjøpe en krakk har jeg finni ut. har skada meg noen ganger da jeg har tatt fart fra senga for å få tak i noe høyt oppi skapet :ler:

Endret av Minimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er da heeeeelt feil! Selv har jeg 1.92 cm to looooove :)  Det er værre for ham da, han har "bare" 1.59...

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
har skada meg noen ganger da jeg har tatt fart fra senga for å få tak i noe høyt oppi skapet :ler:

:ler:

Konklusjonen så langt er at dverghøns er flinke til å klatre, men slår seg en del (jfr. tidligere innlegg om å få ting i hodet når man vippet dem ut av kjøkkenskapet med en sleiv).

Mannen min ligger... skal vi se... under 30 cm alene, eller ofte helt alene, men det er fordi han snorker og jeg har lagt meg på sofaen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ligger... skal vi se... under 30 cm alene, eller ofte helt alene, men det er fordi han snorker og jeg har lagt meg på sofaen  :sjenert:

Min også snorker! (les: jager meg ut på sofaen) :ler:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan jeg være med??? rekker 1,58 over bakken, men pleier å si jeg er 1.60 :sjarmor:

Har en krakk på kjøkkenet. På badet står jeg noen ganger oppå vaskemaskinen.

Blåmann er 1.90, og senga vår er 2 m. Jeg har 40cm tumleplass, han har 10 cm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...