Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

:velkommen: Capricorn og Knurr

Så kjekt å se enda flere her :hoppe: Vi er nøyaktig like lange capricorn. Og jeg pleier og si 160.. Høres liksom mye bedre ut. :ler:

Og min bunad er og like mye for lang nå som den var da jeg fikk den til konfirmasjonen. Og det er 14!! år siden. Fyyyy... f.... tiden går uhyggelig fort.. :overrasket: Men jeg har heller ikke sydd den ut, og det er jeg veldig rimeli kry av da :sjarmor:

Tusen takk for at du rister dynen for meg Eeyore, det hørtes deilig ut. Tror jeg må gå å legge meg med en gang. Men først må jeg ha kakao for det hørtes så utrolig godt ut. Virvel hadde hatt det.

Vi og har slike lørdagskvelder forresten. Enten så har vi folk hjemme, eller så går vi på en plass det er rolig og tar ett par pils før vi tusler hjem :ler: .

Ha en strålende søndagskveld, høner.. Nå går liten syk dverghøne og legger sei. Men først en god dusj med "desespray" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:frustrert::frustrert: krampe i leggen.. Skulle strekke meg etter noen poser kakao øverst i skapet, så skjer det som alltid skjer... Jeg kunne aldri blitt noe ballerina siden det skjer hver gang jeg skal strekke meg etter noe :legrine: (står på tærne)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva har dere bedrevet helgen med?

Tja...fredag fant jeg ut at jeg var gravid, så på film og spiste pannekaker. Lørdag så vi film igjen og var på restaurant og spiste med venner. I dag, søndag, var jeg på Vannfestival på Ålgård og sang med koret, sov, spiste en god middag og dessert, så film og feira 1 års bryllupsdag. En innholdsrik helg for å si det med andre ord... ;)

Her er enda en :hoppe:

Jeg er..ehh..siste offisielle måling viste 159,5...men siden jeg regner med å ha vokst bittelittegranne siden 8.klasse..sier jeg alltid 160 cm da... :sjenert:

:velkommen:

Det nytter ikke å lyve på seg en halvcentimeter her vet du. Her er det kun offisielle målinger som gjelder! :ironi:

Er sliten jeg. ZzzzzZZZ.

Gleder meg til jeg skal sove jeg nå.

I dag er det bare 9 dager igjen til skolen begynner  :forvirret:

:troest:

Studerer du eller?

Jeg pleier å si at jeg er 1.60 på slippersen... :sjenert:

Jeg gjentar; det nytter ikke å lyve på seg noen centimeter her! :ironi:

Nok ei dverghøne melder seg. Jeg er 1,60.

Kommer sent, men håper det ikke gjør noe. :)

:velkommen:

Ikke for sent nei, vi har løpende opptak! Moralen er at alle under 165 cm skal inkluderes i vårt fellesskap, siden mange blir sett ned på (!) i samfunnet. ;)

:velkommen: til Knurr også!

Noen andre som står på tå foran minibanken og ved butikkbetalingsterminalene? Elsker de som er skråstilt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til Virvel, Svimle, ~Capricorn~, Knurr og Saeria :)

Og hva har dere bedrevet helgen med?

Jeg har vært på jentetur med noen andre mc damer. Har slappet av, grillet og kost oss masse. Har hatt fint vær også (kun noen regndråper).

I går feiret jeg og mannen vår førsta bryllupsdag, og da gikk vi ut og spiste på en kinesisk restaurant. Var kjempekoselig.

Ønsker alle sammen en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen har vært mye jobbing for min del. Det er litt komplisert å løfte opp mennesker som er høyere en man er selv, så ryggen min er litt mør. Men det ble en liten bytur også - og måtte klatre opp på fotstøtten på barkrakken for å stå så bartenderen så meg. Når man lener seg fremover over en bardisk med fintopp så får man lett dytta ting og saker opp - kanskje derfor jeg fikk ølen så fort? :sexy:

Bedre å være liten og søt enn stor og stygg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og måtte klatre opp på fotstøtten på barkrakken for å stå så bartenderen så meg. Når man lener seg fremover over en bardisk med fintopp så får man lett dytta ting og saker opp - kanskje derfor jeg fikk ølen så fort? :sexy:

Hehe, det bruker å funke for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å studere nå om 8 dager. Gruer meg litt jeg.

Kjenner ingen der jo  :grine:

Uff, stakkar. :kose:

Skjønner akkurat hvordan du har det, men det du må huske på er at det er en drøss med folk der som har det likedan, og er akkurat like desperate etter noen å prate med/stå sammen med.

Er det ett tidspunkt det er enkelt å få seg venner, så er det når man begynner på et nytt studium.

Endret av ayrabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkar.  :kose:

Skjønner akkurat hvordan du har det, men det du må huske på er at det er en drøss med folk der som har det likedan, og er akkurat like desperate etter noen å prate med/stå sammen med.

Er det ett tidspunkt det er enkelt å få seg venner, er det den daagen man begynner på et nytt studium.

Takk

:klem:

det blir nok bra. Bare gruer meg litt.

Skal bli godt å ha noe å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja...fredag fant jeg ut at jeg var gravid, så på film og spiste pannekaker. Lørdag så vi film igjen og var på restaurant og spiste med venner. I dag, søndag, var jeg på Vannfestival på Ålgård og sang med koret, sov, spiste en god middag og dessert, så film og feira 1 års bryllupsdag.

Noen andre som står på tå foran minibanken og ved butikkbetalingsterminalene? Elsker de som er skråstilt.... :ler:

Næææ så gøy! Gratulerer med spire! :klem: Og gratulerer med vel overstått bryllupsdag! Jeg husker at du giftet deg i fjor - jeg var nemlig dødmisunnelig på alle som giftet seg da, jeg måtte jo vente et helt år! :ler:

Jeg står på tå foran minibanken og ved betalingsterminalene... Jeg tror vi dverghøns har noen meget vel utviklete tå- og leggmuskler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjører jo motorsykkel, og har vært nødt til å bygge på skoene mine for å rekke ned ordentlig. Jeg ville nemlig ikke ha en sykkel der jeg kunne rekke ned uten problem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha: :ler:

Amalie 85: Det går nok bra skal du se. Egentlig har du et luksusproblem. Du kan sitte på forelesning en uke eller to og rett og slett plukke ut de du tror du liker og som du tror du kan bli venner med. ;) Det var slik jeg fant bestevenninnen min... :ler: Jeg kjente heller ingen på skolen, eller i byen for den saks skyld. Men det var lett å komme i kontakt med folk, for der var jo så mange andre i min situasjon. :)

Svimle: Gratulerer som nygift! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å studere nå om 8 dager. Gruer meg litt jeg.

Kjenner ingen der jo  :grine:

Kjenner meg godt igjen! Har aldri følt meg så hjelpeløs og alene som da jeg troppet opp første dag på høyskolen uten å kjenne eller vite om et eneste annet menneske som skulle begynne der. De første par dagene ville jeg bare løpe på do og grine hele tiden, men så slo det meg at det var sånn for de aller fleste andre også, og allerede etter to uker hadde jeg blitt kjent med de jeg vanket sammen med resten av studietiden. Man blir veldig fort kjent når ingen kjenner noen fra før! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...