Gjest Chrizzy Skrevet 15. august 2009 #21 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg er en hemmelig beundrer av deg på forumet. Jeg synes nemlig du er kul og skriver morsomt. Nå ble jeg varm og rørt, dette husker ikke jeg, jeg var akkurat det samme av deg, Pax... Og så mange andre, du var unik. Jeg husker tråder om "hvem vil du møte", "hvem er du nysgjerrig på", du var nevnt hele tiden Jeg er enda nysgjerrig på deg, jeg... Så merkelig, jeg søkte opp tråden om deg tidligere i dag, jeg har ikke sett i dagboken min på flere år. I kveld hadde jeg en venninne, Eliza, på besøk, jeg snakket om deg, nettopp fordi jeg hadde lest tråden "om deg" like før. Eliza har en tung tid nå, for en venn av henne har tatt livet av seg. Jeg fortalte om deg, den personen jeg så deg som, her, andre personer som er borte. Forskjellen er at noen mennesker tar sitt liv, andre dør bare, noen er lykkelige noen er ulykkelige. Det er tyngre når noen som er ulykkelig går bort... Du forstår... Jeg leste i tråden din i dag at noen hadde lært av deg at de ikke skulle la seg påvirke av det negative rundt de, det var noe du hadde skrevet om og kommet frem til. Jeg og min venninne snakket om hvordan man kan få det til, hvordan er det mulig, det høres så bra ut, men går det? Eliza, min venn, leser "spis, elsk, lev", der står det om dette, og når vi snakket om dette sa hun at det står mye om det i boken et sted, hun sa blant annet noe slikt som "La negative tanker falle av som mannskap på en rusten båt" Skulle gjerne spurt deg hvordan du fikk det til... Varm klem fra Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 15. august 2009 #22 Del Skrevet 15. august 2009 He came riding fast like a phoenix out of fire flames He came dressed in black with a cross bearing my name He came bathed in light and the splendor and glory I can’t believe what the lord has finally sent me He said dance for me, fanciulla gentil He said laugh a while, I can make your heart feel He said fly with me, touch the face of the true god And then cry with joy at the depth of my love Cause i’ve prayed days, i’ve prayed nights For the lord just to send me home some sign I’ve looked long, i’ve looked far To bring peace to my black and empty heart My love will stay till the river bed run dry And my love lasts long as the sunshine blue sky I love him longer as each damn day goes The man is gone and heaven only knows Cause i’ve cried days. I’ve cried nights For the lord just to send me up some sign Is he near? Is he far? Bring peace to my black and empty heart So long day. So long night Good lord, be near me tonight Is he near? Is he far? Bring peace to my black and empty heart Lalalaaa Love, I am so different Love, I am so different than before Love, can I be loved Love, could I ever really be loved Love, if you ever find me I wonder Will you try me I'm so different than before Love, the kind that I've dreamed of Well let's stop right here inside of me love Love, if you ever find me I wonder Will you try me I'm so different than before Love, I am so different than before Love, where are you waiting In dark and smoky room I hear you singing to me Love, let my voice take you and the song we make would be so different than before Ooh yes Love, if you ever find me I wonder Then I ask you try me I am so different than before Love, I am so different than before The word is out, the time is gone Begin again remember my love Make it strong Stretching out to everyone Nothing replays This is what I want, this is what I make Every little thing gonna be alright One day or so you'll be my love This time you won't mistake me I'm ready love for you to take me with you Love, if you ever find me I wonder Will you try me I'm so different than before Ooh yes My love, I know when you found me I'll rock yourself all around me Then I ask you try me I am so different than before Ooh yes, MY love I know you'll show me the words Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. august 2009 #23 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Ah, kveld igjen. Noen få ord før jeg legger meg. Har vært en fin dag, som vanlig. Tok med meg barna og vi plukket litt blåbær i skogen. Minstemannen fikk smake sin aller første blåbær, det er så gøy !!! Forrige uke smakte han sin første krøkebær, herlig Tenk, det er så fantastisk. Egentlig så skulle jeg gjerne hatt et stort hus og hatt 6-7 unger, jobbet bare litt, helst med å skrive barnebøker og tegne illustrasjoner. Det er en drøm Men, drømmer må man ha... Men uansett, jeg er overlykkelig lige så, for alt det gode jeg har fått og for at jeg får lov å være her og leve dagene. Det går opp og ned av og til, men det er og meningen God natt, takk for i dag Endret 18. oktober 2009 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. august 2009 #24 Del Skrevet 18. august 2009 Enda en kveld og i dag er jeg trøtt som en dupp. Blir deilig å legge seg. Har vært på cafe med barna i dag, ellers har jeg ikke vært noen supermamma akkurat. Har vaska og rydda hele huset mens lille sov, de store har vært ute med venner hele dagen. Lurer på når jeg får ånden over meg til å gjøre ferdig den siste boken, kanskje snart, men jeg klarer ikke tvinge noe på meg, ikke nå... Blir min første dag på jobb i morra, første gang på lenge, men føler ikke at jeg har gjort lite denne tiden alikevel. Skal kanskje bli litt deilig å komme ut av huset og få nye impulser, mulig at jeg trenger det egentlig. Til helga skal jeg på telttur med barna og plukke masse blåbær, det gleder jeg meg virkelig til. I dag har jeg faktisk fått blomster hos en hemmelig beundrer (stod det på kortet), men det var så klart fra mannen min, for vi har vært gift i 3 år i dag Jeg fikk 5 røde roser, med noe hvit og blått/lilla, det skal vist bety frieri Jeg har plukket en bukett blomster til han. Den var mye mindre en hans, med blå og lilla blomster og grønne blader, den var nydelig den og. Ja, ja, i går skrev jeg dagbok både her og på senga. I "sengdagboken" prøver jeg å skrive et dikt hver kveld, men det tør jeg ikke her for det er så mye dårlig, dagen etter blir jeg flau og sletter alt alikevel Har ikke skrevet dagbok på mange år, hverken her eller der, tar det som et godt tegn på at jeg begynner å bli innesluttet igjen Men kanskje jeg skal slette Chrizzy og skrive under et nytt nick, så slipper jeg å føle meg så låst. Mulig vet en eller flere hvem jeg er (vet jo om i alle fall 3-4 som vet hvem jeg er), for jeg har jo ikke akkurat vært så flink å skjule det hele tiden. Vanskelig å slippe seg fri da, skriver med "øyne" som leser bak skuldrene... Orker ikke sitter her og skrive masse gardindall, da kjeder jeg meg såååååååååååååååååååå fort... Natt, natt, alt er godt og jeg er lykkelig for at jeg er meg og for alt jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. oktober 2009 #25 Del Skrevet 9. oktober 2009 Skal du få nytt nick? Tidligere Epica her, jeg skifter nick og avatar FOR ofte Hvordan går det?? Vi har begynt å prøve.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. oktober 2009 #26 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du må skrive dikt, jeg vil leeeese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå