Gjest Gjest1 Skrevet 7. august 2006 #21 Skrevet 7. august 2006 De jeg bor med her skulle spise lunch som i boksemat lunch. Og da tenker jeg på sånne hermetikk bokser til 10 kroner eller hva de nå koster. Vel, jeg er helt imot boksemat.. Så jeg lurer på.. Spiser dere boksemat? ← Nei, ikke makrell i tomat, og posteien jeg spiser er ovnsbakt (altså ikke i hermetikkboks). Jeg bruker hermetiske tomater, mais, ananas, bønner o.l, men det var jo ikke det trådstarter mente. ← Hun skriver at hun er helt imot boksemat. Da tolker jeg det slik at hun mener all boksemat.
Arkana Skrevet 7. august 2006 #22 Skrevet 7. august 2006 Hun skriver at hun er helt imot boksemat. Da tolker jeg det slik at hun mener all boksemat. ← Hun skrev lenger ned i tråden at hun ikke mente tomater, tomatpuré o.l. som inngår som en ingrediens i ellers hjemmelaget mat.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #23 Skrevet 7. august 2006 Nå har jeg skrevet om et ord, kanskje det er bedre da?
Petroline Skrevet 7. august 2006 #24 Skrevet 7. august 2006 Tror aldri jeg har kjøpt "middag på boks". Det har bare ikke falt meg inn. Kanskje fordi vi aldri hadde det hjemme da jeg var liten.. Men må innrømme at det ikke ser så fristende ut for mine øyne. Men har ikke noe imot å bruke hermetiske tomater etc.
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #25 Skrevet 7. august 2006 Jeg har stående noen hermetikkbokser på hytta, og i helgen spiste vi meksikansk gryte. Noe vondere tror jeg ikke at jeg har smakt på år og dag! Denne typen boksemat skal jeg holde meg langt unna heretter. Trøndersodd er godt, ellers står boksematen i fred for meg. Unntaket er hermetiske tomater, mais og bønner.
Gjest #Spidergirl# Skrevet 7. august 2006 #26 Skrevet 7. august 2006 Nesten aldri men det finst bare få ting som er godt, sånn som fiskeboller....
hilli Skrevet 7. august 2006 #27 Skrevet 7. august 2006 Jeg har aldri fått servert boksmiddag hjemmefra og var derfor lykkelig uvitende om hvor vondt dette er, helt til den dagen samboeren min laget Spaghetti Ala Capri til middag... Aldri før har jeg smakt noe tilnærmet like vondt eller ekkelt, jeg tror at dette er noe man bare kan like hvis man er vant til smaken fra barndommen av. Så nei, jeg spiser ikke boksmat.
Hu i Svingen Skrevet 7. august 2006 #28 Skrevet 7. august 2006 Nei. Kanskje lapskaus en gang annethvert år...
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #29 Skrevet 7. august 2006 en sjelden gang, men når jeg ikke liker joika, sodd, fiskeboller, spaghetti som kjennes ihjelkokt ut og i allefall ikke lapskaus (en gang eksploderte en potetbit og fikk b.la en klatt i panna... ikke spør hvordan det kunne skje) så er der ikke så mye å velge mellom... men bruker veldig mye annet på boks som tilsetninger.
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #30 Skrevet 7. august 2006 Bruker gjerne hermetiske grønnsaker, tomatpure etc. men unngår helst lapskaus/spagetti ala Capri ol.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #31 Skrevet 7. august 2006 Nei ikke på lenge, og ikke i lunchen, men joikakaker hadde vært dritgodt nå!
skrue Skrevet 7. august 2006 #32 Skrevet 7. august 2006 Nei, ikke makrell i tomat, og posteien jeg spiser er ovnsbakt (altså ikke i hermetikkboks). Jeg bruker hermetiske tomater, mais, ananas, bønner o.l, men det var jo ikke det trådstarter mente. Skriver under på denne.
Caboodle Skrevet 7. august 2006 #33 Skrevet 7. august 2006 Jeg vil helst ikke spise mat som bokser meg...
Caboodle Skrevet 7. august 2006 #34 Skrevet 7. august 2006 Nei ikke på lenge, og ikke i lunchen, men joikakaker hadde vært dritgodt nå! ← Vet du hvor mye kjøtt det egentlig er i joikakaker? Åiåi.
Najs Skrevet 7. august 2006 #35 Skrevet 7. august 2006 Nei jeg spiser ikke hermetikk (bortsett fra mais) fordi det er fullt av salt og gørr og masse rart som ikke er bra for kroppen! Hvis det er en helt ekstrem matsituasjon (som forekommer omtrent ALDRI) tar jeg heller en skive.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #36 Skrevet 7. august 2006 Jada, vi spiser Sodd en to-tre ganger i måneden tenker jeg, for det er så sinnsykt godt og latterlig enkelt.
miow Skrevet 7. august 2006 #37 Skrevet 7. august 2006 Bokse mat, nei det tror jeg da ikke. Hva spiser boksere a? Boksemat hender vel. Hermetiske tomater spiser jeg ofte i en eller annen sammenheng. Husker forresten når jeg var lita, da var det verste jeg visste når ste-bestemora mi lagde middag til meg Hun laget ALLTID sånn pølse-spaghetti-gryte fra boks. Det var fælt det!
brumma* Skrevet 8. august 2006 #38 Skrevet 8. august 2006 Bokse mat, nei det tror jeg da ikke. Hva spiser boksere a? Boksemat hender vel. Hermetiske tomater spiser jeg ofte i en eller annen sammenheng. Husker forresten når jeg var lita, da var det verste jeg visste når ste-bestemora mi lagde middag til meg Hun laget ALLTID sånn pølse-spaghetti-gryte fra boks. Det var fælt det! ← Jeg og en venninne ønsket oss faktisk sånn spaghettigryte når vi kunne velge hva vi ville til middag! Hadde det aldri til vanlig, så det ble nesten litt eksklusivt! Nå synes jeg bare det ser ekkelt ut...
Gjest piaf Skrevet 8. august 2006 #39 Skrevet 8. august 2006 Jeg spiser ikke ferdigmat fra boks, og heller ikke fra frysedisk, glass eller pose. Unntaket er selvsagt hvis jeg får det servert av andre - da spiser jeg det meste.
Gjest BagLady Skrevet 8. august 2006 #40 Skrevet 8. august 2006 Nei, det spiser jeg ikke. Før spiste jeg Joika eller Maxboller, begge deler er godt. Hmm - kanskje jeg skal ha det igjen snart?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå