Gå til innhold

Spiser du bokse mat?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

De jeg bor med her skulle spise lunch som i boksemat lunch. Og da tenker jeg på sånne hermetikk bokser til 10 kroner eller hva de nå koster.

Vel, jeg er helt imot hermetikk måltid.

Så jeg lurer på..

Spiser dere boksemat?

Endret av Chic
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Klart jeg bruker hermetikk! Hvorfor er du sånn imot det?

Gjest gjest1
Skrevet

Nå tenker jeg ikke på tomat purre eller slike ting til f.eks å lage lasagne og sånt!

Men sånt som spaghetti på hermetikk, eller kjøttboller eller slike ting...

Gjest gjesta
Skrevet

maxboller er godt, med spaghetti til. Ellers spiser jeg fiskeboller i hvit saus, de kommer jo på hermetikkbokser. Men det er visst alt... haaaater joikaboller.... æsjamei

Gjest Gjest1
Skrevet
maxboller er godt, med spaghetti til. Ellers spiser jeg fiskeboller i hvit saus, de kommer jo på hermetikkbokser. Men det er visst alt... haaaater joikaboller.... æsjamei

Helt enig.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker lapskaus på boks, og fiskeboller.. Ser ikke helt problemet med det

Gjest gjest1
Skrevet

Det er ikke noe problem. Smaken er som baken - delt...

Jeg bare spør fordi jeg klarer ikke anse boksemat som et måltid, jeg liker heller da å spise brød med ost.

Er ikke ment til å rakke ned på noen eller noe slikt, ikke i det hele tatt.

Bare et enkelt spørsmål ;)

Skrevet

Det hender jeg vår en uforklarlig lyst på spagetti ala Capri eller hva det heter. Har ingenting i mot boksemat, men det er lenge i mellom hver gang jeg spiser det. Ser ikke på fiskeboller og slikt som boksemat.

Skrevet (endret)

Synes fiskeboller på boks er et greit måltid jeg. Med poteter og saus til blir det så godt at! Lapskaus på boks synes jeg også er godt innimellom. Liker varm mat myye bedre enn brødskive... ;)

Endret av brumma*
Skrevet

Nei, jeg spiser aldri boksemat.

Gjest Gjest1
Skrevet

Dessuten bruker jeg hermetiske tomater, tomatpurè, mais og annet i mat jeg regner som hjemmelaget.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg elsker Spagetti A La Capri! :hjerter_rundt:

Jeg har ingenting imot boksemat, noe velger jeg bort, men det meste er faktisk godt. Er så raskt å lage det også! :)

Gjest Gjest1
Skrevet

Dere som ikke spiser hermetikk, spiser dere heller ikke leverpostei og makrell i tomat?

Gjest gjest1
Skrevet

Leverpostei fins i ferskvaren også ;) Der handla jeg... Men nå bor jeg ikke i Norge lenger.

Og nei til makrell i tomat også.

Men det er ikke det som er poenget.

Kanskje dere ikke skjønte den, kanskje jeg ordla meg feil, og det er uansett ikke så fryktelig viktig, men jeg tenker på hermetikk som ene og alene middags mat eller lunchmat. SOm å hive en boks i kjelen og varme opp og spise :)

Det er ikke noe jeg ville gjort. Hvorfor vet jeg egentlig ikke, men vil heller lage noe riktig mat da. Shoot me...

Gjest Gjest1
Skrevet
Leverpostei fins i ferskvaren også ;) Der handla jeg... Men nå bor jeg ikke i Norge lenger.

Og nei til makrell i tomat også.

Men det er ikke det som er poenget.

Kanskje dere ikke skjønte den, kanskje jeg ordla meg feil, og det er uansett ikke så fryktelig viktig, men jeg tenker på hermetikk som ene og alene middags mat eller lunchmat. SOm å hive en boks i kjelen og varme opp og spise :)

Det er ikke noe jeg ville gjort. Hvorfor vet jeg egentlig ikke, men vil heller lage noe riktig mat da. Shoot me...

Ja, jeg vet at det finnes leverpostei i "ferskvare" også.

Jeg bruker hermetikk på mange forskjellige måter. Men sjelden alene.

Skrevet

Synes maxboller er godt og har det av og til, ellers så holder jeg meg stort sett unna ren boksemat til middag.

Skrevet (endret)
Dere som ikke spiser hermetikk, spiser dere heller ikke leverpostei og makrell i tomat?

Nei, ikke makrell i tomat, og posteien jeg spiser er ovnsbakt (altså ikke i hermetikkboks). Jeg bruker hermetiske tomater, mais, ananas, bønner o.l, men det var jo ikke det trådstarter mente.

Endret av Arkana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...