Gå til innhold

Var på hyttetur en helg...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Enig med Tusenfryd m.fl.

Du skrev at det bare var den andre av de single som mente det hele var greit. Det har jeg vanskelig for å tro så helt på jordet som standpunktet til flertallet var. Jeg tipper at flere må ha tenkt at det var helt greit at de to single tok dobbeltsengen, men at de var for feige til å gå imot flertallet.

Eline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme; at den single legger seg i dobbeltsenga. Jeg syntes det var litt rart, men som gjest aksepterer man uten å klage.

Hadde det vært min hytte og jeg som var singel, tror jeg at jeg ville tilbudt dobbelsenga til et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og hva har det mad saken å gjøre at hun er jomfru egentlig - det skjønte jeg ikke.

Grunnen til at jeg nevnte at hun er jomfru er at hun er ganske umoden når det gjelder alt som har med sex å gjøre, derfor hadde det ikke forundret meg om hun ikke liker at andre har sex under hennes tak.

Til siste gjest/Eline: Hvorfor spekulerer du i om alle var enige eller ikke i avgjørelsen? Jeg skriver jo at samtlige av oss som var par synes ordningen var rar og at de to single synes den var riktig. Alle som var på den hytta er godt kjente og absolutt ikke redde for å si sin mening.

Grunnen til at vi kommenterte dette bak hennes rygg var jo nettopp for å unngå bråk og lage dårlig stemning. Vi hadde faktisk en flott hyttetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hva skulle hun med dobbeltsengen?? Var hun redd for at vi andre skulle ha sex under hennes tak tro? (Selv er hun 23 år og jomfru..) Den eneste som var enig med henne var den andre single' date=' som delte dobbeltsenga med henne. Hun kommenterte at vi måtte da greie oss uten sex innimellom![/quote']

Vel, på meg høres det ut som om du er en selvgod hurpe. Du legger stor vekt på at hun er jomfru og insinuerer at hun er "redd for sex" og viser null respekt for at det var hennes/familien hennes sin hytte.

Når hun sa at dere måtte klare dere uten sex en natt så var hun faktisk i sin fulle rett til å gjøre det siden dere tydeligvis ble svært så snurte av å måtte sove i single køyesenger.

Denne type holdninger minner mer om tåpelige tenåringsholdninger a la "vi har hatt sex/har kjærester så vi er mye bedre enn deg!!"

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du, Milla, er den siste jeg gidder å høre på kalle andre for selvgod hurpe, du som ikke gjør annet enn å skryte av deg og ditt her inne på KG. Bare så du vet det blir jeg kvalm av å høre på deg og jeg leser aldri tråder startet av deg.

Vi er absolutt ikke tenåringer noen av oss og jeg har ALDRI sett ned på venninnen min fordi hun er jomfru. Men det må være lov å hevde at hun er temmelig umoden når det gjelder sex-ting, ikke bare fordi hun er jomfru, men fordi hun som person er ganske umoden for alderen.

Verken jeg eller noen andre lagde et helvete på hytta og INGEN har kommentert noe ovenfor henne. Jeg er på ingen måte snurt eller sur eller bærer nag til henne pga dette, jeg startet denne tråden kun fordi jeg synes oppførselen hennes var merkelig. Det synes jeg fortsatt, men selvfølgelig er det hun som bestemmer siden det var hennes hytte.

(Det står forresten ikke noe sted at hytteturen bare varte en natt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære gjest....

Herregud så barnslig du er. Det var HENNES hytte, og jeg hadde sikkert gjort det samme selv. Hatt den største sengen....why not??? Siden dere var 3 par, var det det smarteste at hun og denne andre hadde den sengen.Uproblematisk og uten diskujon.Skjønner ikke hvorfor dere i det hele tatt har brydd dere om å diskutere det engang.Hun har "lånt" dere hytta, så om hun vil ligge i den "beste" sengen skjønner jeg ikke at det kan være noe galt i det.

Skjerp dere, sier nå bare jeg'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Men det må være lov å hevde at hun er temmelig umoden når det gjelder sex-ting' date=' ikke bare fordi hun er jomfru, men fordi hun som person er ganske umoden for alderen.[/quote']

Hm, synes nå dette høres ganske hurpete ut jeg da :blunke:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

D synes jeg også Milla: ifølge vår gjests tråder så er d fordi at venninnen er umoden mht sex (liker ikke at folk har sex i hennes hus) og er jomfru, forklaringen på at hun og den andre singelen tok dobbelsenga selv.

Gjest er en dårlig venninne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Siste gjest: Vi var fire par, ikke tre. Hvorfor er det så barnslig å ha en annen mening enn deg? Vi var 8 av 10 på den hytta som mente at vi burde trukket blant parene, det hadde etter min mening vært mest rettferdig.

Milla: Hvordan kan du kalle meg ei hurpe fordi jeg sier at hun er ganske umoden for alderen?? Det er jo bare sånn det er, noen er mer eller mindre modne enn andre.

Nå gidder jeg ikke å skrive flere innlegg under denne tråden, jeg tror jeg har fått frem det jeg mener nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at venninnen din har fått beskjed av de som eier hytta (foreldrene?) at hun skulle sove på dems soverom. Muligens kan de ha ting liggende der som de ikke vil at folk skal snoke i.

Har faktisk fått samme beskjed selv, i voksen alder når vi har lånt hytte.

Dette trenger ikke ha noe med hvem som er jomfru å gjøre og jeg synes ikke dette sier noe særlig om hvem som er god venninne og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Milla: Hvordan kan du kalle meg ei hurpe fordi jeg sier at hun er ganske umoden for alderen?? Det er jo bare sånn det er' date=' noen er mer eller mindre modne enn andre.[/quote']

Du er nok ikke hurpe tvers igjennom men det er skikkelig fælt og snakke slik om folk som man kaller for sine venner. Og hvem er du til å bestemme hvem som er moden eller ikke, når det eneste du baserer det på er seksuelle erfaringer?

Synes ikke du er noen god venn.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har dere vel stemplet den som laget tråden som "Hurpe" og #Dårlig venninne" mange nok ganger?

Kanskje på tide å stoppe nå? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sexysadie: Jeg har på ingen måte oppført meg bedritent mot venninnen min, jeg har ikke en gang kommentert dette med sengefordelingen ovenfor henne. Jeg synes ikke jeg er en dårlig venninne bare fordi jeg har en annen mening enn henne. Jeg respekterte hennes mening/beslutning uten å lage noe som helst bråk.

Milla: Jeg har ikke noe sted skrevet at hun er umoden bare fordi hun er jomfru. Hun er generelt ganske umoden for alderen, også når det gjelder sex. Det er faktisk meg som kjenner henne av oss to.

Lea: Jeg har heller ikke sagt at grunnen til at hun valgte å ta dobbeltsenga selv er fordi hun er jomfru og jeg har aldri kalt henne en dårlig venninnne.

Jeg synes dere skal lese nøye hva jeg faktisk har skrevet, før dere hakker løs. Det var sikkert dumt av meg å trekke inn at hun er jomfru, men det er ikke meg som har blåst opp dette til et hovedargument. Alt jeg ville da jeg startet denne tråden var å kommentere at jeg synes det var merkelig at hun som singel velger dobbeltsengen selv, siden vi tross alt var fire par der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Du fikk d frem litt vel klart at du ble snurt fordi venninnen din ikke lot deg sove i dobbelsenga.

Jeg synes det mest rettferdige hadde vært å trukket mellom parene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea: Jeg har heller ikke sagt at grunnen til at hun valgte å ta dobbeltsenga selv er fordi hun er jomfru og jeg har aldri kalt henne en dårlig venninnne

Du misforstår meg..

Den forrige meldingen var til disse kaklehønene som aldri blir ferdige med å bekrefte seg selv.

Jeg har ikke noen grunn til å kalle deg en dårlig venninne. Jeg kjenner deg jo ikke en gang, men det er det tydeligvis andre som gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Det var sikkert dumt av meg å trekke inn at hun er jomfru

jeg synes det var merkelig at hun som singel velger dobbeltsengen selv, siden vi tross alt var fire par der også.

Ja det var kjempedumt!

Men hør her, det var hennes hytte og det er sikkert ikke noe koselig og være single og ligge våken hele natten og høre at folk humper i vei inne på naborommet. Jeg synes hun gjorde helt rett jeg, at de to single delte dobbeltsengen og dere andre fikk køyesengene.

Og det at du velger å gjøre dette til ett problem sier dessvere endel om deg og hva du "krever". Og å insinuere at hun ville ha dobbeltsengen for seg selv fordi hun skulle "drive på" med den andre single er ikke bare usmaklig, det er regelrett lavmål!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og å insinuere at hun ville ha dobbeltsengen for seg selv fordi hun skulle "drive på" med den andre single er ikke bare usmaklig' date=' det er regelrett lavmål!![/quote']

Kanskje jeg vet noe du ikke vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...