Tanja Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei,lenge siden jeg har skrevet noe hær. Jeg er nå ca 26 uker,har kjent spark siden uke 16.Men i går natt ble jeg nesten litt redd,fordi det sparket skikkelig voldsomt. Skulle tro han hadde tenkt å sparke seg gjennom. Er det flere som har slike livlige små boende i seg? Det var i hvertfall kjempe ekkelt,nesten formye av det gode.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Blir nok mere av det etterhvert som plassen blir mindre inni der Spessielt når man skal sove så våkner den lille og skal finne seg en bedre stilling.Så,du har nok mere i vente men det blir en vanesak,vent bare til du kan se at det bølger over magen og du kan kjenne en fot eller arm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 For ikke å snakke om når man faktisk _ser_ fotavtrykket gjennom magen! Eller disse morsomme fingrene og tærene som grafser en på baksiden av ribbeina! *sukk* Som jeg savner den tiden! Maggie! - aktiv prøver på 2. måned - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei... Jeg må si at dette her høres litt vondt/ekkelt ut... Jeg gleder meg selvfølgelig til å bli gravid og kjenne liv derinne, men "grafsing" på ribbeina!! Jeg har utrolig lav smerteterskel, er dette vondt eller bare ubehagelig.... Er det ikke fare for at barnet kan "skade" indre organer eller no i den dur?? klemz 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei! Og verre blir det... jeg er i uke 33 og ribbeina får ett spark i ny og ne. Tro det eller ei. Jeg vil heller at h*n sparker meg, enn at det er helt rolig. Føler forresten at jeg skal eksplodere vært øyeblikk også, men utrolig nok har jeg ikke fått noen strekkmerker enda... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 21. mars 2002 #6 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei, Angel! Det hevdes at jeg har lav smerteterskel (sliter med kroniske muskelsmerter), men det at ungen sparker inni er mer ubehagelig enn vondt. Det kan selvfølgelig gjøre vondt når tærne blir stukket mellom ribbeina fra innsiden, men det er bare å gi ungen et dytt, så slutter'n.. en liten stund. Tror nok de indre organer er ganske trygge, selvom det føles at ungen sparker fotball med både magesekk, lever og blære. Mennesket er skapt på en forunderlig måte! Blir morsomt! Margrethe! - gleder meg til den smerten igjen - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 21. mars 2002 #7 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei igjen.. Maggie: Takk for beroligelsen (er det sånn det skrives mon tro?? ) Kan ikke helt fatte at det er plass til de indre organene inni der, men.men.. Håper iallefall det blir min tur snart, jeg vil oxo være gravid 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå