Gjest Veldig anonym akkurat nå! Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 jeg har en god venn av meg. kjent han i 8 år. vi har vært sammen før, i starten av vennskapet, og forstatte som venner.. som nå beste venner. den beste jeg noen gang har hatt, og kommer til å ha! i forholdet vi hadde som kjærester hadde vi aldri sex, noe som gjorde meg litt frustrert, og kanskje han litt også, så vidt jeg vet og som vi har pratet om.. inatt hadde jeg besøk av han, og med tanke på at han er singel, likedan meg, så hintet jeg litt til han med litt sengekos da vi satt i stua... så vi gikk å la oss.. først bare masse prating, masse latter... så begynte det dummeste som kan skje FØR sex... vi begynner å kile hverandre, noe som kanskje er litt barnslig, men når ingen av oss er noe særlig flinke til å ta noe intiativ, så var det den beste løsningen vi kom på der og da.. hehe... så jeg endte til slutt med å kose han på magen, og han på ryggen min... da handa gikk over til magen, førte jeg handa han over div edle deler, og endte med langt "forplay"... så langt at vi måtte ta pause med en god røyk.. hehe.. så fortsatt vi... og tror vel heller ingen av oss har planer om å slutte med dette helt til noen av oss finner noen andre... føler selv at ting fortsatt er de samme, jeg har jo ingen følelser for han annet enn vennskap. men er kanskje litt usikker på han... han har kanskje en liten tendens til å forelske seg litt for fort... selv om han kjenner meg ganske godt, og jeg vet hva han føler for meg (som venn) vil han alltid huske det vi hadde... har han sagt.. han er vel kanskje den mest ærligste personen jeg noen gang har møtt. han er kjempe snill, kanskje litt for snill innimellom.. men en utrolig herlig gutt... sånn, måtte bare få det ut.. noen har det samme som meg? kom med dine erfaringer... vær så snill.. fortsetter dere som venner, er ting de samme, eller er det en flau tilstand til stedet?! hilsen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg hadde sex med en venn en gang. Vi er ikke venner lengre. Angrer. Men det er ikke dermed sagt at det kommer til å være sånn for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Å dere er hvor gamle ? Kansje en ungdomskjærlighet som blir som ny ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 håper ikke det.. hehe... da vi var sammen var jeg 15 og han 20... nå er vi 23 og 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 hadde jo liksom tenkt å være veldig anonym på dette inlegge, men jeg glemte å logge meg av! hehe....det var jo ikke helt meningen da! greia er at jeg egentlig ikke vil være annet enn venn med han, for jeg er så redd for å miste det vi har... men likevel er han en kjempe herlig gutt. jeg er så utrolig glad i han, men... det er liksom noe som stopper, som sier at vi ikke kan være annet enn venner...(som har sex innimellom) og jeg er vel kanskje litt redd for at kanskje jeg også vil komme til å få følelser igjen for han.. mer enn det jeg har hatt.. og det blir bare altfor dumt! altfor dumt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Høhø kjenner meg igjen så godt! Bare at vi heller lekesloss enn å kile! Vi har vært av og på 4 ganger, emn nå har vi snakket sammen og innsett at nok er nok snart, og skal bare være ufysiske venner. Trist, men det beste for begge. Spesielt når det ikke er mer enn VENNEsex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 9. august 2006 #7 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har opplevd det samme, var sammen med en i 5 år før det ble slutt mellom oss. De skal sies at vi begge to gjorde det slutt og ingen ble dumpet. Likevel har vi vært venner siden da og det er omtrent et og et halvt år siden det var over. Vi finner på masse ting sammen, være seg fra middag til kino. vi holder kontakten av og til når vi er ute på byen og da er det mulig vi overnatter med hverandre etterpå. Da blir det av og til sex, men ikke hver gang. Første gangen det skjedde ble jeg veldig forvirret og samvittigheten slo inn. Skal vi virkelig gjøre dette siden det allerede er slutt? Men samtidig er vi flinke å snakke sammen, jeg tror så lenge ting er avklart hvordan man skal ha det er det ingen tvil mellom personene det gjelder. Men den en gang, hvor lenge kan man holde på slik til en person får nok?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 9. august 2006 #8 Del Skrevet 9. august 2006 det som gjør hele greia litt rar, er at vi var sammen da jeg var 15 og han 20... vi hadde aldri sex, noen gang, selv om begge ville veldig, så var vi liksom ikke så flinke til å ta noe intiativ.. hehe, så det ble bare med klining, og kosing.... etc.. etter det har vi vært venner i over 8 år, uten å ense til noe sex mellom oss... plutselig, etter 8 års vennskap havner vi i senga, og ja, jeg sier som Gjest_anonym_*: Første gangen det skjedde ble jeg veldig forvirret og samvittigheten slo inn.... DEN kjenner jeg... hehe.. heldigvis er det ikke noe flaut å se han i øynene, eller være i lag med han, men likevel sies det at det heller ikke var første gangen det skjedde... begge to sier at vi vil ha mer sex, og det er helt greit, så lenge dette ikke ødelegger vennskapet, og jeg vil heller ikke ha noe mer enn sex med han... men jeg kjenner samvittigheten min er her.. veldig godt... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ædabædda Skrevet 9. august 2006 #9 Del Skrevet 9. august 2006 Skal du være med den nye selskapsleken? Jeg tror det heter "Pulevenn"! Hvem har funnet på det da? Vet ikke! Men alle sier at det skal være veldig gøy! Ok, alle kan jo ikke ta feil, så la oss prøve! Det kan da ikke være annet enn gøy siden alle leker det. Bæææææææ,bææ, bæææææææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #10 Del Skrevet 10. august 2006 Når jeg leser dette så skjønner jeg faktisk at jeg og puleveninnen min aldri kommer til å bli noe mer enn venner. Hun sier også at hun er veldig glad i meg og at jeg er veldig viktig for henne, men at hun ikke er forelsket i meg. Problemet er at jeg begynner å bli forelsket i henne. Og jeg har vært singel lenge nok nå synes jeg og jeg vil ha kjæreste, og når jeg har henne så skjønner jeg at det ikke kommer til å skje (altså få seg kjæreste).... såh, innså faktisk akkurat nå at jeg må "gjøre det slutt med henne" eller slutte å ha sex ilag, og kanskje få litt avstand i forholdet, Faen dette kommer til å bli CRAP!!!!! Og jeg vet hun kommer til å bli driiit trist å jeg kommer til å føle meg som en dritt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #11 Del Skrevet 10. august 2006 Skal du være med den nye selskapsleken? Jeg tror det heter "Pulevenn"! Hvem har funnet på det da? Vet ikke! Men alle sier at det skal være veldig gøy! Ok, alle kan jo ikke ta feil, så la oss prøve! Det kan da ikke være annet enn gøy siden alle leker det. Bæææææææ,bææ, bæææææææ! ← Lenge siden det har blitt noe på deg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #12 Del Skrevet 10. august 2006 håper ikke det.. hehe... da vi var sammen var jeg 15 og han 20... nå er vi 23 og 27 ← Fortsetter det sånn kommer du til å ta han igjen om noen år... (sorry, kunne ikke dy meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 10. august 2006 #13 Del Skrevet 10. august 2006 Fortsetter det sånn kommer du til å ta han igjen om noen år... (sorry, kunne ikke dy meg...) ← Ja du tror det ja... vi får se da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 10. august 2006 #14 Del Skrevet 10. august 2006 Når jeg leser dette så skjønner jeg faktisk at jeg og puleveninnen min aldri kommer til å bli noe mer enn venner. Hun sier også at hun er veldig glad i meg og at jeg er veldig viktig for henne, men at hun ikke er forelsket i meg. Problemet er at jeg begynner å bli forelsket i henne. Og jeg har vært singel lenge nok nå synes jeg og jeg vil ha kjæreste, og når jeg har henne så skjønner jeg at det ikke kommer til å skje (altså få seg kjæreste).... såh, innså faktisk akkurat nå at jeg må "gjøre det slutt med henne" eller slutte å ha sex ilag, og kanskje få litt avstand i forholdet, Faen dette kommer til å bli CRAP!!!!! Og jeg vet hun kommer til å bli driiit trist å jeg kommer til å føle meg som en dritt!!!! ← Men da er det nok best å gjøre det slik allikevel, for din egen skyld. Spesielt hvis hun vet hvordan du føler det, og har gjort det helt klart at det ikke kommer til å bli noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #15 Del Skrevet 10. august 2006 Men da er det nok best å gjøre det slik allikevel, for din egen skyld. Spesielt hvis hun vet hvordan du føler det, og har gjort det helt klart at det ikke kommer til å bli noe mer Ja men det er så kjedelig å tenke med hodet når man har lyst til å tenke med hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 10. august 2006 #16 Del Skrevet 10. august 2006 Ja men det er så kjedelig å tenke med hodet når man har lyst til å tenke med hjertet. ← Sant... Det suger storveies. Men det går jo over etterhvert. Allikevel så er det ikke noe morsomt mens det står på, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå