miss Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Noen som skal? Eller har vært med på dette? Velvære og masjasje,fottur og foredrag med kari Jaqesson,og fest middag!!! Endret 7. august 2006 av miss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Er det bare jeg som synes at ordet "fentetrøkket" høres ut som noe skikkelig grovt og ekkelt...? ("Fente" kunne gjerne vært Østfoldvarianten av "fitte" for meg og "fentetrøkket"... jeg tør ikke tenke på det engang. ) Endret 8. august 2006 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2006 HI,HI VIRVEL....javel, men det betyr noe om jenter på dialkt alstå,derfor bare for jenter!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Fentetrøkk betyr 'JENTEtrøkk'!! hehe. Bare dialekta som er sånn fra gammelt av. Er et kjempe bra opplegg den helga. Har ikke selv vært der, men bor i nærområdet, og hører vanvittig mye positivt om det. Og i år kommer jo også kari jaqueson Det er for JENTER i alle aldre. Og det sosiale er prioritert høyt i kombinasjon med det aktive. Fjelltur er jo bare medisin for kropp og sjel Virkelig en helg og anbefale!! Ta med venninnegjengen og dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Ja jeg vet hva det eeeegentlig er, men det har hengt en plakat for det på jobben så lenge nå at jeg har fått god tid til å gruble over andre tolkninger. Grøsser hver gang jeg går forbi den hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 9. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg drar... og gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå