Gå til innhold

Tidsplanlegger


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Nytt år, nye avtaler og jeg trenger en ny tidsplanlegger. Hva skal jeg velge, A- plan, filofax eller noe annet. Hva bruker dere?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år har jeg kjøpt filofax.....tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Og da må jeg jo såklart ha en side pr. dag....Jeg er iallefall fornøyd med den jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandix

Kombinert A-plan mini og lommebok. Liten, men jeg er ram på forkortelser. Har i tillegg en Flip-a-week på skrivebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jepp, filofax er veldig bra, jeg liker også litt plass til å skrive på for hver dag. Akkurat nå har jeg masse lapper med avtaler på som har samlet seg opp siden Romjulen så jeg må skaffe meg en på mandag.

Tanum pleer å ha godt utvalg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2002 hadde jeg en rød liten lommekalender fra "Henne" som passa akkurat ned i veska mi. Ser ikke ut til at det følger en likens med i år, tror den var julegaven til leserene i fjor. Kommer til å savne den noe så sinnsykt. Den hadde til og med tabell for konvertering av klesstørrelser, og oversikt over hvilke årganger av vin fra forskjellige produsenter som er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg liker ikke slike som følger med i blader, jeg vil ha en fin en, gjerne i skinn. Kanksje jeg skal kjøpe en fra Burberry som matcher vesken.... hvorfor ikke begynne året med å være litt sossete?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke slike planleggere jeg.

Har ting og tang liggende på mobilen og i Outlook på jobben.

Men jeg har kjøpt noen fantastiske notatblokker i bokandelen.

De har plastperm og skilleark i plast. 2 deler med linjeark og en dal med ruteark. Og så er det en sånn liten lomme til småting bakerst.

I disse bøkene havner alle huskelapper, kjøre-sjemaer, notater osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker min Nokia Communicator.

PC og mobil i ett (den som du lukker opp).

Kalender og kontakter synkroniserer jeg 5 dager i uken (med PC'n på jobben). Litt stor, men pokkern heller, min forrige Filofax og mobil ble mye større til sammen, nå har jeg alt i ett. Har brukt den i ett år, kommer aldri til å bytte den ut. Kaller den Lillehjernen min..... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha noe håndfast å skrive på, notere i, drodle og tegne i - er derfor håpløst reaksjonær og drar frem min krokodilleskinns A-plan med ordentlige ark i. Den har jeg hatt i en tre-fire år, den avløste en Calvin Klein (tror jeg) sølv-kalender som jeg brukte i årevis.

Til alle disse ulike typene så kan innmaten kan være både A-plan og Filofax, de fås begge med en uke på et ark, eller en uke fordelt på to ark. Jeg har også kjøpt kalenderark som passer som hverken er det ene eller det andre, men med kunst-bilder på, et år hadde jeg Gaugin, tror jeg det var. Hyggelig å pynte opp litt.

Anbefaler å kjøpe en som har et utseende du liker, Mulberry har noen lekre i skinn - hvis man vil betale for det - og så kan du shoppe innmaten etter forgodtbefinnende - kalender fra A-plan og adresselister fra Filofax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får tak i best utvalg av den sorten som er lommebok også? Ikke slike fra bokhandelen, de er kipe og mangler ofte glidlåsrom.

Hadde en Bjørn Borg en gang som jeg var veldig fornøyd med. Tror jeg kjøpte den i en veskebutikk i Bogstaveien, men synes å huske at utvalget var litt begrenset.

Noen tips, shoppeglade medsøstre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe en PDA?

Jeg har en palm, og er kjempefornøyd med den! :)

Man kan bruke dem til hva man vil.. Man kan tilogmed laste ned programmer som lar deg bruke PALMen som fjernkontroll! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Men jeg har kjøpt noen fantastiske notatblokker i bokandelen.

De har plastperm og skilleark i plast. 2 deler med linjeark og en dal med ruteark. Og så er det en sånn liten lomme til småting bakerst.

Det høres kjempesmart ut. Hvor får man kjøpt sånne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres kjempesmart ut. Hvor får man kjøpt sånne?

Jeg kjøper mine på Notabene, men de fleste bokhandlere her i Oslo har dem. Det er en serie med sånne "plast-ting", bøker, mapper osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Grieg A-plan i skinn.Den er veldig fin har glidelås til mynter og plass til kort :wink: Er passe stor.Kjøpt den på bokhandel (oslo City).DEr kjøpte jeg sånn pakke med plastlommer oxo.Lure greier det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har en Palm Pilot men vil også ha en bok jeg kan skrive i :-)

Takk for mange gode tips, spørs om jeg ender opp med en Filofax i skinn og den skal kjøpes i morgen den dag.... jeg blr gal av alle disse lappene.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...