Gå til innhold

godteri

Gjest Eira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er på slankekur og spiser derfor bare tradisjonelt godteri som sjokolade,potetgull,smågodt osv..to ganger i uka (fredag og lørdag).

Men da spiser jeg til gjengjeld alt jeg orker. Vekta går sakte men sikkert nedover allikevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser litt en til to ganger i uka. Sjokolade er jeg ikke lysten på etter jeg begynte å ta krom. Jeg spiser litt chips på fredagen og lørdagen, evt. lørdag og søndag. Spiser da under halve posen på de to dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl
Sjokolade er jeg ikke lysten på etter jeg begynte å ta krom.

Er det en vanlig "bivirkning" av å ta krom? I så fall: Kjøre kjempefort til apoteket... :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Prøvd Krom noen ganger jeg også, men får desverre ikke den effekten som er ønskelig. Jeg spiser hva jeg vil og når jeg vil. Men prøver å ikke la det skli helt ut. Men bitte litt blir det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg spiser sjelden "godteri", en gang i måneden kanskje.. Men jeg er veldig glad i kaker, eller nøtter. Det blir det gjerne på fredag og/eller lørdag.. og på hverdangene innimellom også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker godter! spesielt sjokolade :sjenert: men om sommern går det greit, for da får jeg ikke det suget. men om vinteren så spiser jeg sjokolade 3-4 ganger i uka.. så kan det bli litt lakris å da.. men de nye posene med nøtter fra polly, småsulten, de har det gått litt for mye av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg unner meg en liten kick med sitron hver fredag eller lørdag også, da jeg er glad i kombinasjonen lakris og syrlig sitron.

Var litt skeptisk til krom jeg og, men er nå fornøyd for at det virker på meg. En kompis av meg har også kjøpt, men han mente at hans sjokoladebehov var mer psykisk enn rent søtsug, så derfor virket ikke kromen optimalt.

Lykke til Cosmic girl! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve krom jeg og. Har sinnsykt godte sug hele tiden, men etter at jeg bestemt kuttet ned har det blitt litt bedre. Tror det kan være litt psykisk her og, men kanskje jeg får en effekt av krom da, hvis jeg tror det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får godteri sug og søthunger fordi man er sulten!

SPis mat, eller kjøp en frukt, å suget forsvinner.

Selv unner jeg med noe når jeg har lyst på.

En liten sjokolade kan jeg gjerne enda opp med hver dag en periode, for så å la være flere uker en annen periode.

Men kjøper aldri POSE godteri eller chips i uka. Det blir kun fredag/lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser veldig lite godteri når jeg tenker over det. Kan kanskje kjøpe pingvinlakris eller kick noen ganger i måneden... Potetgull har jeg også spist lite av i det siste, maks 1 gang annenhver uke, liksom.

Kanskje det er varmen, men jeg har aldri vært helt koko etter godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser kun på fredag/lørdag, da skeier jeg ut med cola light og litt potetgull...

ellers spiser jeg kun godteri når jeg er på kino (en gang i måneden), og en is i ny og ne på sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...