Gå til innhold

Hvorfor syntes kvinner drittsekker er de mest atra

Gjest grei..

Anbefalte innlegg

Gjest grei..

Kan noen si meg hvorfor jentene blir titukket av voldelige psykopater?

Ser et hende gang å gang, selvom dem vet vilken helvete hans forgige

erobringer fikk.

Jeg begriper det ikke. Ufattelig for oss normale menn. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det der er ett av livets store mysterier.

Men ofte endrer det seg med alderen, modne kvinner er gjerne ikke så opptatt av drittsekkene.

Endret av mr. louis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at jenter kan være sammen menn som banker dem. Det som er greia, er jo at de menna her ofte er veldig hyggelige menn, bortsett fra at de har problemer med sinne sitt. Når man blir driiiitforbanna, så tenker man ikke på samme måte som når man har det bra, så man gjør ting man ellers ikke ville gjort.

Problemet er at noen mennesker blir så sint, av absolutt ingenting! Det er faktisk ikkeno de kan no for (men det er noe de kan jobbe med, å fikse!), å flesteparten av dem er veldig lei seg for det, når dem kommer til segselv igjen.

Jeg sier ikke at det er greit at de gjør det, men de trenger ikke være drittsekker forde... Det er litt vansklig å forklare, men jeg forstår det pga. at jeg kjenner en type som er sån (ikke så drøy da, men ikke langt ifra) å jeg har snakka mye med han og dama hans.

Det er en type "humor" som folk ofte bruker når dem kjekker damer, som ikke alle forstår. De guttene som bruker den, og de jentene som kjekkinga funker på, er stortsett de som forstår den :P For folk som ikke forstår "leken" virker det som at typen er helt dust, men egentlig så er det bare tull og flørting. Greia er at man liksom mobber jenta litt (hu skal helst ikke ta seg nær av det da, for det er bare tull :P) bare for gøy... Hvis begge 2 forstår greia, så blir det morsomt når man er litt småfrekk mot hverandre osv...

Det jeg prøver å si, er at ikke alle de folka er drittsekker (selvom det såklart fins mange som er det også!!), selvom det kan se sån ut...

Håper jeg greide å forklare det på en god måte da :ler:

Helt til slutt vil jeg legge til en ting! Følelser er no jævla dritt! Det overstyrer logikk som bare fhaan. Jenter er spesielt ekstra flinke til å la følelsene styre, siden de i utgangspunktet er mer følsomme enn menn. Det er klart det fins mange unntak, men generelt sett så er damer mer følsomme enn menn. Følelser er stærke saker, å det er vanskelig å styre dem.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: Mest sannsynlig fordi det minner henne om faren hennes. Eller at en lignende psykologisk mekanisme ligger bak, som at ho har skrotete selvbilde og derfor søker noen som kan behandle henne som skrot, for å få bekrefta seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erobringer fikk.

Mitt problem er vel det at disse "tullingene" har en slags mystisk dragning mot meg :overrasket:

Selv liker jeg snille menn som desverre virker mer interessert i de damene som faller for disse tullingene :sur: Sånn går nå dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

erobringer fikk.

Pga spenning. Det man kan få - er ikke så spennende. Det man må kjempe for

er langt mer attraktivt.

Kloke, voksne damer vokser dette av seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erobringer fikk.

Kanskje fordi dere andre ser så kjedelige og dølle ut?

Vi kvinner vil ha menn som tar initiativ, og som ser ut som menn. Men som ikke psykopater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt sånn før... Jeg havna med en "bad guy".

Så ble jeg litt mer voksen, og alene. :ler:

Neste mann...good guy.

Endret av Bianca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en periode i livet som veldig mange jenter går igjennom tror jeg. Husker fra min egen ungdomstid, min store kjærlighet den gang hadde ikke øyne for meg, hun var helt oppslukt i en kar fra en motorsykkelklubb. Derimot fant hun kjærligheten sammen med meg når hun innså at denne karen ikke egentlig ville kunne gi henne noe i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen kvinner tenker at de skal "redde" disse mennene. Tror de tenker tanker om at "bare han får nok forståelse og kjærlighet forandrer han seg" og lignende. Tror også noen av disse mennene kan virke attraktive fordi de kan være veldig sjarmerende (til et visst punkt...), lidenskapelige, karismatiske og "følsomme", spennende, "levende" og maskuline. Egenskaper som ofte gir sex-appeal.

Man kan jo samtidig spørre seg om hvorfor så mange menn faller for dumme, silikonopererte bimboer som ikke er spesielt smarte eller interessante.

Jeg tror enkle mekanismer som seksuell tiltrekning gir mye av forklaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en periode i livet som veldig mange jenter går igjennom tror jeg. Husker fra min egen ungdomstid, min store kjærlighet den gang hadde ikke øyne for meg, hun var helt oppslukt i en kar fra en motorsykkelklubb. Derimot fant hun kjærligheten sammen med meg når hun innså at denne karen ikke egentlig ville kunne gi henne noe i lengden.

Ja. Tror som du sier. At det er en periode mange jenter går igjennom.

De fleste vokser det av seg etter hvert, men så er det noen da, som ikke gjør det... Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...