Gå til innhold

Frityrstekt Snickers

Gjest Dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Har hatt denne oppskriften en stund nå, men i dag klarte jeg ikke å dy meg lenger.

Jeg lagde frityrdeigen etter oppskriften rullet sjokoladen inn i den og friterte i frityrgryta.Sjokoladen har ligget i fred i kjøleskapet i fem dager men i dag sa det stopp. :tristbla:

Det er ikke lett å slanke seg nei.

Jeg ser at jeg ikke er den eneste som har skeiet ut ihvertfall..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjalp kanskje litt på forbrenningen at jeg drakk svart traktekaffe ved siden av.(Jeg hadde kaffefløte i , men det var ikke mere enn ca en teskje. :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å skeie ut en gang i blant. Dumt å ha snickers liggende i kjøleskapet uansett, nå er du kvitt den. Bare å ikke kjøpe inn en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp kanskje  litt på forbrenningen at jeg drakk svart traktekaffe ved siden av

:forvirret: Hva skal det jælpe til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Kaffe øker forbrenningen,ja,men blir det drukket ved siden av karbohydratrik mat har det motsatt effekt.

Edit: Raske karbohydrater!(som snickers)

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frityrstekt sjokkis høres direkte ekkelt ut :overrasket:

Er vel ikke anna å gjøre enn å komme over det. På mandag begynner ei ny uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frityrstekt Snickers? :overrasket: Går det an å få flere kalorier samlet på ett sted?

Men, det er da ingen katastrofe å skeie ut én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe øker forbrenningen yyyyderst lite, et par promille kanskje.

Men hvis frityrstekt snickers smaker like jææævlig mektig som det høres ut til, er det kanskje en stund til neste gang, så du flyr neppe opp i vekt av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så veldig mektig . Man blir mett men ikke spymett.

Dersom du har smakt frukt eller eplepaien på Mc.Donalds så kan den sammenlignes litt med disse. Bare at innholdet blir fastere siden sjokoladen har et ganske fast innhold, bla nøtter og den massen som jeg ikke vet hva heter.

Uff nå fikk jeg lyst på igjen.... :sjenert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått anbefalt frityrstekt snickers selv, venninnen min som oppdaget det i skottland(tror jeg). Det er visstnok innmari godt... Selv om det høres litt drøyt ut.

Tror jeg ville kjøpt inn litt sunnere/ mer kalorifattige fristelser til å ha i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...