Gå til innhold

Hvor ofte er du ute på byen?

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja, hvor ofte? Flere ganger i måneden, et par ganger i løpet av året?

Tror jeg er ute på byen ca en gang i måneden. Noen ganger mer og noen ganger mindre... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt som aldri, toppen 1-2 ganger i året. Synes det er mye hyggeligere å samles hos oss eller hos venner.

Skrevet

Aldri. Og folk synes jeg er kjedelig pga det :tristbla: Men hvorfor skal jeg bruke tid, penger og ressurser på noe jeg ikke finner morsomt? Tror jeg har feil venner og synes det er vanskelignå finne nye :forvirret:

Gjest seroxata
Skrevet

før hver dag nesten.

nå gammel og grå :D sånn ca maks to ganger måneden.... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Iløpet av et år kan jeg telle de gangene på èn hånd.

Skrevet

er så godt som aldri på byen jeg heller.

ei venninde og jeg prøvde oss nå for litt sia, og koste oss i hele en og enhalv time før vi dro hjem av div årsaker... :legrine::legrine:

men vi er fast bestemt på å gå på byen igjen, planlegge litt annerledes neste gang.

vi er begge single, over 30 og drikker ikke alkohol noen av oss, så det er godt å ha hverandre da "alle andre" enten er par, yngre/eldre eller drikker, så vi passer godt til å gå på byen sammen; ikkeno drikkepress, begge er ute etter å ha det gøy og kikke på mannfolk og flørte, så det burde jo funke. :ler:

var på byen både fredag og lørdag hver bidige uke tidligere, så jeg har vel egentlig hatt en lang pause siden jeg blei ufattelig lei.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Faktisk ikke en eneste gang hittil i år. Et par ganger i fjor. Liker å danse, men syns det er slitsomt å være på byn. Orker ikke all sjekkinga, og folk som har fått for mye innabords. Hvis jeg går ut, syns jeg det er morsomst hvis jeg har med kjæresten, men da har jeg et par venninner som blir sure, fordi de vil at det skal være jentekveld (og de er single og på sjekkern - jada veldig gøy for meg).

De fleste vennene mine er uansett ikke spesielt glad i å gå på byn. Vi går heller på kafé, spiser middag eller har vennefester hos hverandre (hvor gud og hvermann ikke nødvendigvis er invitert). Liker det mye bedre. Gikk litt ut i min ville ungdomstid, men da aldri for å sjekke, kun for å danse.

Gjest fluesmekker
Skrevet

Et par-tre ganger i måneden, men oftere om sommeren. Om vinteren gidder jeg ofte ikke gå ut fordi det er kaldt ute :P

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Aldri. Jeg har ikke vært ute på byen og rocka på sikkert 3-4 år nå. Er en person som trives i mer intime omgivelser ala. filmkvelder, god mat, vin og samtaler med folk jeg setter pris på. Utelivet på byen er stort sett bare pes pr. min definisjon.

Skrevet

Et par ganger i året for sånn party-party-danse-opplegg. Er egentlig litt båring synes jeg. Mye mer koselig å gå et par venninner på en pub eller koselig bar (gjerne m/uteservering), drikke litt vin/øl og sludre om ting og tang. Ta taxi hjem sånn i 0100-tiden og våkne dagen etterpå UTEN headbangersball :ler:

Sånne "kose-greier" med venner, tja.....3-4 ggr pr år. Trør ikke akkurat ned dørstokken ute på byen nei. (skjønt, drikke vin/øl og skravle med venninner HJEMME gjør vi oftere!!)

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å feste MYE mer, men de jeg kjenner er så treiiige. :sur:

Skrevet

Det er sjeldent jeg gidder å gå ut, kanskje en gang hver andre mnd. Spørs litt på om det er noe spes som skjer... Denne byen er så utrolig kjedelig når det kommer til uteliv...

Gjest Gjest1
Skrevet

Merkelig dette. Mens jeg leste denne tråden ringte en venninne og spurte om vi ikke skulle gå på byen snart. :ler:

Skrevet

Er et par ganger i måneden på puben nedi gata for å ta noen øl og prate med kjentfok. Er på vei dit nå, så ha en hyggeig lørdagskveld, alle sammen!

Skrevet

Oi! Ikke mange uteløver her nei! Jeg er nok ute flere ganger i uka til tider, andre ganger kan de gå uker i mellom. Går aldri på dansesteder ol. da, her er det pub og "riktig" musikk som gjelder. Spiller de vg-lista og kommersiell pop så tar det ikke lang tid før jeg er ute av døra (kommer litt an på hvem jeg er ute med da..)

Er nok litt for kresen til tider, men takler bare ikke halvnakne jenter og gutter som omtrent har sex på dansegulvet og "oa hela natten" "i et rosa helikopter" blæh...

Gi meg en rom og cola og jeg er med "until dawn" :sjarmor:

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg er så og si aldri ute, synes det er mye koseligere å samle folk hjemme hos oss eller dra på besøk hos andre. Ser ikke helt vitsen i å dra på en bråkete uteplass hvor man må brøle for å gjøre seg forstått, og stå en halvtime i kø for et glass vann. Overstadig berusede mennesker er dessuten ganske slitsomme. Når jeg en gang i blant drar på byen, er det som regel for å danse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...