Gå til innhold

Hvor ofte er du ute på byen?


Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å feste gjør jeg svært sjeldent, et par-tre ganger i året kanskje. Å gå på pub og drikke to-tre-fire øl gjør jeg vel noen ganger i måneden kanskje.

Er aldri på sånne disco/dansesteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger for året. Denne våren og sommeren har jeg tatt alle advarslene om forsiktighet til følge og holdt meg hjemme. Tar vel en tur på byen nærmere jul igjen muligens hvis man ikke treffer noen lekre mannfolk på skolen i høst da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger for året.  Denne våren og sommeren har jeg tatt alle advarslene om forsiktighet til følge og holdt meg hjemme.  Tar vel en tur på byen nærmere jul igjen muligens hvis man ikke treffer noen lekre mannfolk på skolen i høst da ;)

Hvilke advarsler kan du vise til? ;) merklig det at noen mennesker lever farligere enn andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit, alt alt alt for skjeldent. :sur:

Saken er rett og slett den, at jeg ikke har noen venninder som liker å danse som meg. Alle er i forhold, som meg, men de går lite ut uten typen, det er laim, får jeg trenger fritiden min, vekk fra han, det er sunnt!

Men tja 1 gang hver 3. måned. Så jeg sørger, synes dette er kjipt, jeg elsker å danse til rnb, latino, reggeton, pop -Men ikke 80-talls hit. DA går jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ute ca. annenhver helg...!:) Elsker å feste, da jeg alltid møter så mangen folk, og vi er mangen sammen som har det koslig! Før var det hver helg, og noen ganger i ukene. Jeg merket at det tok veldig på pengene og at jeg ble veldig ukonsenstrert...! Så nå tar jeg det annenhver helg, og merker at da er det MYE gøyere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Jeg er ikke noe spesielt festemenneske, drikker gjør jeg heller ikke, så jeg foretrekker heller å gjøre noe koselig med vennene mine.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute ca. annenhver helg...!:) Elsker å feste, da jeg alltid møter så mangen folk, og vi er mangen sammen som har det koslig! Før var det hver helg, og noen ganger i ukene. Jeg merket at det tok veldig på pengene og at jeg ble veldig ukonsenstrert...! Så nå tar jeg det annenhver helg, og merker at da er det MYE gøyere! ;)

Det heter mange, ikke mangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...