Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eh, det er da flere ansatte der. Det er fullt mulig at de som har møtt damen som dytter pupper på plass og kommer inn i prøverommet ikke er den samme personen som andre har møtt. Jeg har sett 2 ansatte der, så det kan godt være man har møtt forskjellige damer.

Jeg var der tidlig i sommer, og ble behandlet ganske pent. Hun spurte om jeg hadde fått på meg bh'en og holdt seg til å trekke i stroppene. På den annen side, jeg pleier å dytte puppene på plass selv, mulig den som ble utsatt for puppedyttingen hadde bommet og LaLina-damen følte at det var bare en ting å gjøre. De hadde litt få bh'er inne i min størrelse, i hvertfall med som var i den fargen og utførelsen som jeg ville ha, men jeg kjøpte i hvertfall en som satt pent og var ganske sånn jeg ville ha den. :) Gikk fra 75C til 70DD...

På lørdag var jeg innom LaSenza på Byporten i Oslo, siden de hadde salg. Der har de veldig mye pent i veldig mange størrelser, litt rimeligere enn på LaLina, men dyrere enn H&M. Hadde ingen problemer med å finne 6 forskjellige bh'er i 70DD, og da så jeg ikke på noen som var sorte eller hvite. De har skilt med at de hjelper til med tilpassing. Vet ikke om de er flinke eller dårlige, men det kan være et tips å få hjelp på LaLina og så gå på LaSenza og prøve flere i riktig størrelse. (De hadde bedre prøverom, mulig de er mer diskrete også.)

Catzy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LaLina er en butikk. Hun som jobber der heter ikke det...

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

"Hoveddamen" heter faktisk Line, tror jeg. Så LaLine var ikke noe dårlig spørsmål ;)

Skrevet
På lørdag var jeg innom LaSenza på Byporten i Oslo, siden de hadde salg. Der har de veldig mye pent i veldig mange størrelser, litt rimeligere enn på LaLina, men dyrere enn H&M. Hadde ingen problemer med å finne 6 forskjellige bh'er i 70DD, og da så jeg ikke på noen som var sorte eller hvite. De har skilt med at de hjelper til med tilpassing. Vet ikke om de er flinke eller dårlige, men det kan være et tips å få hjelp på LaLina og så gå på LaSenza og prøve flere i riktig størrelse. (De hadde bedre prøverom, mulig de er mer diskrete også.)

Catzy

Vil bare legge til at det er stor forskjell på BHene LaSenza/ Lalina. Jeg bruker 75F, og trenger en god BH med litt støtte. Det kravet oppfyller ikke BHene fra laSenza, men til gjengjeld er de mye mer sexy! Tynne stropper og smalt feste midt foran, det passer ikke mine pupper hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...