Gå til innhold

Vondt i brystet

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vet at dere ikke er leger, men spør her inne for det. (skal til legen, men ikke før om 3 uker) Jeg har de siste ukene (2-3 uker) hatt vondt i puppene. Er ømt og gjør vondt når jeg ligger på magen, kommer borti dem eller klærne beveger seg inntil dem.. Spessiellt ømt er det rundt brystvortene..

Noen som har opplevd lignende? synes det er litt skummelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan ha noe med hvor du befinner deg i menstrasjonssyklusen din..

Hender jeg også er sånn..

Da jeg gikk på barneskolen var det noen som klagde over det samme, at det stakk liksom.. de fikk bare til svar at det er fordi puppa dine vokser :ler: Ikke at vi er på barneskolenivå nå asså.. men tror det der er veldig normalt..

Men som du sa, ingen her inne er leger.

Men om du er bekymra for hjertet så ville du merka det lenger inne enn brystvorta og at det er ømt.. da ville du også hatt stråling ut i venstre arm.

Skrevet

Tenker at det er hormonelt. Sikker på at du ikke er gravid? Var første stedet jeg merket det ihvetfall ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Er ikke bekymra for hjertet...

Det med graviditet (skrives det sånn da?) tviler jeg på.. Selvom vi ikke bruker prevansjon, for jeg har PCOS og har prøvd å bli gravide i 3 år.. men har mensen 2-3 ganger i året og ingen eggløsning i følge legen.. Men det er klart, det er jo ikke så vanskelig å ta en test da :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...