Gå til innhold

Jeg sprakk!

Gjest Gjest_lolita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lolita_*

Har vært SUPERFLINK så lenge, men idag spiste jeg to GIGAstykker med pizza. Den var riktignok sunn, men hallo! Pizza.

Nå tenker jeg; Jeg kan likegodt trøkke i meg masse godteri og digg, for dagen er jo ødelagt.

(Huff, å lese dette var forferdelig - jeg er jo helt manisk jeg.)

Noen synspunkter?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror faktisk at det beste er å tillate seg å "sprekke" litt innimellom jeg, for om du legger inn en dag eller noe hvor du har lov til å kose deg med det du vil, så vil ikke sprekkene bli like store etterhvert. det vil også bli lettere å overholde.

jeg har lagt om kosthold og kuttet godteri på hverdager, jeg har lov til å kose meg med godteri på fredag og lørdag.

nå som jeg har holdt på slik en stund, så har jeg faktisk ikke samme behovet for å kaste innpå masse når jeg først har kosedager, så jeg trenger mindre og mindre godteri også på fredager og lørdager. koser meg med det jeg har lyst på, men overkjøper ikke lenger.

det er også mye enklere å leve med hverdagene uten, siden jeg vet jeg kan kose meg på fredag.

ikke få panikk av at du har hatt en "sprekk", blir du fanatisk så vil alt virke mye mer spennende tror jeg. so what om du sprakk? da gjorde du det, tror du de to stykkene alene vil utgjøre stor forskjell?

om du bestemmer deg for at alt da er tapt og du bare kan slutte sunt kosthold, DA har du bommet, men det er takket være tankegang, ikke de stakkars pizzastykkene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg det begynner å bli vel mange "jeg sprakk og hør hva slags deiligheter jeg har trøkka i meg"-tråder her. Er det et forumtroll som prøver å få andre til å sprekke? I så fall er det mer enn dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær lei deg .Jeg sprakk flere ganger i løpet av slankekuren min.

Jeg stappet i meg både pizza,løvbiff med bearnaise og stratos.

Allikevel gikk jeg ned 8 kilo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig er jeg ikke så nøye på hva jeg spiser i forbindelse med de faste måltidene, men hva jeg spiser inn i mellom.

Dette klarer du. Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, akkurat sånn har jeg det også. Jeg 'sprekker' også tenker jeg at nå er alt ødelgat uansett så jeg kan bare hive i meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har lært en gang at det er bra med en sprekk.

For hvis du skal være streng med deg selv hele tiden, så sprekker så kan sprekken bli hardere. Derfor bedre å sprekke en liten gang en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...