Gjest fluesmekker Skrevet 6. august 2006 #21 Skrevet 6. august 2006 Bruker Night & Day, utrolig deilig å slippe å tenke på å ta dem av og på
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #22 Skrevet 6. august 2006 Så på nyhetene at de advarte folk mot å kjøpe linser på nettet fordi de var for dårlige og ødela synet. Kjøper dere på nett?
Arkana Skrevet 6. august 2006 #23 Skrevet 6. august 2006 Så på nyhetene at de advarte folk mot å kjøpe linser på nettet fordi de var for dårlige og ødela synet. Kjøper dere på nett? ← Ja, jeg kjøper på nett, og det er nøyaktig de samme linsene som de jeg har fått hos optiker.
Gjest Kermit Skrevet 6. august 2006 #24 Skrevet 6. august 2006 Så på nyhetene at de advarte folk mot å kjøpe linser på nettet fordi de var for dårlige og ødela synet. Kjøper dere på nett? ← Ja det er vel klart de sier det. Optikerne vill jo helst at man kjøper hos dem. Sånn ellers bruker jeg og Focus Dailies - kjøpt på nett.
Gjest Eira Skrevet 6. august 2006 #25 Skrevet 6. august 2006 Hvor ofte er dere på kontroll hos optiker?
Gjest fluesmekker Skrevet 6. august 2006 #26 Skrevet 6. august 2006 Hvor ofte er dere på kontroll hos optiker? En gang i året, blir innkalt av optiker. Noen som vet hva Focus Night&Day koster i butikk? Sånne for et halvt år. Husker ikke helt selv, og lurer på om jeg skal kjøpe de på nettet neste gang, sånn at jeg har til neste gang jeg skal til optiker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå