Gå til innhold

Hvilke linser bruker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv bruker jeg focus dailies. Har hatt Brilleland sine egne før, men ga opp, siden linsene var utrolig dårlige, og noen delte seg i to på øyet osv. Dessuten har jeg fått dårligere syn av dem...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

:overrasket:

Jeg bruker SoftLens dagslinser. Jeg liker at de er bittelitt tjukkere enn Focus og har en svak blå håndteringsfarge, siden disse tingene gjør dem enklere å håndtere.

Skrevet
Dessuten har jeg fått dårligere syn av dem...

Synet forandrer seg gjerne etterhvert, uavhengig av hvilke linser og briller du bruker.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg bruker Acuvue Advance. Tidligere brukte jeg Focus Monthly og Focus Dailies, men øynene mine pustet ikke godt gjennom noen av dem, så jeg fikk celleforandringer på øyet. Etter at jeg gikk over til Acuvue Advance har derimot øynene mine ingen problemer.

Skrevet
Synet forandrer seg gjerne etterhvert, uavhengig av hvilke linser og briller du bruker.

Det var etter jeg byttet til linser at synet ble dårligere. Brukt briller før.

Skrevet
Jeg bruker Acuvue Advance. Tidligere brukte jeg Focus Monthly og Focus Dailies, men øynene mine pustet ikke godt gjennom noen av dem, så jeg fikk celleforandringer på øyet. Etter at jeg gikk over til Acuvue Advance har derimot øynene mine ingen problemer.

Hva skjedde/hvordan merket du det?

Skrevet

Focus Dailies her og. Prøvde O2 Optix en periode, men de gav meg kuler på øynene.

Skrevet

Precision UV mndslinser.

Skrevet

Focus Night&Day, byttes hver måned og jeg kan sove med dem. Har så dårlig syn at det er deilig å slippe å tenke på briller eller lignende dersom jeg våkner om natta og må opp.

Gjest Virvel
Skrevet
Jeg bruker SoftLens dagslinser. Jeg liker at de er bittelitt tjukkere enn Focus og har en svak blå håndteringsfarge, siden disse tingene gjør dem enklere å håndtere.

Jeg har Focus Dailies (toric), og de er da blå, de. :icon_smile: Brukte månedslinser fra SofLens tidligere, var veldig fornøyd med dem, men byttet til Focus ettersom de er de eneste som har dagslinser som korrigerer skjeve hornhinner.

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg har Focus Dailies (toric), og de er da blå, de. :icon_smile: Brukte månedslinser fra SofLens tidligere, var veldig fornøyd med dem, men byttet til Focus ettersom de er de eneste som har dagslinser som korrigerer skjeve hornhinner.

Åååja, jeg har ikke brukt Focus på årevis. Verden går visst framover selv når jeg ikke følger med. ;)

Jeg har forresten en anelse skjeve hornhinner, men jeg har ikke hørt noe om at jeg bør bytte linser, så jeg holder meg nok trofast.

Gjest seroxata
Skrevet

focus night and day! absolutt de beste linsene jeg har hatt :sjarmor:

Skrevet

Focus dailies her også. Merker overhodet ikke at jeg har på linsene med mindre jeg blir litt tørr etter maaange timer. Eneste baksiden med dette er at jeg av og til glemmer å ta de av når jeg legger meg...

Skrevet

Jeg bruker 1-day Acuvue og synes de fungerer prikkfritt. Har prøvd noen andre merker men de var jeg ikke like fornøyd med. Focus dailies har jeg aldri prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...