Gjest Jebediah Skrevet 18. august 2006 #41 Del Skrevet 18. august 2006 Hva med dere? Trives dere som single? ← Ja jeg elsker og vere singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 18. august 2006 #42 Del Skrevet 18. august 2006 JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. august 2006 #43 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) . Endret 24. januar 2023 av TheHairyToothfairy Borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #44 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg hater det. Jævla stusdslig, ingen å snakke med litt sånn her og der og nå og da. Ingen å holde fast i eller bli holdt av. Jeg er ikke bygget for de korte og løse treffene, trenger lissom noe mer med litt meat i. Litt mer fremtidsorientert og jah. Oppbyggende. U know. Så hvorfor ikke gjøre noe med det? Tja. Jeg er vel bare forbannet vanskelig. ← Jeg er også litt vanskelig, så da er vi to. Men med den snasne avataren du har tipper jeg du ikke blir singel lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 21. august 2006 #45 Del Skrevet 21. august 2006 jepp...eg trives som singel...men eg savne jo å han en type då.... er så koselig å ha noen å ligge inntil og bare slappe av med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2006 #46 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg er også litt vanskelig, så da er vi to. Men med den snasne avataren du har tipper jeg du ikke blir singel lenge. ← Det var nettopp det jeg tok sjansen på, høhøhø. :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinne, 30 Skrevet 26. august 2006 #47 Del Skrevet 26. august 2006 Ja, trives veldig bra som singel og ingen barn. Jeg stresser ikke med å finne mann eller er desperat etter barn. Jeg har hatt to samboere ( i tilsammen 4 år), og har eller svært singel. Klart man savner en mann i ny og ne, men i det store løp er det fantastisk å bo alene, da har man total frihet døgnet rundt, og bestemmer alt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #48 Del Skrevet 27. august 2006 Det var nettopp det jeg tok sjansen på, høhøhø. :kgblunk: ← Høøø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #49 Del Skrevet 27. august 2006 Klart man savner en mann i ny og ne, men i det store løp er det fantastisk å bo alene, da har man total frihet døgnet rundt, og bestemmer alt selv. Det er vel prioritering det er snakk om! Prioriterer man festing og sånne ting er det greit og være alene Eller hvis man liker og pule rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 27. august 2006 #50 Del Skrevet 27. august 2006 Vel, da er det jo ganske håpløst, er det ikke? For jeg kommer aldri til å være 100 % glad i meg før noen faktisk bekrefter det at jeg er verdt i være glad i. Jeg har kommet dit i livet at jeg ikke lenger har selvmordstanker. Jeg har akseptert at kroppen min ser slik ut som den gjør. Det har vært en lang og hard prosess som jeg er glad for at nesten har kommet over. Men ja, jeg legger ikke skjul på at jeg føler meg mislykket uten å i det miste ha blitt elsket. Jeg vil gjerne at ting skal være annerledes. Jeg har ikke lyst til å sitte her med tårer i øynene fordi jeg ikke klarer å fjerne den smerten som sitter i meg. Jeg ønsker og vil at jeg får det bedre med meg selv, men skal jeg være helt ærlig ser jeg ikke noen utvei. Jeg har gode venner, jeg har en flott familie, men de kan aldri erstatte det jeg lengter etter. Og derfor føler jeg meg ganske så egoistisk og slem, og råtten fordi jeg belaster dem unødig. Mvh Yvonne ← Jeg kjenner meg litt igjen i dine tanker. Jeg manglet vel ikke tilbud fra menn. Men avviste de ganske raskt fordi jeg ikke var fornøyd med meg selv. Jeg hadde også store komplekser for kroppen min i den tiden. Men så skjedde det. Jeg traff en kjekk kar som jeg slapp inn på meg. Fortalte om usikkerhetene mine og fikk aksept. Han godtok meg sånn jeg var i alle situasjoner, til og med om morgenen når jeg våkner opp med håret til alle kanter og sminken gnidd ut i hele ansiktet. Han har gitt meg mye selvtillit og nå vet jeg at jeg absolutt er verdt å elske. Jeg har kommet forbi fokuseringen på utseende. Når en elsker en person er det helheten man elsker, ikke bare utseende. Nå skal det sies at jeg har truffet en moden mann da. Det tror jeg du også trenger Yvonne. Du virker så reflektert og moden for alderen. Jeg er overbevist om at du treffer den rette en gang. Lykke til fra meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. august 2006 #51 Del Skrevet 27. august 2006 Tusen takk Synseren, jeg håper så inderlig jeg finner den mannen som er såpass moden. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2006 #52 Del Skrevet 27. august 2006 Ja, endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derrier Skrevet 1. september 2006 #53 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg savner alle eksene mine faktisk. (OK, hun ene savner jeg bare sexen med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. september 2006 #54 Del Skrevet 1. september 2006 Stemte "både og", jeg.......... Ulemper og fordeler med alt, uansett. Trives godt som singel, men skulle gjerne hatt en mann til å hjelpe meg med tunge kofferter, snekre på hytta og mekke bilen min. Men nå gjør jeg dette enten selv, eller spør/betaler andre. Ja, og så alt det andre som allerede er nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 1. september 2006 #55 Del Skrevet 1. september 2006 Synes igrunnen det er greit å være singel, jeg. Det kommer jeg sikkert til å gjøre fram til jeg eventuelt forelsker meg. Da vil det suge storveies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå