Gjest gjesta Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har vært singel i snart et år. Har hatt noen flørter på gang, som aldri ble noe stort, men bortsett fra det så har jeg vært alene en liten stund nå. Jeg føler at jeg har hatt behov for det, men nå for tiden savner jeg bittelitt en kjæreste... Heldigvis går det i rykk og napp. Hva med dere? Trives dere som single? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, jeg trives som singel Det vil jo alltid være situasjoner hvor gresset virker grønnere på den andre siden, men alt i alt har jeg det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fluesmekker Skrevet 4. august 2006 #3 Del Skrevet 4. august 2006 Ikke akkurat nå, ettersom typen nettopp slo opp. Men før ham var jeg fornøyd med singellivet, og kommer nok til å bli det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, eg trivast veldig godt som singel. Har vore det i litt over et år no (minus litt av/på etterpå med X-en). Syns livet som singel er heilt topp rett og slett. Men avogtil savnar eg ein søndagskjæreste og ein god armkrok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Har vært singel snart et halvt år og stortrives. Har ingen ønsker om et forhold med det første. Har fartet mye i sommer og flørtet både her og der. Herlig tid Det som er verst er faktisk at man ikke har sex på jevnlig basis. Da snakker jeg om flere ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Savner sexen jeg også, men kjærligheten får komme når den kommer. Orker ikke å stresse med det. Har det som oftest fint som singel også, så jeg overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #8 Del Skrevet 7. august 2006 Nei!! BEgynner å bli lei.. savner en å dele livet med. Men skal flytte på skole nå, så på en måte er det kanskje like greit å slippe å reise fra typen.. Men det beste hadde jo vært å hatt type som hadde blitt med på flyttelasset.. HAdde hele tiden et fast kjent holdepunkt.. Kunne vi sammen startet et nytt liv på et nytt sted. Men det ordner seg vel for snille jenter.. gjør det ikke ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2006 #9 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har nå vært singel i 5 1/2 måned og vet ikke helt om jeg trives eller ikke. Hele situasjonen er så ny for meg at jeg fortsatt har litt tilvenningsproblemer. På noen måter er det greit å være singel, kunne flørte litt osv. Men på den annen side savner jeg å være sammen med noen. Forrige gang jeg var singel var da jeg var 16 og nå er jeg 25, så overgangen er stor. Jeg er vant til å ha noen å dele livet mitt med, noen som er der for meg når jeg trenger dem, det har jeg ikke i samme grad nå. Litt trist i grunn, men man venner seg vel til det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 11. august 2006 #10 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg trives ikke som singel, men det er nok mest fordi det er ganske ferskt (litt over en måned), og at jeg savner han veldig mye fortsatt. Samt at jeg savner sexen og å ligge nær en annen kropp og kjenne varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #11 Del Skrevet 11. august 2006 Både og. Jeg savner å få meg en kjæreste, men det at jeg ikke har det, gir meg lov til å humpetihumpe kompisen min ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 11. august 2006 #12 Del Skrevet 11. august 2006 Både og. Jeg savner å få meg en kjæreste, men det at jeg ikke har det, gir meg lov til å humpetihumpe kompisen min ;D ← da er man ikke skikkelig singel vel For meg er å være singel noe som gjør at man ikke har jevnlig sex f eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. august 2006 #13 Del Skrevet 11. august 2006 man kan da helt fint være singel selv om man har noen å ha sex med! bortsett fra det så er jeg singel og om jeg trives med det er litt til og fra. trives godt med meg selv og har det helt greit som singel, men savner en i livet mitt og håper jeg finner en snart. har vært singel i snart ett år, og ønsker ikke gå ett år til for å si det sånn. men sier som Towelie, det gir meg jo muligheten til å humptitumpte med en meget behagelig mann som er dritsexy og fin å ha sex med uten at vi er særlig potensielle for hverandre som partnere. ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille SB Skrevet 11. august 2006 #14 Del Skrevet 11. august 2006 Både og. Jeg trives med mitt eget selskap og friheten stort sett i hverdagen. Har fullt opp av gjøremål. Men innimellom savner jeg kosen det er å ha en kjæreste. Det å kunne dele tanker og diskusjoner med en spesiell. Det jeg absolutt ikke savner er en kjæreste som krever mye av min oppmerksomhet når jeg egentlig har lyst til å gjøre helt andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 11. august 2006 #15 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg trives på ingen måte som singel. Har vært det i over tre år nå, og det er vondt å se alle vennene mine flytte sammen med kjærestene sine, mens jeg fortsatt sitter her alene og ikke kommer noen vei. Jeg er nå den eneste i venninnegjengen som er singel. Det suger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 11. august 2006 #16 Del Skrevet 11. august 2006 det SUGER å være singel ja. Men det suger værre å ikke være i et forhold som funker, eller som man trives i. ELLER ha en kjæreste som ikke er den rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 11. august 2006 #17 Del Skrevet 11. august 2006 det SUGER å være singel ja. Men det suger værre å ikke være i et forhold som funker, eller som man trives i. ELLER ha en kjæreste som ikke er den rette. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 11. august 2006 #18 Del Skrevet 11. august 2006 både og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 11. august 2006 #19 Del Skrevet 11. august 2006 Ja selvfølgelig gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 11. august 2006 #20 Del Skrevet 11. august 2006 det SUGER å være singel ja. Men det suger værre å ikke være i et forhold som funker, eller som man trives i. ELLER ha en kjæreste som ikke er den rette. ← Veldig sant. Min forrige kjæreste var utro, og jeg vil ikke gjennom det igjen for alt i verden. Heller singel da, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå