Gjest LilSweetie Skrevet 4. august 2006 #21 Skrevet 4. august 2006 Har 6 skriftlig og muntlig fra ungdomskolen i engelsk da, vgs hadde jeg bare 5. Bør jeg da skrive jeg er lynende smart i engelsk? ← Jepp, skriv det! Du kan skrive det sånn: Behersker engelsk flytende muntlig og skriftelig
Shoegal Skrevet 4. august 2006 #22 Skrevet 4. august 2006 Hva med den uka du jobbet for avisa/lokal-tv? Kanskje ikke så langvarig praksis, men dersom du f.eks. kom godt overens med en av lederne, kan det jo ikke skade å ta en telefon og spørre om det er greit at du oppgir h*n som referanse? Og selv om dette er en jobb hvor du skal selge klær, så kan du jo vise din estetiske sans ved f.eks. å lage cv'en litt original, slike ting er du jo flink til!
Arkana Skrevet 4. august 2006 #23 Skrevet 4. august 2006 Behersker engelsk flytende muntlig og skriftelig ← Skriver man at man behersker et språk flytende, så skal det virkelig være flytende. Det krever mer enn 6 i engelsk fra vgs for å være flytende i et språk. Jeg synes man skal være forsiktig med å overdrive språkkunnskaper (og andre kunnskaper også for den saks skyld).
Shoegal Skrevet 4. august 2006 #24 Skrevet 4. august 2006 Jepp, skriv det! Du kan skrive det sånn: Behersker engelsk flytende muntlig og skriftelig← ehmm... skriftlig *måtte bare*
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #25 Skrevet 4. august 2006 Hva med den uka du jobbet for avisa/lokal-tv? Kanskje ikke så langvarig praksis, men dersom du f.eks. kom godt overens med en av lederne, kan det jo ikke skade å ta en telefon og spørre om det er greit at du oppgir h*n som referanse? Og selv om dette er en jobb hvor du skal selge klær, så kan du jo vise din estetiske sans ved f.eks. å lage cv'en litt original, slike ting er du jo flink til! ← Jau, men de var jo bare der 2 dager og sa vi kunne sitte og "leke oss" på pc, etter det dro hun til spania... fikk ikke noe hadetbra engang. Så de vil jeg ikke nevne, tror jeg
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #26 Skrevet 4. august 2006 Gamle sjefen min har flyttet til en annen barnehage, så jeg får prate med henne over tlf i dag. Jeg var i butikken, kjøpte toppen min, og spurte om det var mange som hadde søkt. En 7-8 stk sa dama bak kassa. Er det for sent om jeg søker senest mandag, spør jeg? Nei absolutt ikke! Søk, søk! sa hun. Jeg tror jeg må ta en telefon til hun gamle sjefen, men aner ikke hva jeg skal si. Om jeg kan skrive henne på som referanse? Det sa butikkdama var nok.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #28 Skrevet 5. august 2006 Du kan ta med noen nøkkelord på cv-en. F.eks: Serviceinnstilt, utadvendt, pliktoppfyllende, positiv, pålitelig, fleksibel, godt humør, kundeorientert, ordenssans, gode samarbeidsevner osv...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå