Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Kunne du datet en bussjåfør ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel86 Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 Ehm... har jeg aldri tenkt over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Kunne du datet en bussjåfør ? ← Ja hvorfor i all verden ikke? "En bussjåffør er jo en mann med godt humør " Han er jo mest sans. et ganske sosialt vesen og du vet hva de sier... stort kjøretøy... stor...... mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yenoh Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Vet ikke, men pappa var bussjåfør på den tiden han traff mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #5 Del Skrevet 3. august 2006 Hehe... Skal ikke se bort i fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #6 Del Skrevet 4. august 2006 Vet ikke, men pappa var bussjåfør på den tiden han traff mamma. ← Det var faren min også. Er noe med disse sjåførene med godt humør som drar damer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buster Skrevet 4. august 2006 #7 Del Skrevet 4. august 2006 Nå har jeg hørt dette også: Kunne du datet en bussjåfør? Så da stemmer dette at kvinner og menn er blitt så status bevist at de må sile ut sine partnere i forhold til yrker. Så da er de rette personer man skal date egentlig advokater, piloter, leger, direktører osv eller? Jeg kan jo dra strikken videre og spørre om noen av dere kunne datet en kar som gikk med bukser fra Spar Kjøp, og ikke Nudie, Levi`s eller Diesel. Bare så det er sagt bruker jeg busker fra Nudie, og jeg er ikke bussjåfør. Hvilken rolle spiller yrket så lenge man ikke snakker om at man jobber som torpedo, prostituert eller i lignende sjanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #8 Del Skrevet 4. august 2006 hallo Det var jo bare ett spørsmål .. et yre kan si noe om personligehet da? Har du ikke fått med deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #9 Del Skrevet 4. august 2006 hallo Det var jo bare ett spørsmål .. et yre kan si noe om personligehet da? Har du ikke fått med deg det ← Ha, på lik linje med hudfarge eller? Mulig du får bedre respons på spørsmålet ditt inne på Golddigger delen av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 5. august 2006 #10 Del Skrevet 5. august 2006 Hvis han jobbet med det for å tjene kontanter mens han studerte for å bli et eller annet stilig, som advokat, lege, arkitekt eller ingeniør så kunne det fungert. Det ville vært adskillig verre hvis det var noe han hadde tenkt til å jobbe med på heltid fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2006 #11 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Det ville vært adskillig verre hvis det var noe han hadde tenkt til å jobbe med på heltid fremover. ← Ja, hærregud... Folk med dårlige jobber er ikkeno å spare på! Skjønner ikke at noen i det heletatt kan se på dem, uten å skamme seg. Kunne du datet en bussjåfør ? ← Om jeg hadde likt hu, så hadde jeg helt klart kunne dejta hu. Endret 5. august 2006 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 5. august 2006 #12 Del Skrevet 5. august 2006 Ja, hærregud... Folk med dårlige jobber er ikkeno å spare på! Skjønner ikke at noen i det heletatt kan se på dem, uten å skamme seg. ← Det er intet å skamme seg over. Det er bare smak og behag, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 6. august 2006 #13 Del Skrevet 6. august 2006 Selvfølgelig hvis jeg likte personligheten hans så kunne jeg absolutt deitet en bussjåfør. Men nå er ikke jeg singel da og trives godt i det forholdet jeg er i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Najs Skrevet 6. august 2006 #14 Del Skrevet 6. august 2006 De bussjåførene jeg har sett gjør vel at jeg ikke uten videre vil svare ja på det spørsmålet, men er'n kuuul nok så kunne jeg vel gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. august 2006 #15 Del Skrevet 6. august 2006 Nå har jeg hørt dette også: Kunne du datet en bussjåfør? Så da stemmer dette at kvinner og menn er blitt så status bevist at de må sile ut sine partnere i forhold til yrker. Så da er de rette personer man skal date egentlig advokater, piloter, leger, direktører osv eller? ← Du har faktisk et poeng, Buster. Ikke at det har noe som helst med status å gjøre, der synes jeg at du konkluderer litt vel kjapt. Men det handler litt om å ha noe til felles. Jeg utelukker ikke at jeg kunne datet en bussjåfør, men da måtte han virkelig ha noe mellom øra. For jeg tiltrekkes av menn med ambisjoner, og er såpass ambisiøs sjøl at noe annet kan bli et problem i et evt. forhold. Så ambisjoner og utdanning er faktisk viktig for meg - det er noe med det der at like barn leker best, altså. Pappa'n min er bussjåfør, da - selv om han ikke var det da han og mamma ble sammen. Men bra bussjåfører fins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grei.. Skrevet 6. august 2006 #16 Del Skrevet 6. august 2006 Snakk om å ha sosiale komplekser... Kapteinen på "Color Fantsy" med en lønn på 3/4 mill, er bare en bussjafør han også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #17 Del Skrevet 6. august 2006 kunne aldri ha datet en bussjafør... synes de alltid er så uryddige på håret... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #18 Del Skrevet 8. august 2006 Heisann Veldig gode svar alle sammen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #19 Del Skrevet 9. august 2006 Tviler på at jeg hadde datet noen som jobber innenfor transportnæringen (buss-sjåfører, flyvere, ubåtkapteiner osv osv). Det blir for kjedelig tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. august 2006 #20 Del Skrevet 9. august 2006 I dag: Nei. for jeg er forlova med en jeg har tenkt å dele livet med, og dater da ikke andre. Og han er ikke busssjåfør. Men sånn genrelt, om jeg var singel: Det er da vitterlig ikke yrket jeg ville sett på i den sammenheng, og SÅ mye fordommer har jeg ikke. Så ja, hvorfor ikke? Ville kanskje vært noen yrker jeg ville slite med... begravelsesagent tror jeg at jeg hadde slitt med. Jeg har vel og merke det siste året lært meg til å takle å ta på døde mennesker. Men dog bare det å klappe en elskede avdød i kista for å ta farvel. Tror jeg ville slitt med at han som skulle følge meg til sengs om kvelden hadde brukt dagen på å stelle døde. Derfor også slitt med de som tar obduskjoner. Slev om de sikkert bruker hansker hele tiden... Men en bussjåfør, nei, det anser jeg ikke som et grunnleggende problem.Rent bortsett fra at jeg altså ikke dater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå