Gå til innhold

Sylteagurk på burgeren


:-) anna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

¨Hei

Jeg synes at sylteagurk er veldig godt så jeg foretrekker at dette legges på burgeren min. Men nå spiser jeg ikke fastfood så veldig ofte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser på MCDonalds ol.kanskje en gang i året... men liker godt ordentlig digge hjemmelagede burgere, da med sylteagurk ja! helst de som er hele, smaker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min burgerverden finnes det to hovedkategorier burgere. Den amerikanske typen, f.eks. quarterpounder, og den typiske norske grillburgeren, med salat og dressing. På førstnevnte er sylteagurk obligatorisk, men på den andre klarer jeg meg godt uten. Forresten syns jeg absolutt at den amerikanske med sur sennep og sylteagurk er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at uten sylteagurk hadde det ikke vært mye smak! Obligatorisk tilbehør på mine hamburgere iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sylteagurk har da ingenting på en burger å gjøre! Blæh...

Jeg er overrasket over at så mange har svart at de liker det. Jeg vet ikke om noen andre enn kjæresten min som spiser sylteagurk på burgeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte tja...

Noen ganger liker jeg det, mens andre ganger vil jeg ha uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig glad i burgere, heller ikke de på mc Donalds. Men jeg spiser gjerne sylte agurker på burgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest1
Da foretrekker jeg heller vanlig slangeagurk!  :)

Jeg plukker alltid sylteagurken av, men gidder ikke bestille uten da det ofte tar lenger tid...

Enig med disse.

Sylteagurk er bare godt på grov leverpostei eller sylte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som Idar Vollvik:

Jeg liker ikke selve sylteagurken men liker smaken av at den har vært der  :ler:

Akkurat det samme tenkte jeg.

Jeg synes at sylteagurk er skikkelig vondt og plukker den alltid av (orker ikke å be om burger uten og vente ekstra lenge). Men jeg synes at det smaker greit når den har vært der.

Men sylteagurken må de gjerne droppe for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

spiser aldri fast food, men hadde jeg gjort det så hadde jeg villet ha sylteagurken der ja. (har spist hamburgere i gamle dager, og likte å ha på sylteagurk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...