Gå til innhold

Sylteagurk på burgeren


:-) anna

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg ha svar på et av livets store vanskelige spørsmål.

Når dere spiser burger på f.eks Mc Donalds, synes dere det er en fin ting at de alltid putter sylteagurk på burgeren?

Eller synes dere ikke at sylteagurk burde være del av standardutrustningen på en burger?!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå spiser jeg ikke hamburger på McDonalds, men hvis vi snakker generelt synes jeg ikke sylteagurk har noe å gjøre på hamburgere. Samboeren min liker det derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Nå vil jeg ha svar på et av livets store vanskelige spørsmål.

Når dere spiser burger på f.eks Mc Donalds, synes dere det er en fin ting at de alltid putter sylteagurk på burgeren?

Eller synes dere ikke at sylteagurk burde være del av standardutrustningen på en burger?!!!

Uten sylteagurk hadde jo ikke burgeren smakt noenting. Lenge siden jeg har spist på McDonalds, men da jeg gjorde det så var jeg glad for sylteagurken, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg en av de i "spiser aldri junk-food"-kategorien, men jeg elsker sylteagurk og ville nok ønsket den hjertelig velkommen på min burger. Dog er jo sylteagurk ofte et sånt enten-elsker-du-det-eller-du-hater-det-produkt, så sånn sett så burde det kanskje ikke akkurat vært standard-utstyr på en McDonald's-burger? På den annen side, for de da som evt. ønsker det, så har de kanskje ikke muligheten til å velge ekstra tilbehør på McDo-burgere?

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady

Det kommer aldri en sylteagurk i nærheten av min burger, for å si det sånn :ler:

Kjæresten min har kommet fram til at sylteagurker er best før de blir syltet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser veldig sjelden burgere - men skulle jeg mot formodning spist en - ville jeg helt opplagt gjerne hatt sylteagurk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...