Gå til innhold

Det Store Nyttårskuppet på Alnabru

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Kristian - jeg er klar! Har drukket lite (til å være meg) og kommet hjem alene (for å være klar). Når og hvor treffes vi natt til mandag for å gjennomføre kuppet?

Og når og hvor treffes vi for å befri Anie?

OG hvor kjøper jeg kamuflasjesminke, kamuflasjeklær (helst sexy varianter - korte skjørt) m.m-? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei folkens...... sorry at jeg hvisker - men stemmen min er blitt borte.......

Jeg skrek meg helt bort - så hvem som var min reddende engel er jeg ikke så sikker på - regner med at dere alle var der.... Så TUSEN HJERTELIG TAKK :kysse:

Men egentlig så hadde jeg det ikke så værst der... Jeg fikk mat servert, egen seng, egen tv og tilgang til pc (max 1 time) - så jeg hadde det bra jeg :)

Og jeg er klar igjen.... Lar meg ikke stoppe så lett..... :P

Var det på Mandag dere sa???? ok..... I be there........

Anie - som håper stemmen snart kommer tilbake......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok folkens, tiden er inne... ved midnatt er kuppet i gang :P

Det er oppmøte utenfor Hells Angels kl 22.30 (ligger litt bortenfor Amøbler) hvor de kommer til å kjøre eksorte foran oss på motorsykkelene sine og skremme vettet av alle som måtte prøve å komme i vår vei. Så for oss blir det rett og slett bare å spankulere inn og kuppe det vi vil *Yeah*

Innledningsparty vil bli holdt inne på ToysRus så fort vi har sperret av og sikret hele området :kul:

Ønsker alle KG deltakere som vil være med på tidenes nyttårskupp hjertlig velkommen i kveld.

Let's have som fun people :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit hvor Hells Angels er da...

Tar med en pizza fra Kina og Pizza Expressen mens vi først er der. Kan jo bli litt småfysen etterhvert.

Jeg er klar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke alle som vet det da Lea... husk vi skal he med oss venner som ikke har tilhold i Oslo også :D

Godt du er klar lekekompisen..... dette blir stort :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Anie kommer også :vinke:

Ikke at jeg er helt sikker på hvor det er - men finne fram skal jeg......Bønder på bytur.. :)

See ya.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh som jeg gleder meg!!! :P *hopper opp og ned og klapper* :P

Så flott at du har avtalt med Hells Angels om eskorte da!

Dette blir artig - gleder meg!!!! :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet Bridget, de gutta er ikke så rent lite stolte over å ha blitt valg som vaktselskap for en så stor begivenhet vettø :D

Og jeg har smurt egoet deres litt ved å si at de nå får en gedigen mulighet til å vise frem musklene sine om noen prøver å hindre oss.

Trukke vi trenger bekymre oss for at de gutta ikke vil ofre livet overfor mulige inntrengere assa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Kristian, si til de at de ikke må være for brutal med care da! Hun kommer jo sikkert til å snike rundt oppe der... :D

Kan jeg få en egen Angel? Har alltid ønsket meg en livvakt! Det hadde bare kledd meg så veldig bra... :kul::briller::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

care er jo egenlig vår venn da, selv om hun sliter litt med å akseptere det umoralske aspektet ved kuppet, så de vil ikke gjøre care noe nei.

Men de som care eventuelt måtte ha varslet og som vil forsøke å stoppe oss derimot :evil: de vil få bank ja :Nikke:

Hmmm... så du vil ha en Angel du :ler: vi får se om ikke det lar seg gjøre da vettø :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hells Angels :sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk: Fy flate,. hvilken side er dere egnetlig på :sjokk::sjokk: Tror dere vennene mine i kripos takler dette. Vel, de har jo våpen, men da har sikkkert englene større våpen. :frustrert:

Hallo dere, hvor langt har dere tenkt å gå? :fy: Ofrere dere menneskeliv her? Hvis dere blir brutale avblåser jeg hele aksjonen. :grine:

care blir lei seg :grine:

Liker engentlig å leke jeg og.....særlig med spill. Har de spill på toysrus, mon tro :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære care, jeg tror du kan få problemer med å avblåse en aksjon du ikke er med på... :P

Vi ofrer ikke noe menneskeliv nei, tror du vi er helt gale?!? Vi bare fanger de vi ikke liker og sperrer de inne sammen med stortinget :lol:

Kan du ikke være med da? Jeg har tippet på spillene på toysrus, men vi kan dele! Mye morsommere å spille mot noen, vet du! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si så mye som at Hells Angels-gutta er myke, små bamser innvendig.

Det er det ytre som gir dem respekt over hele verden.

Hvorfor tror du f.eks at Saddam ikke har erobret Norge? Hells Angels.

De tok et lite møte over en kopp kakao og bestemte seg for å skrive et brev. Petter fikk lov til å skrive, for han kan løkkeskrift. Så fikk de noen klistremerker fra samlingen til "Storeslem" (som baaare er snill). Han har samlet i mange år og hadde dobbelt opp med "skaller".

Saddam ble livredd og "englene" feiret medf rødbrus og kinderegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken side vi er på? Vi er på vår side så klart care :ler:

Hehe, Bridget har rett.... vi sperrer de vi ikke liker inne i storting-buret

:hoho:

Ser du har lyst til å spille care... klart de har masse spill på ToysRus.... og om du vil kan vi godt "liksom-kidnappe deg" :Nikke:

Vi er snille sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kjære care, jeg tror du kan få problemer med å avblåse en aksjon du ikke er med på... :P

:P

Kjære Bridget, :kul: jeg tenkte jeg skulle avbåse aksjonen min, ikke deres :wink: Men vil gjerne ha tips om hvordan jeg kan saboterer aksjonen. :oops: Før det er for sent :murvegg: og før dere kommer bak lås og slå, for da har jeg jo ingen som jeg kan snakke mer med her på kvinneguiden. Husk alle mann..... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og før dere kommer bak lås og slå' date=' for da har jeg jo ingen som jeg kan snakke mer med her på kvinneguiden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok folkens, da er tiden kommet for å gjennomføre det store NYTTÅRSKUPPET :Nikke:

Håper alle er ved godt mot og klare til å gjøre Alnabru til vårt rike :D

Hver og en av dere må ta med 3 ruller med Politi tape fra den esken

-----> [ ] slik at vi så fort vi er inne på området kan begynne å sperre av territoriet. Når denne jobben er gjort starter arbeidet med å innta de forskjellige forretningene.

Så fort det er mulig vil vi alle samles på ToysRus der det vil bli avholdt NYTTÅRSKUPP :bursdag: og slapp av... det er Champis nok til alle :ler:

Da gjenstår det bare å ønske alle et alle tiders kupp!

LET'S DO IT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Kristian da - du sa jo 22.30 og jeg var der da jeg, men det var ingen andre og så var det så kaldt at jeg løp hjem igjen :-( Får jeg ikke vært med nå jeg da.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...