Gå til innhold

Det Store Nyttårskuppet på Alnabru

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Hva blir det til folkens?

For å friske opp hukommelsen har vi planer om å kuppe Alnabru (særlig ToysRUs).

Kristian "Toyboy" (71) er sjefen!

Har du trukket deg Kristian??

Og hva med dere andre??

Hva blir det til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei, han har ikke trukket seg. Bare vært litt syk, stakar :(

Men han er da klar tror jeg (beklager om du ikke er det, Kristian=) , det er hvertfall jeg :wink:

Lego, lego......Legolas.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar som bare det, men skal på fest i kveld - hva med i morgen? Hvis jeg er fyllesyk i morgen kan jeg kanskje få lov å hvile litt i en av sengene på Ikea etter at vi har inntatt Alna?

Kristian var på chatten i går og hadde ikke trukket seg da i hvert fall.

Let´s go! :briller: Jeg gleder meg!!! :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke ta det mandag morgen da?

Dumt bruke helgen på sånne ting...

Og KRISTIAAAAN... du er sjefen.. du bestemmer!

Bare fortell oss hvordan du vil ha det, så stiller vi op vi vet du.

Men om du går over streken danner vi en fagforening.

Men Kristian er jo bare snill han *schmisck*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er med.....som avtalt.

Men p.g.a. reisetid så må jeg har beskjed i god tid æsse....... :wink:

Ja - det var jo flere av oss som snakket om dette på chatten her forleden kveld......så, joda - dette blir det nok noe av ser'ru! :sjarmor:

Mandag morgen????? ..da må jeg jo skulke jobben da jo.... :forvirra:

hhhmmm.....okei - jeg er med jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke glem å samle inn pinner til Stortings-buret da folkens. Det skal være plass til alle kjøtthuene der inne. Men på den annen side skal vi jo kuppe MAXBO også.. der har de sikkert plenty med armeringsjern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Lea my friend.... det er snart tid for nyttårskuppet :D

men pga. av diverse feiringer av ting og tang i det siste har det blitt utsatt litt... ikke minst fordi de stakkars små barna som ikke fikk det de ønsket seg til jul :cry: skulle få muligheten til å bytte lekene sine (vil ikke ha det på samvittigheten?)

Kuppet vil iverksettes natt til mandag slik at alle får gjort det de skal i helgen!!!!

følgende skal kuppes:

ToysRus

Prioritet nummer 1 - og dere... alle nyheter for 2003 har ankommet YES :hoppe:

Byggeland - i hovedsak Maxbo og Biltema

men vi tar med alle tilhørende virksomheter... det er blandt annet en sportsbutikk og et elektromarked der som kan være kjekt å ha :enig_animasjon:

Mc Donald

ja, det er lov å la alle sunne nyttårsforsetter vente til neste år og alle :bursdag: selskap vil avholdes her.

Esso stasjonen

vi skal jo ha politikere-i-bur-fornøylsespark og langveisfarende turister må få kjøpt bensin

A-møbler

De har sikkert fine stressless stoler vi kan sitte i mens vi spiller playstation eller ser på tegnefilmer fra ToysRus *comfort er viktig*

SmartClub

Har masse å velge mellom men det viktigste er at vi trenger parkeringsplasser til politikere-i-bur-fornøylsesparken, samt at vi der kan få laget medlemskort slik at alle KG medlemmer får fri tilgang til diverse gleder.

IKEA

Først og fremst pga. av restauranten, et alternativ om man går lei av burgere, men mest fordi det er senger der vi kan sove litt i og ikke minst så får Bridget endelig tilgang til ball-lekerommet som hun alltid blir nektet inngang i :kjempesinna:

Posten

En del KG medlemmer bor langt unna og kan ikke ta del i kuppet. Derfor kaprer vi Posten slik at vi kan sende ting og tang som folk har brukt for rundt om i landet... vi er snille sånn

Harald Huysman Karting

Go-kart er gøy BroooooomBrooom *gir gass*

Bomringen

Vi lar motorveien være åpen for fri ferdsel, men kupper bomringen for å sikre inntekter til drift og vedlikehold til ting vi måtte ha behov for. Kan være greit med litt cash.

For å få gjennomført alt dette og uten at noen syns vi tar oss for mye til rett og vil kaste oss ut, så har jeg fått tak i Politi tape slik at området blir sperret av. Vakthold vil bli ivaretatt av Hells Angels som har hovedkvarter i nabolaget og blir våre naboer. De tok gladlig jobben med å holde eventuelle uvedkommende unna. Lea, voffsen din blir sjefsvakthund *knurrrrrr :sinna: *

Alle som vil delta i kuppet må melde sin interesse her i løpet av helgen.

Det er mye som skal gjøres, og jeg trenger hjelp av dere folkens.

Lea du blir ansvarlig for planlegging og gjennom føring av politiker-i-bur-parken.

Bridget blir sjef for IKEA og kan ha kontor i ballrommet :ler:

Usikker blir Postansvarlig - for hun var bekymret for de som bodde langt unna, så nå kan du sende hva du vil :blunke:

Hello Kitty du har vel litt kjenneskap til A-Møbler hadde du ikke?

Det var alt for nå kuppekammerater :kul:

Til andre som vil være med er det masse oppgaver som må dekkes og dersom dere har ønsker om å sjefe litt og ta ansvar for noe så gi fra dere et lite :vinke:

Ehhh....PS!

care synes dette er umoralsk :fy:

Ja care, jeg er enig.... dette er moralskt forkastelig :evil: men det blåser vi lang marsj i

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anie - bak gitter & l

:o :o

Jeg føler meg lurt.....

Dette berømte kuppet skulle være 1 nyttårsdag fikk jeg beskjed om - og så pliktoppfyllende som jeg er "mannet" jeg meg opp og kjørte til dette berømte stedet i min lille bil........

Der stod jeg mutters aleine - men så sta som jeg er ville jeg ikke kjøre tomhendt derifra - så jeg tok saken i egne hender...

Det skulle jeg ikke gjordt :cry:

Nå sitter jeg bak gitter og lås, og føler meg svikta av sjefen Kristian og de andre medhjelperne... :evil:

Hjelp!!!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen.... sett på makan :evil:

Hvor sitter du? *finner frem dynamitten*

Anie skal befris.... koste hva det koste vil assa :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o søren Anie - her må det være en miss æsse......

Hvem fortalte deg at det skulle være 1. nyttårsdag a???? Enten er det en angiver blant oss - eller så er det det jæv....... KG-spøkelset som har slått til igjen.......... :frustrert:

Men du - vær trygg - vi skal få deg ut igjen vi da............ :kysse:

Slapp av du Anie............ we'll be there! :hoppe:

Stol på vårs!!! :briller:

Kristian - jeg blir med deg............ *finner fram håndjern og tau* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang..

Går det an å støpe fundamenter på forhånd?

Kan bli litt tungt å frakte kanskje??

Bikkja ligger i hardtrening for å bli vakthund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor sitter jeg :-? :-?

Hakke peiling...... iallefall langt unna min kjære hjemby....... :evil:

Men om jeg begynner å skrike - så kanskje dere kan hør meg.... Jeg kan skrike høyt jeg altså...... :frustrert:

Dumme kg spøkelse.... det må ha vært det som har lurt meg.....

Ok... nå skriker jeg.........

:frustrert::sinna::frustrert::sinna::kjempesinna:

Hører dere meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: VIL ha IKEA-kjøttboller :hoppe:

Får jeg være med på dette kuppet som jeg ikke skjønner det pøkk av men som høres veldig morsomt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte ta på øreklokker her.... makan til gauling da Anie :ler: var ikke rart jeg hørt deg godt da, for du er egentlig ganske nærme assa. Har lokalisert deg nå, du er i Oslo, nærmere bestemt Røtvedt kvinnefengsel. Ta en kikk ut igjennom sprinklene så ser du at jeg står og :vinke: til deg

Du er nok snart fri og kan være med på kuppet skal du se.

Myser på care som spionerer.... jada, har sett deg :Nikke:

Tysenfryd, godt å høre at du blir med på kuppet assa.... det er jenta si det, hiver seg med uten å egentlig vite hva det gjelder :D ganske utrolig hva folk er villige til å gjøre for kjøttbollene hos IKEA :ler:

Ok, for de som ikke har hørt om kuppet, her kommer kort versjonen.hadde en av sine artige dager på jobb :( og ville ha det litt gøy. Siden jeg er lekekammeraten hennes så skulle vi finne på noe gøy sammen. Fant ut at vi kunne ha mye morro på ToysRus og ideen om å kapre hele sjappa dukket opp. Smarte som vi er fant vi ut at det var lurt å vente til nyåret, for da ville alle årets leker være tilgjengelig.

Så dukket fler opp på chaten og ville være med, og jo mer vi snakket jo mer fant vi ut at det kunne være greit med mat osv. osv. og dermed oppstod altså ideen om å kuppe hele Alnabru.

It's not to late to join us assa :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysenfryd, godt å høre at du blir med på kuppet assa.... det er jenta si det, hiver seg med uten å egentlig vite hva det gjelder  :D  ganske utrolig hva folk er villige til å gjøre for kjøttbollene hos IKEA  :ler:  

Jeg aner IKEA-kjøttboller, JA TENK!

Og hørte leker.

Og kupp.

^

l Ser jeg klar ut IKKE kanskje?

l

l

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...