Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liten statusrapport :

Er forkjøla og har halsvondt, i går var jeg kvalm hele dagen og jeg føler meg så sørpe sylta! Sambo har akkurat samme symptomene. Vi var hos mams i helgen, og bror var forkjølet. Mulig det er han vi overtok det fra ;-?

Det er sånn at en ting avløser den andre helsemessig ser jeg :o :evil:

Men til hælja skal jeg bli bedre :)

Må bare overleve tre dager på jobb til...sukk

Vil ha sykemelding, føler meg sliten, utbrent, vondt i kroppen og gåen. Merker at jeg burde hatt litt tid å komme meg på. Men tør nesten ikke være mer borte fra jobben heller...

Har det i allefall bra ellers :D

Tenker vi tar dusjen og oppsøker sarkofagen nå jeg, så skal jeg ta en dagbokrunde i morra etc :)

Stor klem til alle som har vært innom :klem:

MarianneE-vennen :

Imorra! Imorra skal det skje.

H skal kjøpe konvolutt, brenne ut bilder og så skal jeg poste alt + brev! Lover på tro og ære!

Klemklem :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Heisann Diva!

Ikke no kjekt når kroppen er kranglete og ikke vil være på lag med resten av viljen. Å være sånn halvsyk tar på, for man ikke er man syk nok til å bli under dynen, og ikke er man frisk nok til å funke 100 %!

Men sommer, sol og soft-is gjør underverker :ler:

:klem: til deg fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

:kose:

God bedring!

Er ikke sikker på hvor mye jeg vil være her i sommer, så til jeg stikker innom neste gang - god sommer!!

Skal prøve å sende litt pm eller skrive en hilsen når jeg er innom.

*klem*

-Lizbet-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann folkens :D

Takk for hyggelig besøk!

Føler meg mye bedre nå, kan ha noe å gjøre med at det er slutten av uka, vi er litt mindre forkjøla, har hatt besøk av xeyes (kjempesuupert å se deg, vennen :D ) og at vi vet vi snart får slappa av i helgen.

Dagen i dag på jobb gikk litt bedre og alt i alt ser jeg ltt lysere på ting i dag.

Nå skal jeg vaske litt tøy, pakke til turen imorra og holde rundt sambo litt før vi tar kvelden.

Skal komme sterkere tilbake :D

Stoooor klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva

Takk for hilsen. Godt å se at du er bedre av forkjølelsen. Håper du får en hyggelig helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Grattis med ny avatar da - sprek farge! :)

Jeg er på en liten dagbokrunde i dag jeg da, siden det ikke skjer noe særlig i forumet! Da har jeg god tid til å si hei til folk jeg bryr meg ekstra om på Kg! Og blant dem er du, vennen min! :klem:

Har titta etter deg på msn noen ganger nå, men du er ikke å treffe...vi får heller skravle når vi treffes snart! DET BLIR SÅ GØY!!!

Håper du har det bra og at du lader batterier i helga!

Glad i deg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og lese at du er bedre!

Fikk brevet ditt her om dagen, og fikk lest det, imponert over hvor mye du skrev!

6 maskinskrevne sider'a jente!

Fortjener :perebrus: for det!

Kanskje sees vi i helga?

Du vet jo mob.nr mitt og hvor jeg bor, så....

Klem fra hu trøtte i Porsgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Diva.

Måtte innom dagboken din og myse,nysgjerrig som jeg er :ler: .

Gratulerer igjen med den utrolig vakre avatarern, nesten så jeg blir litt misunnelig :sjarmor:

Håper du får en fin uke :)

:blomst_opp: fra Betty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uæhæhææ! Redda dagboka fra side 2 :o

grøss & gru :ler:

Ikke så rart, siden jeg ikke har orka å skrible her på ei stund.

Tusen takk for hyggelig besøk Kverula, Popelka (gleder meg til lørdag om halvannen uke :hoppe: ), Bettie, Marianne, Middis, Eowyn og Betty :D

Superkos å "se" dere! :klem: :dagensrose:

Takker og bukker for oppmerksomhet rundt min avatar, er egentlig ganske fornøyd selv. Den viser "glitterjenta" i meg :ler:

MarianneE : Ja, jeg er en racer på pc`n :ler:

Jeg synes jeg har så skjemmende håndskrift og jeg er redd for at folk ikke skjønner det jeg skriver. Er stort sett derfor jeg tar det på pc`n. Også tar det litt kortere tid da, og så så mye lettere å rette ;-)

Men et håndlaga brev er på vei til deg i posten, dog det er kun bokstavene som er håndlaga da, ikke papiret

*morsom i dag*

Formen er generelt bra fortida, er bare litt etterdønninger etter forkjølelsen.

Men humøret er veldig opp og ned nå, kjenner jeg.

Er lei av å ha dårlig råd, å vurdere om jeg i det hele tatt kan unne meg litt ferie, og føle at jeg ikke trives så veldig godt her, ønsker meg tilbake til Skien/Porsgrunn (der vi begge har jobber - in a perfect world :o )

Jeg føler at jeg har stagnert.

Jeg jobber som "skrivedame" på et sykehus, er ganske så anonym mht mitt arbeid, og ingen "ser" oss som gjør denne jobben. Føler meg ubetydelig i jobbsammenheng og føler at jeg ikke får brukt meg selv.

Gleder meg til den dagen jeg finner et studium å søke på ( og seff at sambo får seg jobb, ellers har vi jo ikke råd til at en er arb.ledig og en går på skole )

Skal i allefall prøve å få tatt opp matteeksamen, så jeg er klar til å søke på noe enten høsten 2005 eller 2006. Er jo langt fram, men pga økonomi må det nesten bli sånn.

En annen ting som bekymrer meg, er at jeg ikke har lappen ennå. Den er veldig essensiell i mange jobber. Dessuten lengter jeg etter å være litt selvstendig og uavhengig. Lappen + bil er et must!

Dessverre blir jo dette også dyrere fra juli eller så.

(akkurat som om ikke det er nok pengebelastet fra før av :o :evil: )

Men lappen kan jeg heller ikke begynne på, så lenge vi ikke er i jobb begge to. Ikke noe vondt ment mot elsklingen min, men det er en realitet.

Men jeg kunne vært smart å tatt lappen da jeg både bodde hjemme hos pappa og de, OG hadde jobb med ca 10 000 utbetalt i måneden.

Men de pengene gikk nok til shopping og daglige kaffebarturer :oops:

Jaja, nok syt.

På jobben skjer det jo saker og ting.

Oppdaga "plutselig" at kontrakten jeg har, kun varer til slutten av juli. Dvs. det var ikke plutselig, jeg trodde bare det var en måned eller to til før det ble tatt opp til vurdering om hvorvidt jeg kunne fortsette eller ei.

Men det var nå i allefall juli.

Sjefa på jobben har visst kontaktet personalkontoret og forhørt seg, men alt avhenger av en person, og hun har ikke avgjort noe ennå, og ingen vet noen ting.

Sånn er det med den saken :-?

Så jeg søker nå febrilsk etter nye jobber, både her og hjemme i fjortden jeg.

Ryker jobben, så må vi rett og slett flytte til Skien igjen.

Ikke det at jeg har noe imot det. Egentlig.

Men det blir rask flytting, masse utgifter, mindre sjans for jobb for sambo ( dvs. vi trenger seff ikke flytte om han har jobb innen den tid eller om jeg får en annen jobb) og vi må finne ny leilighet (alternativt bo hos svigers en stund, frister ikke veldig mye - blir trangt og null privatliv + pus + div. pc`r og stor sofa...etc. ).

Jeg tror det kunne gått fint å flytta tilbake egentlig jeg, men det er det med sambo og jobbmuligheter da.

De vokser ikke på trær hjemme, men det er jo ikke noe å rope hurraaaa for her heller da.

Vel, vi får se.

Det eneste jeg kan gjøre er å fortsette å søke jobber, og å se på leilgheter her og der.

Vi får krysse fingrene, uansett hva som skjer, håper jeg på noe positivt! Det er på tide :)

Nå er det to arbeidsdager igjen, og så har jeg en uke ferie.

Tok meg råd til det, men begynner å få dårlig samvittighet. Taper jo tross alt en ukes lønn på det, får ikke feriepenger, pga var skoleelev / arbeidsledig i fjor....... Men jeg trenger litt pause og hvile nå og å komme meg vekk fra stresset litt.

Tenker vi plasserer oss i bilen og kjører til Skien på fredag. Blir vel max til neste fredag, skal titte på vielsen til Popelka lørdagen etter og det er jeg utrolig spent på :D

Skal nok bli en bra uke, og jeg håper på fint vær og at en million skal dette ned i fanget mitt :ler:

Får vel gå tilbake til www.aetat.no - ha en super kveld, folkens :D

Gla`i dere :klem: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei vennen min! :klem:

Uff, det er ikke ålreit å være uten fast jobb. Tro meg, jeg kjenner til situasjonen. Heldigvis har jo jeg en mann som har jobb og god økonomi, så jeg er på en måte ikke så sårbar som deg. Uansett - det er ikke gøy å ikke ha penger... :-(

Leit at du ikke trives i den jobben du har nå, men det er jo bare å håpe på at du kan få en av de andre jobbene du har søkt på nå - jeg krysser fingre for deg!

Det skal bli veldig kos å treffes i sommer! Jeg håper at det fortsatt passer for alle den datoen som er bestemt - tror jeg skal skrive en mail til dere når det nærmer seg!

Håper du har en fin St.Hansaften - tenk, nå er det midtsommer allerede!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Huff, sånne jobbgreier er kjipt. Var du ikke blitt informert om det som sto i kontrakten? Håper du får fortsette da, men om du ikke trives så..ja. :-? Ang. jobb så vet jeg selv at jeg har jobb ut august og etter det så vet jeg ikke hva som skjer. Regner vel med at vikarbyrået hoster opp noe rimelig kjapt etterpå så akkurat nå tar jeg det ganske med ro, så får vi se hvordan jeg er når det nærmer seg slutten av august. :wink:

Gleder meg til å møte deg. Kverula har sendt en mail og jeg har svart på den til alle.

God natt og sov godt, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg har stagnert.

Jeg jobber som "skrivedame" på et sykehus, er ganske så anonym mht mitt arbeid, og ingen "ser" oss som gjør denne jobben.

Nå kan jeg ikke si noe om hvordan det er der du jobber, men jeg setter så utrolig stor pris på "skrivedamene" på sykehuset hvor jeg jobber!

De er utrolig dyktige, effektive, flinke damer som gjør jobben til mange andre mennesker mye lettere!

Og det er sikkert du og!

Men du har sikkert rett i at det er mange som ikke er flinke til å vise det...

Lykke til med jobbsøking! Jeg krysser fingrene for deg, Diva. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...