Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Stikker bare innom for å ønske deg en fin helg, vennen!

Håper du finner ut hva det er for noe med, høres ikke noe særlig ut med sånne plager! Liker ikke at du har det vondt :cry:

:klem:

God helg, Diva!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen!

Takk for koselig samtale på msn i går - endelig skal vi treffes alle sammen! :hoppe: Gleder meg masse!!!

Ønsker deg ei god helg, uten alt for mange plager...Håper at ul neste uke kan si noe mer om hva som plager deg, du kan jo ikke gå sånn og ikke være frisk, stakkar... :-(

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig prat i går. Tenk at om ikke lenge skal vi møtes. :D Gleder meg masse til deg.

Ønsker deg en kjempegod helg, vennen. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle sammen :D

Så kos å komme inn hit i dag : - )

Skulle egentlig vært på besøk hos mamma i helgen, men vi tar det neste helg i stedet. Av flere årsaker, inkl. min skrantende helse :ler: så er det nok greit å utsette turen. Blir morsommere da :)

I går tok vi det med ro og så Sex and the City på dvd ( nok engang, takk til MarianneE :D, vi sender dem tilbake snart, har bare to discer igjen! ) og surfa litt på nettet ( for det gjør vi ikke hver dag, neida :ler: ).

Kjenner luksusdyret vokse i meg når jeg ser SATC, og jeg vil bare shoppe shoppe shoppe shoppe shoppe! Grmph! Er så lei av å være blakk, blir rent misunnelig når jeg hører om vill shopping :wink:

Har så lyst på en GODT betalt jobb og så hadde det vært kult at sambo fikk seg en godt betalt jobb han og. Så kunne vi leve i sus og dus hihi...

Er jo ikke noe å legge skjul på at dårlig økonomi over lang tid kan tære litt på forholdet og gjøre hverdagen litt amper til tider. Vi kjenner det begge to, uten at det (heldigvis) ødelegger ytterligere.

Vi synes bare vi fortjener å ha det litt bedre snart!

Vi har bare bittelitt bedre råd nå enn da vi bodde i Skien. Dvs. husleia er mye verre her da, så vi "taper" jo en del på det...

Hus/leilighetsdrømmen er jo så godt som borte så lenge vi bor her også, - miniminileiligheter som ikke akkurat er i noe fancy strøk og langt unna folkeskikken koster jo over millionen! ?!?! :evil:

Men..nok om mine bekymringer og økonomiske kvaler :P

Formen er i allefall absolutt bedre enn i går, og jeg nyter å ikke ha vært kvalm på halvannet døgn :perebrus::tommelsmil::hoppe:

Gruergleder meg litt til ultralydundersøkelsen på tirsdag, og håper at det overhodet ikke er noe i veien.

Ellers i dag tror jeg at vi kommer til å stikke innom Ikea en tur. Er så gøy å drømme seg bort og planlegge fremtidige innkjøp. Er så mye fint (og billig) der! Åsså har de så gooood softis der :sjarmor:

Været er jo helt skjønt og, så nye hagemøbler hadde vært på sin plass. Nå har vi kun to gamle benker som hører til huset, og den ene er ødelagt.... Får se om vi finner noe snart!

Middagen i dag og i morgen, har vi allerede i går planlagt. For en gangs skyld :ler:

Det blir en form for chicken satay (riktig nok ved hjelp av tørrvarematpose fra Ultra), men jeg tror det blir bra jeg, uansett :)

I morra blir det en boks med hakkebøffer og poteter, enkelt og greit :)

Så da slipper vi sannsynligvis krampehandling i siste lita ;)

Helt skjønt at det allerede er juni, synes jeg. Været er flottere enn jeg kunne drømt om, og jeg lengter etter å bade! Får se å skrive meg på ferielista på jobben nå, etter å ha vurdert om jeg sjanser på to uker eller bare en. Skal i allefall prøve å spare litt så vi har litt ekstra i ferien, jobbe mer overtd etc. Men det spørs om jeg får sendt inn overtidslista i god nok tid. Det får jeg vel sjekke på jobben på mandag.

Det skal i allefall bli bra med sommer, og bittelitt ferie, og jeg gleder meg masse til fritid, sol og sjø :D :danse:

Legger igjen en stor klem til Juni04 (lover å sende en mail snart!), Kreps, Kverula (gleder meg til å se deg + de andre! Skal bli såå bra :D), Emina, og Middis (skal bli supert å endelig møtes, vennen :) ).

Ønsker dere en flott helg med nydelig vær og masse hygge!

Skal si dere gjør meg i godt humør, når jeg ser så hyggelige hilsner :klem:

God lørdag :):vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommer, sol og FRI skal bli deilig. Når har du ferie egentlig?

Jeg og sambo skal ha ferie om 2 uker. Om 2 laaaaaaaaaaange uker føles det som akkurat nå.

Har laget noen fotoalbum på www.fotoknudsen.no. Kom på at jeg ikke sendte tilgang til deg. Det er den mailen du bruker på MSN jeg skal sende til? Sender til den, jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuu :D

Takk for linkene :) Kjempefine bilder! Nyyydelig hund altså ::smelte::

Skal ikke ha noe ferie i år egentlig, har mulighet til å få like lang ferie som de andre ansatte, men ikke noe betalt siden jeg er helt fersk og ikke jobba jeg i fjor :(

Må se veldig an økonomien, siden vi lever trangt nå, men jeg håper på å få råd til å ta en uke eller kanskje to.

Skal i allefall nyte helger og fridager fullt ut :D

Har veldig lys til å få til en tur til Bergen og til Grimstad, foruten å nyte noen late dager hjemme ved Telemarks kyst og fjell :)

Aiai...

I dag skulle vi liksom være så "flinke" å lage mat....

Men på vei hjem fra Ikea, så ble vi plutselig sultne på pizza... Så vi sneia innom Dolly Dimple i Sandvika og kjøpte oss en knallbra pizza der :oops:

Og vi som liksom skulle være litt økonomiske....høhø

Dro så hjem og så på "Heartbeat" og koste oss med pizza og Cola.

Sitter nå og sløver mett og god foran pc`n med en (dessverre) lett hodepine.... Men snart så blir det nok isvann og mai-utgaven av Vogue, det skal bli bra!

Tenker vi tar kvelden snart siden vi skal på "langtur" imorra og hente sofa :D

Nattaklems : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

ÅH! Nå var dagboka di på side 2 - reddet den igjen, jeg! :o

Og så legger jeg igjen en klem til deg, vennen min!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Hei på du Diva!

Takk for hilsenen :hoppe:

Gjett om det var koselig!!

Ha en fin uke!

-Lizbet (som virkelig burde stikke nesa i bøkene sine snart. Huff!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL gikk bra :hoppe:

Fikk med bilder og hehe....

Får se hvor veien går videre herfra, må se an leververdier etc. og så ta kontakt med legen, tenker jeg..

Skulle gjerne hatt råd til akupunkturbehandling og aromaterapi i ny og ne. Tror det kunne hjulpet litt :-?

Velvel, orker ikke sitte mer ved pc`n så tar en årntli oppdatering senere :D

God kveld til dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla snuppa!

Takk for sms igår!

Fikk du svar? Måtte låne mobilen til A, og den er litt uvant. He he

Ser fram til brev fra deg!

Glad i deg vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo Diva

Du står på, ser jeg.

Det er synd at ikke samboeren din har fått seg jobb enda. Er enig med deg i at dere fortjener noe bedre snart, og at helsa di bedrer seg.

Men det er i hvert fall sommer nå, og verden er ofte lettere når det er sol og varme. Håper du finner noen koselige badeplasser.

Ha en god onsdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!!

Det var så godt å høre at alt sto bra til med deg, og at de ikke kunne finne noe på ultralyden. :tommelsmil:

Det var utrolig koselig å ha dere på besøk, håper vi rekker et møte til før vi flytter herfra!! Er alltid koselig å møte nye folk, og så var det jo litt ekstra koselig siden vi hadde blitt kjent her først.:)

Må sende bilder av ny-sofaen da, må få se hvordan det ble. :wink:

Vi endte forresten opp med denne sofaen :

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search=

Omtrent helt lik den andre,bare at det er litt bedre plass i denne og at den er "delt" på midten. Og så er den beige da..I tillegg bestilte vi en tilhørende stol og pall. Blir så lekkert atte!!!

Vi prates forhåpentligvis på msn senere ikveld!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

SÅ BRA AT DET GIKK BRA! Må ha vært en lettelse å få vite det i allefall - så får vi jo håpe at formen blir bedre også!

Ha en fin dag, vennen min!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann Diva! Lenge siden jeg har vært her nå. Har sittet med eksamenslesing den siste tida, så det har blitt minimalt med KG-tid... Men nå er jeg ferdig - siste eksamen i dag, så nå er det ferie! Deilig!

Synd at helsa ikke er på topp... Håper det bedrer seg, og at de finner ordentlig ut av hva det er!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen min!

Håper det står bra til med deg - jeg tar det som et godt tegn at det er lenge siden jeg har sett no' til deg på Kg! :)

Du koser deg forhåpentligvis med samboern din og sommervarmen!

Ha det fint! :klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tenkte bare jeg skulle nevne at dere skulle vært hjemme her i helga! www.pit.no er igang, og åpninga var helt utrolig!

Takk for skribleriene i dagboka mi, siden du ikke har sendt brevet enda kan jeg ta ned teltet ved postkassa. he he....

Håper vi sees snart vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...