Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HeI Diva. Hyggelig å finne boken din åpen igjen :-)

ikke gøy å lese at du ikke har det så bra da, håper du får svar snart.

Klem til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har ikke lest her på år og dag, men jeg vil bare ønske deg en god helg!

Jeg får lønning i dag, så en aldri så liten shoppingtur til vår alles flotte hovedstad lokker meg i morgen. Fortjener det veldig akkurat nå!

Vi snakkes vel en dag, Diva. Alt for lenge siden. Har man påtatt seg for mye jobb, så blir det litt liten tid til mye annet.

Sender over en fredagsklem fra hun som har fått sykemelding fra å gjøre noe "mentalt krevende" - men som gjør det likevel. :) (Trenger bare litt sympati.)

Shallabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ville bare titte innom for å se hvordan du har det!

Og så ville jeg legge igjen en nattaklem til Divaen min...

:klem2:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Tusen takk for hyggelige hilsner :D

Beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg i dagboka på en stund. Har vært så mye styr og har hatt litt lite tid av gangen til at jeg har fått roen på meg til å skrive her.

Først av alt en stor klem til

Emina, CeNedra, Manon des Sources, Kverula, Aricept, Bettie, Labella,*Meg*, Hope og Juni04

:klem:

Er utrolig koselig å høre fra dere!

Hyggelig med nye fjes her og, Emina og Manon des Sourches :D

Ang p-pillene : Det var interessant å høre hva du har opplevd, Manon! Jeg bestemte meg egentlig for en tid tilbake å slutte på p-piller. Har gått på det i tre år, og jeg føler at jeg kan være en tikkende bombe til tider og føler meg litt vel hissig. Også er det litt "pes" å ta dem og for å være ærlig

Men jeg skal sannelig følge med og se om det kan være noen sammenheng med p-piller og leververdiene. Det kan jo godt hende ? Jeg har ikke hatt noen symptomer egentlig, vært mest trøtt og sliten, men jeg synes jeg er i knallform nå igjen da :)

Har nå tatt prøvene på jobben og de kommer til og med å analysere dem for meg1 Så jeg slipper å passe på prøveglassa hele veien til legen :) De var virkelig snille der :hoppe: De skulle sende svaret til legen og brukte brevet jeg hadde fått av legen med prøvesvarene fra sist gang, som rekvisisjon, - så det fiksa seg i allefall. Om det blir noe krøll nå av resultatene (dvs. at det er like / mer forhøyet ) så skal jeg KREVE full undersøkelse hos legen. Nå gidder jeg ikke bli stukket to ganger i måneden i lang tid til, bare for å se om leververdiene forandrer seg. Nå vil jeg ha klarhet i alt :D

Formen er i allefall ikke noe å si på. Føler meg merkelig vital og sprek, og jeg synes ting går veldig bra nå egentlig.

Har litt vondt der de tok prøven fra ( nederst ved håndleddet ), men det er jo bare en bagatell!

Vi var jo i Skien i helgen vi da.

Fredag kveld spiste vi pizza og så rundt halv 11 dro vi ut for å se den spektakulære åpningsseremonien av de nyeste designtilskuddene i byen. Dvs. vi har altså fått 5 fontener i nedre havnebasseng :hoppe:

De var virkelig fine! Det er også lys langt tømmerstokkene langs Bakkestranda ( for de som måtte kjenne til det ) ovenfor øvre havnebasseng. Dvs. det er et aldri så lite "lysshow" i vannet her og der. Fontenene er også opplyst om kvelden.

Det var taler og blablabla og filmvisning på veggen på mølla, før det braket løs med de flotteste raketter jeg noen sinne har sett. Vi hadde lina oss ved tollboden med kamera for å forevige øyeblikkene. Det var salig gøy :)

På lørdag sto vi opp uventet tidlig og dro først til byen for å ordne et par ting. Sambo skulle innom en brilleforretning ang abbonement på linser og siden det tok så lang tid, så ble jeg helfrelst på et par solbriller fra Carolina Herrera som jeg kledde meget bra! Jeg bestemte meg og ombestemte meg, og jeg tok sats og henta brillene akkurat da sambo var "ferdigekspedert". Dæven å fine de var!

Men dyyyre! 1290,-!!!

Jeg satt med en blanding av glede og frykt -> skalv rett og slett, i bilen på vei til Bø etterpå. Men jeg var grisefornøyd! Nå har jeg slitt så fælt på jobben og vært svært lite bortskjemt det siste året, så jeg kom til den konklusjonen at jeg bare skulle nyte kjøpet. De varer nok en stund, og jeg skal ta godt vare på dem :D :: bli`som ei sol! ::

Da vi kom til Bø, kjørte vi inn på Bøsenteret, og jeg strena inn på Almankås husflidforretning for å se etter silkesjal. Utvalget i selve butikken var litt magert, så jeg ble henvist til bunadavdelingen. Fytti så mye fint! Jeg fikk et rødt silkesjal av sambo som tidlig bursdagsgave :D :D Det var med litt grønt og svart i og, og passer bunaden kjempebra! Har alltid ønsket meg et slikt, og endelig fikk jeg det :) Snille, snille sambo :hjertesmil:

Han fortjener ørten dusin roser :D

Helt uvel av materialisme, kjørte vi videre etter å ha fått oss et par baguetter på bakern, og spiste ute i det fine været. Dro så andre veien hjem til Skien igjen ( over Ulefoss, første veien var over Valebø ) Nydelig kjøretur. Er veldig glad i Telemark, spesielt litt lengre opp i fylket enn Porsgrunn og Skien. Det første vi så da vi kom til Bø, var de lett snekledte toppene til Lifjell. Vakkert!

Da vi kom hjem vanket det snitter og bløtkake, siden "svigerfar" fylte år. Det var jo helle ikke å forakte hehe....Vi spiste lenge og vel. Utpå kvelden dro vi innom en fest der vi hadde kjente, før vi tok kvelden i "sømmelig" tid. På grunn av en gryende migrene, så feiga jeg ut.

Søndagen var vi på restaurant og koste oss med biff, før vi dro hjemover igjen. Var en koselig helg, og jeg fikk slappet godt av.

Ellers :

Var dårlig i magen mandag, så var hjemme fra jobb.

Tirsdag var det et salig kaos på jobben og jeg har ikke hatt ro i kroppen et minutt til å ta en bitteliten pause annet enn lunsjen.... Fy, å vondt i ryggen jeg hadde :o

I dag har det gått tålelig bra, og jeg fikk litt "fri" for å ta blodprøvene på sentrallab. Ettersom vi slapp å kjøre til legesenteret og levere blodprøvene, så dro vi bare hjem og slappet av.

Skal nå en liten tur til Ikea og kjøpe "Köttbullar" :: weee ::

Tenker det blir meatball-sandwich til "middag" :danse:

Er herlig å være hjemme igjen etter en arbeidsdag og jeg tror jeg skal finne fram smykkesakene og utstyr og være litt kreativ. Har ikke drevet med "smykkedill" siden før vi flyttet.

Nå sitter jeg og funderer på om jeg skal ta meg råd til en lebestift,- trenger en ny snart, og lurer litt på enten en av Lipfinity`s lebestifter eller en ny fin farge som er fra Nivea Beautè. Hmf....

Well, ønsker alle som er innom en super dag :D

Nå er det endelig opphold og noe sol, og det nyter jeg til det fulle. Er så lei av regn :evil:

*kleeeeme* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Diva. Virker som at du har det bra for tiden og det er så fint å lese.

Ha en fortsatt fin dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se at du har det ganske så bra.

har akkurat sittet og dillet litt selv. Ikke smykkedill, men har laget en del tiln som skal være utsmykking på et skrin. Så i morgen skal jeg male.

Ha en god kveld, Diva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

ÅH, nå var det godt å komme inn i dagboka di og lese at du har det bra, vennen min! :) Glad, ble jeg!!!

Fint at du har unnet deg noe du hadde lyst på! Det fortjener du!!!

Og jeg anbefaler Lipfinity leppestift - har akkurat kjøpt meg en ny en sjøl jeg, av de nye fargene. Men du må være forberedt på å ta på "den blanke" ganske ofte, ellers tørker den "underste" ut. Fargen er der, men leppene føles knusktørre...Bare et sånt lite "erfaringstips" fra meg. :wink:

Håper du har en fin kveld, Diva!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Flott og høre at du har det bra! Høres ut som om dere hadde en fin kjøretur! Fint og se at dere koser dere litt også, det er deilig det!!

Ha en riktig fin dag og kos deg i det fine været :wink:

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gud er så klok at han ikke skapte vennene med prislapper på. Hadde han gjort det, så hadde jeg ikke hatt råd til noe så kostbart som deg!" :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Gud er så klok at han ikke skapte vennene med prislapper på. Hadde han gjort det' date= så hadde jeg ikke hatt råd til noe så kostbart som deg!" :klem:

:klem::hoppe::blomst:

Så hyggelige ord :) Håper vi får til et besøk hos dere snart :D

Det :danse: er :danse: fre :danse: dag!!!

Tusen takk for koselige hilsner :)

Står mye bedre til nå.

Herlig å være ferdig med arbeidsuka og jeg kommer til å nyte denne helgen. Håper på fint vær!

Fant meg utrolig nok en Lipfinity leppestift i går, men det var pokker så vanskelig å finne en farge som passa meg da. Men den funka greit den :D

Ha en super kveld, alle som er innom : - )

Nå skal jeg lage meg litt te og spise is, før "detektimen" kommer på nrk :D

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva

Bare innom med en søndagshilsen.

Håper helgen din har vært fin så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus en hodepine i går, så har den vært strålende fram til nå.

Mannfolk = ""#¤&/%"#! dritt noen ganger!

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGH!

Hvooooofoooooooo ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????+

:evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om mannfolk kan være noe dritt, så er de jo gode å ha noen andre ganger, da :blunke:

Håper du får en riktig fin uke Diva! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt enig :)

Det er i orden igjen nå. Vi har bare hatt århundrets største krangel. Er vel en av de værste dagene jeg har hatt.

Men vi har løst flokene, slikker sårene (de mentale asså) og prøver igjen videre. Vil ikke gi slipp på go`gutten min :hjerte: pga bagateller (som de egentlig er nå i ettertid).

Uff, HATER å krangle!

Vi spiste middag som bestod av kjøttbullar fra Ikea og chips, og så på dokumentar om Tsjernobylkatastrofen på DiscoveryChannel. Dæven døtte å skummelt det var. Hjertet mitt gråter for alle de som ble rammet og fremdeles lider fysisk og psykisk av ettervirkningene.

Dokumentaren var både spennende og trist, og det var interessant å få et innblikk i hva som egentlig skjedde.

Var jo bare 6 år da dette skjedde, så jeg husker ikke så mye.

Har vage minner fra at jeg ville ut å leke, og det regnet (Bergen bodde vi i ja... ), men mamma lot meg kun være ute i et par minutter i full rain-coat og måtte sporenstreks komme inn igjen. Dette var visstnok på grunn av radioaktivt regn. Jeg var jo ikke klar over det, så jeg hoppa og spratt jo rundt.

Skal si jeg blir skjelven og øynene blir tårefylte når jeg tenker på hva som skjedde. Takk og lov så har de stengt f-skapen nå. Skulle bare mangle! Synes det er vilt at de ikke stengte det etter katastrofen, og jeg føler så med de folkene som dessverre flyttet tilbake til faresonen rundt Tsjernobyl, fordi de ikke hadde andre steder å gjøre av seg.

:cry: :cry:

Uff, nå må jeg prøve å tenke på noe hyggelig før jeg legger meg. :(

Ha en riktig god kveld, dere som er innom og en riktig god mandag :D

*klems*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom med en liten :klem: til deg!

Det er ikke noe gøy å krangle! Det vet jeg alt om...Flott at det ordnet seg til slutt, det gjør som regel det!!

Ha en fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...