Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei Diva!

Tusen takk for hilsen!

Virker som du har hatt en koselig paaske. Deilig med litt ferie innimellom, eller hur? :wink:

Leste at du ikke fikk kreditt hos Lindex. Jeg ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg. det har sannsynligvis noe med at du nettopp har flyttet eller bare har hatt jobben din en liten stund. Saant gaar paa statistikk, ikke personlige vurderinger! Har opplevd akkurat det samme her borte, og de i butikken forklarte det for meg. Irriterende likevel... :-x

Haaper leverprovene dine er helt fine. Saanne tester gaar jo som regel bra - bare saa irriterende aa maatte vente paa resultatene.

Ha en fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg GLEMTE å skru på lyden på mobiltelefonen, så kom det et tapt anrop fra legesenteret ! Jeg ringte tilbake, men de kunne ikke klare å finne ut hvem det var som hadde ringt, og de var nok gått for dagen....

Så jeg må vente en ¤#%%&)(=#¤%%/(#"5o0! dag til før jeg får vite om leververdiene er i orden!

Og det er de sikkert fremdeles ikke, siden de har prøvd å kontakte meg...

:evil: :-x :o :(

Er gjerne sånn at man blir innkalt eller ringt til om det er noe galt, og om alt er i orden så pleier de ikke si noe....

Nå har jeg virkelig lyst til å si noe stygt, for jeg er så redd nå for at jeg kan være syk eller noe :grine::murvegg:

:sur::riste::klaske::hakeslepp::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei vennen!

En liten kjapp tur innom dagboka di.

Så dumt at du ikke fikk tatt telefonen fra legesenteret da. Jeg vet ikke hvordan du skal tolke oppringningen jeg, men det beste er vel om du ikke tolker den i det hele tatt, og venter til i morgen. Enten blir du oppringt på formiddagen, eller så kan du vel ringe selv for å høre? Skjønner jo at du gjerne vil vite hvorfor de ringte deg. Men du - ikke bekymre deg da! :)

Så du var på harry-tur du da - tenk om vi skulle treffes på en sånn tur en gang da! :) Jeg skal jammen holde øynene oppe når jeg er der, jeg - plutselig støter vi på hverandre skal du se! Det hadde vært gøy!

Nå skal jeg legge meg litt nedpå før jeg skal på jobb...

Ha en fortsatt fin kveld, vennen min!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva

Katter med løpetid - det er masete, ja. Slipper heldigvis det, for Bøllepusen er sterilisert. Men hun har jo hatt kattunger, da. Kattunger (flertall) er nydelige, men det er ganske livlig når de løper rundt og prøver å henge i gardinene.

Har det gått bra med tanna di?

Og har du fått tak i legekontoret igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: legekontoret ringte meg i stad, og leververdiene har faktisk S T E G E T ! ENDA mer! :cry: :cry: :cry:

Jeg vet a pokker hva jeg skal gjøre jeg, både jeg og legen fant det veldig rart. Formen er jo også så godt som 100 %, men det psykiske sliter jeg med da, dette er så pyton!

Så bærer det avsted til ENDA en blodprøvekontroll :o :sur::sur::sur::riste::grine::hakeslepp: :klø: :kjempesinna:

Sorry at jeg ikke gidder skrive så mye mer relevant, men jeg er ikke i humør egentlig... sukk..

Prøver å komme med en litt mer humørfylt oppdatering etterhvert :-?

Stor klem til Bettie, Kverula, Popelka og Juni04 :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :D

Tas imot med glede :klem:

Jeg takler svært dårlig å vite at alt er ikke som det skal være, men hva det er, neeiii, det tar laaaang tid... Jeg er stort sett frisk, og jeg har levd relativt sunt, men har dog noen "skumle" diagnoser innen familien. Men jeg håper ikke det er arvelig i mitt tilfelle :(

Mest sannsynlig så er det ikkeno`og jeg får prøve å satse på at det stemmer. Sambo blir nemlig smågal av å se meg så deppa og uttafor. Han mener jeg tar sorgene på forskudd, og det er jeg jo ærlig talt ganske flink til :oops:

Vel, skal prøve å kose meg med middag, sambo og tv`n nå. Skal bli bra :)

Takk for at du stakk innom, Bettie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

Long time no see :-) . Har hatt det temmelig travelt for tiden, men nå begynner jeg å komme meg inn i rutiner og diverse så da skal det bli litt bedre tid til interentt. Håper jeg...Begynner jo på skolen igjen imorgen, så da blir det fullt kjør der også! :-?

Var ikke bra å se at du har for høye leververdier, håper det retter på seg! *Krysser fingrene*.

Fint at du har hatt en fin påske, er alltid godt med noen dager fri til å kose seg sammen med sin kjære og familie. Vi var hjemme i påsken og hadde barnedåp,kjempestas! Skal sende bilder etterhvert.

Men nå må jeg visst å hjelpe litt til på badet, en liten pjokk har tissa på stellebordet! :ler:

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-?

Håper alt går bra med deg, vennen! Og at de finner ut hva det er. Det er veldig lett og ta sorgene på forskudd, jeg vet akkurat hvordan det er!

Vil bare gi deg en superkjempestor klem :klem: fordi du fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:trøste:

Uff, så leit med dårlig nyheter da...og jeg skjønner veldig godt at du ikke syns det er ålreit i det hele tatt. MEN - prøv å trøste deg med det at du nå blir sjekka fra topp til tå for å finne ut hva som gjør at denne verdien er for høy. Så uansett er det jo bedre å få sjekket det opp enn at du går rundt og er intetanende om at noe ikke er som det skal...

Men det er lov å være litt nedfor, det tror jeg de fleste av oss opplever når vi venter på svar hos legen...

Men jeg håper du får en fin dag, vennen min, uten for mye tankevirksomhet!

Klem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå venter jeg spent på mer svar også! :Nikke:

Vi får satse på at det ikke er noe å bekymre seg for, ikke sant? Kroppen kan jo reagere på flytting, ny jobb og stress.

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige ord, jenter :D

:klem:

Det er superhyggelig å høre!

Hadde avtalt med legen at jeg skulle få tilsendt prøvesvarene fra forrige analysering, og så ta den med på jobb og høre om de kan tappe meg for litt blod ved sentrallaboratoriet der. Om jeg spør veeeldig pent og oppfører meg bra, kanskje det går ? Var nemlig legen som foreslo det, går hos en privatklinikk nå, og det er stinndyrt å ta en ussel blodprøve der. Har blitt møe pæng i det siste. Gjør jo ikke meg noe å betale mer for å finne ut av dette, men han foreslo nå en gang at det var mulig å prøve i allefall. Så kunne jeg komme bort til legen med prøveglassene etterpå.

Men, til saken : det er nå gått et par postganger uten at nevnte brev har funnet veien til postkassa og det irriterer meg. Jeg fikk inntrykk av at han sendte den samme dag som han ringte. Men håper det kommer noe imorgen da...

Blir smågal av å vente, men er litt mindre hysterisk nå. Kan jo ikke være så altfor ille siden det kun er lett forhøyede prøver ? Kan jo være indre ubalanse og stress som sliter litt på den indre organstatusen ? Håper i allefall at det ikke er noe å være redd for. Må imellomtiden prøve å kople av og slappe av + tenke på alt annet enn helsa i helgen. Jeg gjør det jo ikke bedre ved å deppe uansett.

Det er i allefall herlig med helg, og jeg synes jeg har vært svært produktiv og effektiv på jobben. Fortjener å kul`n nå :-)

Var på salg på Underbart i Bogstadveien i dag og kjøpte meg faktisk et bh-sett i blonder fra Chantelle og en strapless ( med avtagbare stropper ) fra Bali. Totalt ville det nok ha kommet på 1250,- eller så, men jeg betalte ca 750,-. Og det er ganske bra egentlig :hoppe:

Er fornøyd med en shoppingtur, det kurerer det meste av dårlig humør :ler:

Nå skal jeg ta en siste browsing på nettet før jeg joiner sambo i sofaen :)

Ha en riktig god kveld :D

*storklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan Diva

Jeg ramlet litt tilfeldig inn i dagboken din, og leste om leververdiene dine. Jeg har også hatt forhøyede leververdier, det er vel en tre år siden nå. Nå har jeg ikke lest så nøye i dagboken din om du har andre symptomer, men jeg følte meg generelt dårlig og hadde ingen energi. Jeg tok masse prøver, ultralyd + div men legen kunne ikke forstå hva det kunne være. Tilslutt var det tilfeldigvis gynekologen min som anbefalte meg å slutte på p-pillen, og da ble jeg bedre med en gang!

Leververdiene endrer seg sakte, så det tok fremdeles litt tid før de var tilbake til normalen, men etter pilleslutt gikk verdiene ned hele tiden. Energien kom tilbake, og jeg kunne gå tilbake til normalen.

Nå vet jo ikke jeg om du en gang går på p-pillen, og legen min kunne heller ikke garantere at det var grunnen til at jeg var dårlig. Men ettersom jeg ble bedre da jeg sluttet, tror vi det har en sammenheng.

Håper de finner ut av hva som feiler deg. Jeg vet at det ikke er morsomt å gå å lure på hva det kan være…

Ønsker deg en god helg så lenge (så skal jeg titte innom igjen for å se hvordan det går!)

Klem fra Manon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper brevet daler i postkassa di i morgen.

Kos deg med søndagskveld og samboer og katt.

Hadde forresten litt høye verdier selv for en stund siden. Det skyltes at jeg hadde knasket litt mange paracet pga hodepine (ikke over anbefalt dose, men tett opp til maks-dosen)

Så det kan være bagateller som irriterer den indre verdenen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hvordan går det med deg, Diva-vennen min? Har du fått brevet enda?

Krysser fingrene for det!

Ønsker deg en fin og bekymringfri dag!

:kose:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...