Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

God kveld i stua!

Høres greit ut med start i ny jobb 1. mars - kunne vel blitt vel stress å flytte og ordne alt til 16. februar. Håper alt ordner seg med bolig og jobb til samboen - detta blir nok bra serru :blunke:

Ha en finfin uke Diva! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Labella! Takk for hyggelig hilsen :D

Nå er leilighet i boks og! Så det blir Bærumsjente av meg fra mars :ler:

Var mye om og men, men vi tar sjansen og så håper vi at sambo får jobb snart og :)

Ha en kjempegod natt, alle sammen :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt bopell! :) Nå ble jeg glad!

Læreren min har vært i trafikkulykke, så jeg reiser hjem rett og slett!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, nå ordner det seg. Krysser fingrene for at alt går bra med flyttingen, trivsel osv.

*tirsdagsklem* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippiiii!!!!!

Gratulerer med ny leilighet!!!! Har du prospekt/bilder sånn at jeg kan få se? Da må du vise meg på msn senere. Så spennende da Diva, tenk at nå blir du bare en togtur unna oss! Det blir koselig!

Jeg er sikker på at din kjære får seg jobb snart han også, er bare å stå på like bra som du, så ordner det seg. :blunke:

Nå skal jeg gå å spise litt frokost, så skal jeg gå på msn.

Stooor klem fra meg og lillegutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bursdagshilsen, kjempekost, altså.

Det sies at alle gode ting er tre......

Første gode ting var at du fikk jobb

Andre gode ting var at dere fant et sted å bo (gratulerer)

Tredje gode ting må jo da være at samboern får jobb - ikke sant....

Ønsker deg lykke til med pakking og flytteplaner. Dere finner nok en som vil overta leiligheten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrabbis med leilighet også da!!!! :P

Fortell litt om den da?? :wink:

I shall send you and Eowyn a pm ;-)

Skribler mer imorra jeg,- er seeent :Gjesp:

Klem til dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ach! :(

Føler meg smådårlig og begynnende forkjølet. Har en sånn rar "smak" i munnen / luftveiene / nesehulen som tilsier at jeg kan vente meg en forkjølelse eller noe annet piss :o

Også er jeg småkvalm, men det kan ha litt å gjøre med div.magetrøbbel fortida. Også er jeg bekymra for sambo.

Siden fredag for over en uke siden, så har han vært smådårlig / forkjøla og hatt en stygg og uvanlig fæl / dyp hoste! Han har vært ille en uke ++ og de siste dagene har det vært litt bedre. Men han hoster fælt om kvelden og natta... Er redd for at han har noe som trenger penicillin eller liknende, og jeg maser om at han bør gå til lege nå. Men han skulle tenke på det til i dag når han kommer hjem fra jobb....

Han er ute hele dagen og jobber i kulda da, og det er flere på jobben som har vært sjuke med influensa og div forkjølelse... Han føler seg stort sett pigg ellers bortsett fra litt rennende nese og heshet + halsguffa da....

::bekyrmet:: :(

Han er av den typen som helst ikke går til lege... Mannfolk :o

Men vi får se hvordan det er i dag....

Vel, kommer med mer oppdateringer når det er noe nytt :wink:

:: skal ikke bli syk, skal ikke bli syk, skal ikke bli syk ::

Nå skal jeg ned og stelle meg litt og hente meg en stor kanne te!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for at dere ikke skal bli syke! Ikke no' gøy å bli syk nå som dere har så mye å gjøre!

En liten torsdagsblomst :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla vennen!

Nå føles det som evigheter siden jeg var innom dagboka di, og det skyldes rett og slett at jeg har vært ALTFOR lite på nett de siste to ukene. Det skyldes igjen jobben. Kjempefint med jobb altså, men det går ut over kontakten med dere på Kg, og det liker jeg ikke... :(

Men her har det skjedd store ting siden sist, Diva!!! :D

Gratulerer med leilighet - jeg vil også høre mer om den!!! :wink: Og så var det sikkert greit å få utsatt tiltredelsen sånn at dere får litt bedre tid til å pakke og sjaue! Kommer til å bli moro med nytt sted å bo! OG JOBB!!!

Har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen - jeg er så glad på dine vegne, Diva - endelig har det ordna seg for deg!

Håper ikke du føler deg syk nå som det er helg, og så håper jeg at samboern din blir bra igjen snart...ikke no' ålreit at han har hangla så lenge.

Ønsker deg en fin fredagskveld og ei god helg, vennen min! Håper på å få tid til å skrible en mail til deg snart igjen, og at vi får mulighet til å snakkes på msn snart! Koselig å snakke med deg!

Som sagt - GOD HELG, DIVA!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for et koselig besøk av dere igår!

Skjønner du ikke gleder deg til og flytte, men det går nok bra!

Thi-hi...... til sommeren kan du og jeg nyte tropiske drinker ved swimmingpoolen mens mennene våre dytter golf! :hoho:

Ha en god dag, snuppa!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helløø helløøø... :: hilse peeent ::

Må jo legge om snakkemåten når vi flytter til Bærum vettu :ler:

Jeg snakker jo så uhøvla at de kommer til å få (kultur)sjokk :Hehe::ler:

Jessda, Mags! Vi skal nyde det goode liv ved poolen der vi har litervis med tropiske drinks ;-) Bare for dere andre å delta i denne hyggelige og flotte begivenhet altså! Men det må bli vår først selvffffølgelig :sjarmor:

- er lit fooor kaldt nuh!

Gudd dei tu ju tu on the West side of Town ;-)

Takk for hilsner, MarianneE, Kverula, Midnattsol, Labella og Bettie :D

Er sjuk ennå,- dvs småforkjøla da. Er ganske fin i formen og har god allmenntilstand ( legejournalspråk ) - så jeg har det ganske greit nå.

Var innom MarianneE i går og prata fem ord før vi susa avgårde til middag hos "svigers". Fikk lånt med sesong 2 av Sex og singelliv :hoppe: Så nå er det snart frokost & DVD tid :Hehe:

Pakking har det ikke blitt så mye av foreløpig, men vi begynner forsiktig i dag og arbeider oss videre. Skal ta endel ting fra kottet og kjøkkenutstyr vi sjelden bruker. Skal seff ha kaffe / te servise og utstyr til siste dag :D MÅ ha det,- bare må ha det.....

Har kjøpt oss 30 pappesker fra Tanche-Nilssen ( lokal NorEngros sjappe ) og et par taperuller og dispenser ( som fungerer jævlig dårlig! ), så vi er nå beredt ;-)

Trenger også mer bobleplast, så vi kan få beskyttet en del av tingene - har så mye knuselig...

Gruer en del for å være uten internett så lenge jeg... Vi skal melde fra til leverandøren i dag og jeg håper de kan levere der vi skal bo. Det tar uansett en del uker før vi er på surfebølgen igjen :( Tviler sterkt på at vi har internett på jobben heller. Men vi finner nok en måte å sjekke mail etc på :)

Var forresten på Plantasjen i går og kikket på frø etc. Vi har en liten hageflekk, så vi har litt lyst på blomster der! Tenker litt på solsikke ( nydelig vital blomst ) og noe som heter øyeblomst. Lilla fin liten sak som vi kan starte forarbeidet til snart inne, og så sette ut om en måned eller to. Vi har også nå satt frø til kattegress til snuppa vår, så vi er spent på om hun liker det ;-) Har lyst til å anskaffe kattemynte og!

~ ~ ~

Har fått det for meg at jeg har lyst til å kjøpe meg en siameser :D

Jeg er så glad i den katterasen og har vært det lenge. Vi har lenge snakket om å kjøpe en katt til ( les : jeg kjøper den ) både fordi vi har lyst på en til ( begge liker den rasen ) og fordi lille snuppa vår trenger litt selskap siden vi begge før eller siden kommer i jobb. Har sendt forespørsler rundt til diverse oppdrettere og venter nå spent på info :D

Weee :hoppe:

::: snart spare til ny pus :::

Nå må jeg ta en dusj, før jeg skal innta dagens frokost og se på dvd :D

Ønsker dere alle en riktig god dag! Suser innom på dagbokrunde i løpet av dagen : - )

Kverula : sender pm med link til leiligheten og litt "info" :)

Håper vi snakkes snart, vennen :D

Klem, D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...