Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kjempekoselig å prate med deg på MSN.

God natt og sov godt, vennen. Tenk positive tanker, husk det.

*KLEM* :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen vennen!!!!

Er altså så spent på å høre om du får den jobben....Men jeg tror du får den jeg! :wink: Har det bare på feelingen.

Skulle bare stikke innom egentlig å lese innleggene dine, og oiii som du skriver!! Er 100% oppdatert etter å ha lest dine siste innlegg! :ler:

Jeg skal svare på mailen du skrev ganske snart, må bare gå å få litt mat i kroppen. Er nesten nettopp stått opp...Er så godt å sove lenge igjen!!! Bedre enn å våkne klokken 6 om morgenen og ikke få sove igjen... :-?

Kanskje vi ses på msn senere?

Klem fra meg og bebis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva, en stund siden jeg har vært innom nå - ville bare se hvordan det sto til!

Vet du - jeg bor på Bekkestua, rett ved Stabekk, og det er veldig koselig her! Nå skal jeg jo flytte om noen uker, men jeg er oppvokst her så jeg kjenner området veldig godt. Mange har fordommer mot Bærum, men jeg har ikke merket så mye til "pappaguttsyndromet" (synes det er mer av det på vestkanten i Oslo, hvor jeg også har bodd litt). Har faktisk bodd på Stabekk også - veldig pent og rolig område. Bekkestua er jo like ved, der har de masse butikker - BYoung, Popin, Next, Anton sport, fire matbutikker(!), post, to apotek, to treningssentre, bibliotek, bank, to optikere, gavebutikk, helsekost, skobutikker - ja stort sett det meste! Jeg er nesten ikke i byen for å handle lenger, er enten på Bekkestua eller Sandvika Storsenter. Også er det kort vei til byen, og også kort vei til marka. Masse fine steder å bade om sommeren og god offentlig kommunikasjon. Det var reklamen :lol:

Håper du får jobben! Skal krysse fingrene mine for deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Diva! Lenge siden jeg har skrevet noe i dagbøker nå. Er så hektisk om dagen, så det blir mest lesing på KG for tida. Skjønner at det er frustrerende å måtte flytte, men det kan jo faktisk bli ganske bra også! Også er det jo ikke så langt fra Bærum til Grenland heller. Kjenner forresten noen Grenlandsjenter i Oslo - kanskje det er noen av dine venner :klø: Også er jeg egentlig litt Bærumsjente selv, så jeg kan skrive under på reklamen over her :blunke:

Følger med, selv om jeg ikke skriver så mye om dagen!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Aricept : Ja, det er grisemorro å se på leiligheter asså! Det er så lett å drømme seg bort :lol: Mye fint, som vi ikke har råd til, noe på grensa, som vi må vurdere nøyere, og endel som er innen grensa vår. Ikke alt er like koselig da, men vi tenker mest på om det er i nærheten av tog / bane / buss etc. Og så bør det selvfølgelig være litt trivelig :)

Skal prøve å være mer positiv ;-)

Middis : Takk lige så vennen :) Det var veldig ålreit å prate med deg! Var kjekt å dele litt erfaringer og resonnere litt : )

Vi må gjenta det snart :D

Eowyn : Ja, håper jeg får den jobben jeg og :D

Det hadde vært en ny æra i livet vårt. Sambo får jo og noe i allefall fra aetat som dagpenger mens han evt går ledig, så vi har jo litt å gå på. Lengter så etter å kunne ta en shoppingtur snart. Kjøpe meg litt nye klær, og et par sko, og gå til hudpleie og sponse middag + kino på sambo og kjøpe ny seng og så videre.... Vi har kun kjøpt mat det siste halve året,- har nesten ikke shoppa noe, og jeg merker faktisk at ting 1 ) begynner å bli for små, 2 ) for gamle og "kjedelige" og 3 ) slitte. Har favorittplagg som jeg bruker oftere enn andre, og da er det jo de det sliter mest på.

Skal selvfølgelig ta meg av husleie og regninger før alt annet. Det er absolutt prio 1.

Og det er jo en glede i seg selv å ha en fast jobb å gå til og kunne få inn litt rutiner. Muligens kommer jeg også til å gå ned litt i vekt og komme i bedre form om jeg får meg en jobb og. Som helsesekretær blir det mye stress, springing, og mange baller i lufta, og nok å gjøre hele dagen. Lite dautid. Dette kombinert med å ta trappene, og ikke heisen, gjør nok susen etterhvert ;-)

Ja, jeg er flink nok - når jeg først kommer i gang :ler: - til å oppdatere litt hehe..... Munndiare overført til "arket" :lol:

Takk for mail, forresten - skal svare snart :D

*Meg* : Hyggelig at du er spent :) Er så kos å kunne dele mine tanker og erfaringer med dere og jeg er glad for at dere orker å høre på ; - )

Dagen har vært ganske bra :)

Popelka : Kjempekos at du stakk innom :)

Så artig at du bor på Bekkestua! Morro at du trives! Det er jo bare kjempepositivt for oss da, at vi får andres syn på hvordan det er å bo der :D :D Er lite kjent i Bærum egentlig, vet kun om noen av stedene langs E-18 :ler: Men det går seg nok til om vi flytter dit.

Høres jo midt i blinken ut da, med så mange butikker og serviceinstitusjojner :) Veldig greit å ikke måtte inn til Oslo hele tida!

Tusen takk for fingerkryssing, det hjelper nok :D

Labella : Hei til deg og! Kos å "se" deg :)

Ja, den flyttegreia er både positiv og negativ for oss på en gang, men vi begynner å venne oss til at vi egentlig bør flytte om vi får noe der. Noe annet ville egentlig være sært. Har jo ikke fått noe mer napp her hjemme ennå så.... Om vi bare finner et koselig sted, som ikke tar hele lønna mi i husleie, og som er noe sentralt mht buss etc., så er det det viktigste :)

Supert at du og kan anbefale Bærum :)

Klem til dere alle fra meg og :kgsmil: :)

Har sittet og sett på leiligheter på Røa, Vindern, Montebello, Majorstua, og så videre også i dag.... Men jeg må si at Bærum er litt mer aktuelt egentlig. Mye rart som leies ut :roll: og så til en såå dyr penge!

Vi har i allefall samlet opp endel steder vi kommer til å ringe for evt visning og kommer nok til å ta noen telefoner i løpet av et par dager og avtale noe. Skal bli spennende!

En uting :

Mange som utlyser har ikke bilder med på annonsen!?! Synes det er ganske sært. Er jo avhengig av å se hvordan det er der, gjerne før visning og. De har ikke engang alltid bilde av selve huset / boplassen på "forsiden" !!! :: sjokk ::

Jaja, vi tar med digitalkameraet vi, - håper fremviser er enig i at vi bør kunne få ta bilder... Grei ting å gjøre for å hjelpe oss med å bestemme - om flytting er aktuelt da.

Det huset vi så på om lørdagen er en av favorittene fremdeles.

Ikke så rart,- det var jo et eget lite hus, og vi ble fullstendig betatt... Huseier var såå sympatisk og stedet var skjønt i seg selv.

Det som jeg ikke liker er at det er litt i overkant av det vi egentlig har råd til. Det kostet 9500,- i måneden :o :o Vi KAN sikkert klare det, men det skal jo endel til. Da må vi leve relativt spartansk til sambo får jobb i allefall.... Om ikke det melder seg så mange andre interesserte, så har vi litt lyst til å prøve på å få ned prisen litt.... Tror det vil bli vanskelig da, og jeg synes ikke det er så kult å gjøre slikt heller....

:: vil ha vil ha vil ha det stedet :: -sukk-

Vel, vel. Nå må jeg prøve å skru av de tankene siden vi skal parkere skroget snart. Får ikke sove for alt i verden om jeg blir liggende å tenke på alt og ingenting...

Tenkte jeg skulle suse rundt en tur på forumet før jeg tar kvelden.

Jeg lover å oppdatere meg litt rundt i dagbøkene deres imorgen :D

*stor nattaklem* :yy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven røske og braske mine bramseil!

Nå har jeg skrevet i 18 dagbøker :lol:

Noe sliten i skrivepinnene* ja! Men det er morro å rundt å snoke littegrann :Hehe:

Tenker jeg skal ned å lage en caffe latte og se litt på tv...

Må også ringe Lånekassa for å be tynt om de kan utsett lån + renter på grunn av arbeidsledighet.... Usje...

Jeg er så gigafantisk nervøs og utålmodig på at de fra min potensielle arbeidsplass skal ringe.... :frustrert: Jeg takler ikke å sitte og vente slik, så jeg må prøve så godt jeg kan å fokusere vekk.... -sukk-

Vel, nå stikker jeg ned etter å ha browsa litt rundt på forumet...

Ha en god dag :D

(* fingre )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva!

NÅ ER JEG SÅ SPENT PÅ JOBBEN DIN!!! Har du hørt noe enda?

Jeg er så glad for at dere fant et sted dere likte, syns det har så mye å si - selvom det ikke skulle bli til at dere leier dette huset, så har dere vært på visning og begynt å forberede evt. flytting! DET ER BRA! Og så var det kjempefint å høre at du faktisk syns det er litt spennende å lete etter leilighet! Der kan du se, dette kommer til å gå så bra!!! :D

Håper du har en finfin ettermiddag, vennen!

Klem til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deeevah!

Takk for hilsen, alltid hyggelig det vøtt! Hvordan går det med jobb og leiligheter? Flytter dere kanskje inn hit? :D :D

Lykketil med jobben da!

*klemse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg blir GAL av å vente sånn!!!! Er så nervøs og bare redd for at de ikke vil ha meg likevel :grine:

Har bare en dårlig følelse med det....

Men det er jo tre dager av uka igjen ennå da. Får håpe det går i orden

:: hulk ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige hilsner, Starie, Kverula, xeyes og Aricept :blomst:

Tror vi legger bånd på hustittinga inntil jeg evt får et (positivt) svar fra jobben..... Er fremdeles grisetrist på tanken om å flytte, og jeg kjenner det gjør vondt ( fra forrige flytte-traumer ) bare ved tanken på å pakke ned alle tinga våre ( igjen ) og reise langt - må kanskje låne en mini-lastebil fra jobben til sambo. Grøss - hater å flytte på meg og pakke og styre.... :cry:

X : Ja, vi styrer nok skuta innover mot Oslofjorden om jeg får jobben :)

Vel,- har fortært en halv pose Smash, og det gjorde godt :Hehe:

Er ganske så sår i øynene i dag, og det uroer meg litt. Jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg skal jo ikke legge skjul på at det har vært endel grining i det siste, og jeg har fått noe vondt etter det. Men har mistanke om at det ikke er det som er skylda. Føler meg tørr, sandete og ekkel i øynene.

Jeg har blodkardannelse på hornhinnene, - det blir som et slags "rutenett" over, slik at jeg delvis ser litt dårlig pga det i tillegg til de ørten andre øyediagnosene :o :sinna:

Jeg er litt redd for at disse ( foreløpig tomme ) blodkarene skal fylle seg ved en eller annen infeksjon eller langvarig plage. Er rett og slett redd for å bli blind :cry: Men jeg SER i allefall ikke rød ut i øynene, så det er nok bare paranoia.

Den siste ( nåværende ) optikeren sa at jeg var et sjeldent medisinsk tilfelle, og hun hadde ikke forklaring på hvorfor jeg var slik i øynene. Jeg kan heller ikke få sjansen til å transplantere hornhinne / operere noe særlig i øynene pga dette. Kan heller ikke bruke linser :(

Hun sa at Høgskolen i Buskerud ( som har optikerutdanningen ) faktisk var interessert i å se på øynene mine om jeg var i nærheten en gang...

:-? Jaja... Får si ifra om det nå skulle skje :ler:

Vel, nok om meg.....

Ønsker alle sammen i allefall en fin kveld og en god natt :D

Jeg skal oppdatere så fort det skjer noe : - )

Takk for god støtte folkens :klem2:

Nattaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte jo inn og gratulere her også! Så kjempefint at du fikk jobben! Ble ordentlig glad av denne nyheten! :hoppe:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you, thank you :Hehe:

Dere kom meg i forkjøpet :ler:

Så fra ca 15 februar så jobber jeg som helsesekretær på Radiumhospitalet :hoppe:

Nå håper jeg bare at sambo får seg jobb og,- så kommer vi til å få det riktig bra :)

Blir gåen bare av å tenke på flytting, pakking og husjakt da :ugh:

Men det årner seg vel.....

Ingen her på KG som vil være med til Skien på en liten dugnad ? :sjarmor:

Jeg lager veeeeldig god kake :ler:

Nei, nå må jeg se etter leiligheter tenker jeg :)

Ha en god dag foreløpig, alle som er innom :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra, hurra, hurra!!! Jeg VISSTE at det kom til å ordne seg for deg tilslutt!!!!

Gratulerer med jobb!! Det var en strålende nyhet på en kald og grå januardag, det må jeg si!

Oslo kommer til å bli bra, det er jeg sikker på. Nå får dere sjansen til å begynne på nytt: nytt sted, ny jobb, nye folk. Jeg tror det kan bli bra, jeg vennen. Hvis jeg har tolket deg rett, så er det mye som har vært vanskelig og kjipt i det siste. Nå blir det en endring, og antagelig vil andre ting i livet ditt også endre seg.

.. og så er det sikkert lettere for din data-mann å få jobb her i byen også, vil jeg tro?

Trom sammen en vennegjeng til å hjelpe dere med bæring og flytting, så går det så lett som bare det!

Grattis, vennen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE MED JOBB, VENNEN MIN!!!!!

DET VAR DAGENS BEST NYHET - OG SÅ UTROLIG VELFORTJENT AT JEG FÅR IKKE SAGT DET!!!

Er så glad på dine vegne, Diva! Du har fått deg jobb!!! Som du har venta og venta på det - og NÅ har du en!!!

Gratulerer nok en gang!!!

Glad klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det vi alle har sagt; ting ordner seg for snille jenter! :blunke:

GRATULERER SÅ MYE DIVA-VENNEN!

Dette fortjener du! :klem2:

Nytt år, ny start, positiv bølge! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...