Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Beklager at jeg ikke har fått svart på en stund.

Jeg har ikke kommet meg til pc`n rett og slett, og var bare en kjapp tur innom i går. Har hatt 3 dager nå med hodepine som har slått meg helt ut. Har ikke hjulpet det grann med smertestillende eller noe.

Var ganske dårlig i natt med frostrier, varm i panna, kvalme og hodepine, som var like massiv selv om jeg prøvde å slappe av. Mildt sagt så har jeg hatt det ganske pyton, og jeg er så lei nå! Har litt lyst til å dra til legen for en sjekk igjen, men han vil nok si det samme,- at jeg har spenningshodepine eller migrene og at det eneste han kan hjelpe meg med er en resept på Ibux ( sterkere enn den "vanlige" ). Tror ikke han vil gi migrenepreparater pga at det ikke er stadfestet at det er migrene det er.

Hadde jo til og med synsforstyrrelser forleden da jeg skolle sove, og det var ganske guffent. Det var i tillegg første gang jeg hadde det da.

Vel, formen er i allefall bedre nå, og jeg håper på noen dager uten hodepine. Den er i allefall borte nå - bank i bordet :D

Kverula :

Takk lige så ! Var såå koselig å snakke med deg og tiden bare fløy avgårde jo! Du må endelig si ifra om det er noe jeg kan bidra med :Hehe:

Er bare så morro å kunne hjelpe : - )

Aricept, Hope, Kverula, Bettie, Midnattsol, Kreps, og Eowyn, - stor klem til dere :klem2:

Veldig kos å finne hyggelige hilsner her :D

Har ikke fått noen flere aktuelle svar fra potensielle arbeidsgivere, men jeg håper og håper.

Skal ringe en av dem i morra og forhøre meg litt om stillingen.

Skal også ( endelig ! ) få ringt de nærmeste legekontorene her, og høre om de trenger min hjelp. Jeg gruer meg, for jeg vet så godt hvor dårlig tid de har, og jeg er litt redd for å føle at jeg plager de andre sekretærene ved å ringe og "mase"....

Skal ut på en liten jobbsøker-runde på nettet nå, og ellers se om jeg finner inspirasjon til andre steder jeg kan shippe en interessesøknad.

Well, nothing else is new...

Ha en hyggelig kveld, alle som er innom :D

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Fint å "se" deg igjen, Diva, selvom det er trist å høre at du ikke er i form om dagen. Kanskje du får ta deg en tur til legen hvis du ikke blir frisk snart...om ikke annet, så får du jo resept på litt sterkere medisiner da... :roll:

Har ikke blitt så veldig mye bedre jeg heller siden jeg snakka med deg, så vi får bare ta det pent og rolig vi, og samle krefter. Mulig det kan bli aktuelt med et sånt "sjukling-treff" likevel... :wink:

God bedring, vennen!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Takk for nok en lang msn-prat! :D

Håper du hadde ei god treningsøkt i dag, og at du føler deg bra!

Ha en fin kveld!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Bettie :D

Går mye bedre nå - takk og lov, og jeg har til og med trent i dag :hoppe:

Blir nok god og støl imorra men....hehe

Takk lige så Kverula :D

Var ganske speisa å trene igjen :ler:

Føler meg grei nok i formen nå og håper det varer til og med tirsdag - for da skal jeg på

Jobbintervju i Oslo !!!

:bursdag::hoppe:

Tør ikke fortelle her hvor ennå, vi får se om jeg avslører det.

Sier det nok om jeg får jobben etterhvert....

Jeg har jo ikke sånn voldsom lyst til å flytte mot Oslo-området da, men vi har jo ikke så mye valg om en av oss / begge får jobb der. Her har vi jo ikke noe som er sikkert nå... :grine:

Vel, vi skal gjøre det beste ut av det. Skal jeg først jobbe og bo i området der, så er jobben jeg skal på intervju for nå, toppen :D

Skal bli spennende!

Nei, nå skal jeg lage meg en kanne te før vi skal se på film på tv3 ( med han duden fra "American Pie" )

God kveld til alle som går forbi :)

Skal oppdatere og ta dagbokrunde imorra :kgsmil:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp::sur:

Trøtt, sulten ( det kan jeg jo gjøre noe med da.. ), sliten, støl, smådeppa, og har så blandede følelser nå. Er i det hele tatt i et guffent humør..

Tror jeg skal stikke ned å spise, og lage flere smykker. Blir nok bra...

Gooood fredag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dagen din i dag :(

Vil bare trøste deg litt jeg :wink: Håper det tar seg opp igjen.

Beste er jo at det er fredag i dag, det er jo positivt bare det :D

Sov litt, og spis litt, kanskje du føler deg bedre da...håper det!!

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ FLOTT MED JOBBINTERVJU!!!! :D :D :D

Nå ble jeg så glad på dine vegne, Diva! Kjempebra!!! Krysser fingrene for at dette går din vei - det hadde vært såååå superfortjent!!!

Ellers er det trist å høre at du ikke er helt i form i dag...Fredag, og greier...Håper det bedrer seg utover dagen da, og at du kan få en fin kveld sammen med samboern din!

(PS. msn var helt rar hos meg i dag også, gikk ikke å logge seg på...så da får jeg bare vente til en annen gang...)

Sender deg en klem med positive vibber i, jeg, vennen...

*klemmedpositivevibberi*

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh...

Endelig får jeg oppdatert meg litt igjen :blunke:

Lykke til med jobbintervju! Kjempeflott!!

Forsatt god helg, kos dere masse!

:klem2: Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Takk for hilsen i dagboken min! Du har jo vært så flink å skrive i den vanlige dagboken min, så jeg har liksom ikke tenkt noe over at du ikke har skrevet i den andre.:)

Skulle jo sende mail til deg tidligere å fortelle om alt det der, men jeg ble faktisk liggende på sofaen med kynnere og en følelse av å være helt totalt utslitt. Så jeg har ikke kommet meg på nett noe særlig idag.

Blir kos å lese mail fra deg da!

Stoooor klem fra oss:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Takk for hyggelige hilsner :D

*Meg*, Kverula, Aricept, care og Eowyn,- :klem2:

Takk for trøst, klemmer og hyggelige ord. Trenger det nå fortiden.

Har vært i en elendig form igjen og jeg føler meg absolutt ikke klar for intervju imorra. Skulle ønske sambo kunne være med :grine:

Blir jo sikkert spennende og, men gruer meg ganske mye likevel...

Skal ta bussen klokken 09.15 fra byen, og jeg har utstyrt meg med 7up, mentolpastiller og så skal jeg brenne et par cd`før kvelden. Greit med musikk på bussen. Om mulig så stikker jeg innom pappa etter intervjuet om jeg rekker det. Vi får se :)

Regner med å være tidlig tilbake, men man får jo se an traffikken og hvor lenge intervjuet varer. Kjedelig om det blir dødtid der inne.

Ååååh, jeg føler meg kvalm og sliten! :murvegg:

I tillegg den vanlige nervøsiteten før jobbintervjuer, og jeg er sånn små-deppa samtidig. Vil jo ha den jobben, men vil jo egentlig ikke til Oslo. Men antakelig så har vi jo ikke noe valg, så jeg håper og krysser fingrene for at jeg er rett "mann" til jobben.

Eowyn,- må nesten utsette mail. Skriver i morgen tidlig jeg. Føler meg helt kjørt nå, og tror jeg skal ta kvelden snart.

Ha en riktig hyggelig kveld, jenter :D

Stor klems :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooda, bare komme til Oslo du. *vente med åpne armer om du får jobben*

Skal sende deg MASSE gode vibber og positive tanker. Helt naturlig å være nervøs før et intervju.

*KJEMPEKLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, takk skal du ha, Middis :D

Trenger det :)

Søren å. Har ikke mer brød igjen vi....

Så Diva`s frokost i dag, blir :

Ritz Crackers med gulost

Pops med melk.

Espresso.

Ikke rare greiene, men håper det holder en stund....

Får se om jeg rekker en lunsj om jeg skal innom jobben til pappa.

:grine:

Jaja, det eneste av mat jeg er totalt avhengig av - er frokost.

Og masse å drikke. Men det årner seg nok.

Skal utstyre veska med :

Discman og to CD`r. Trenger egentlig ikke flere.

Men så finner jeg jo ikke ut hvor batteriene er ( skulle ha sjekket det i går ) og så finner jeg heller ikke ørepluggene ( skulle også ha funnet det i går ), så det er mulig musikken på turen går fløyten :(

Ibux og kvalmestillende - sånn i tilfelle. Har jo vært mye opp og ned, og plutselig kan jeg trenge dem :x

7up seff.

Mentolpastiller - tyggbare.

Selvfølgelig lommebok, mobilen, briller, og sminke.

Asj... Har ikke lyst til å dra. Er trøtt og småekkel i kroppen...

:grine:

Vel, vel. Er et par timer til før jeg må ut av huset i allefall.

:: fortesegåblibedre ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Diva! Håper det ordner seg med alt før du reiser. Jeg skal krysse fingre og tær for deg i dag!

Lykke til :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Regner med at du er på intervjuet ditt nå. Men uansett:*Krysser fingrene*

Håper så inderlig at det går bra! Du MÅ jo få deg jobb snart, og du skal!

Fortell hvordan det gikk når du kommer hjem, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...