Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så artig å høre, Middis :D

Håper vi møtes en gang : - )

Ha en hyggelig fredag og en god helg du og !

Aiai! Har ikke flere rene sokker igjen! :o

Vi har ikke vaskemaskin selv ennå, ( vasker hos foreldrene til sambo ) så det kan fort bli litt lite tøy igjen :( Får låne av sambo ( selv om de er litt store til meg... ) "Nød lærer naken kvinne å spinne" eller no` ..... :lol:

Jeg får kanskje sette i gang å skrive søknad, og så får jeg hoppe ut å handle. Må pante flasker da, for jeg har ikke cash nå ( banken min er ikke hjemme :sjarmor: ) og det er skikkelig hat. Føler meg fattig lissom.... i allefall når det er et par poser med flasker. Litt mer "normalt" å dra på Ultra med en søppelsekk eller to ( sambo er Cola-man så vi har endel av dem :ler: )- da ser det ut som vi har hatt den festen *ler*

Liste over dagens gjøremål :

Handle

Lage lunsj + te / kaffe

Handle litt på en sjappe i byen ( noe jeg vet sambo ønsker seg ) og gå i banken ( Nordea i Porsgrunn ) Må ta ut så jeg kan sette inn på kontoen Elixia trekker på :o

Kjøre til Oslo, men stoppe ved Stoff & Stil og CC West på veien...

Besøke venninna mi og utveksle gaver :) Blir gøy å se den nye leiligheten og se henne igjen :D

Innom et par kjøpesentre til på vei ut av byen igjen

Hjæm!

Blir kanskje litt sært å ta slike dagsturer, men det er jo ikke så langt mellom Skien og Oslo. Dessuten skal vi muligens på besøk imorra og vi må dessuten være hjemme om nettene pga pus. Hun har blitt veldig avhengig av oss nå og vi får inntrykk av at hun blir ganske ensom og trist når vi drar ut av huset. Dakar snuppa vår :(

Har så lyst til å få oss en katt til,- tror katter trives best sammen med andre katter :)

Gleder meg til å ta en kjøretur. Liker å være litt på farten vi, og vi tar alltid med kamera + stativ på veien :) Nå kommer vi jo oss avgårde før mørket setter inn og, så det blir jo bra!

Kanskje vi finner noen "bargains" i noen butikker ? Hadde ikke gjort noe... Men tror det er ganske utpella her og der da.

Nei, jeg får ned å pakke inn gaven til venninna mi jeg.

Ha en riktig god fredag alle sammen :D

*klem D* :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe på himmelen, langt vekk i det fjerne,

sitter en engel på den vakreste stjerne,

den er sendt fra mitt hjerte til deg,

og hvisker et stille god advent fra meg!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei diva

Bøllepusen min er bare fornærmet, hun. Hun synes ikke noe om at jeg ikke har vært hjemme en stund. Så når jeg kom hjem nå, har hun tråkket oppå meg og klaget. Hun ga seg etter en grundig klappe-klø-runde.

Tusen takk for hilsner i dagboka mi.

Setter igjen noen julerøde oppmuntringsroser til deg.

Ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Diva!

Er innom for å hilse på, har en liten kaffepause mellom rydding, bretting av klær og legging av minstemann!

Denne julen gidder vi ikke å vaske ned - i januar skal vi rive ned en vegg og da kommer det til å bli støv og skitt overalt likevell. Men jeg klarer ikke helt å la være da - så i dag har stekeovnen fått seg en omgang!

Nå roper støvsugeren på meg - SÅ er det helg!

Ha en fin kveld, kjekt å se at du har vært innom boken min :vinke:

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi,- det er vanskelig å si.

Kommer litt an på hvordan smertene kommer ? Er det bare konstant vondt og ømt hele tida, eller kommer og går det av forskjellige grunner ?

Nå vet jeg ikke om hva du synes om alternativ medisin ( jeg er ganske positivt innstilt til det, men jeg prøver å gå litt stille i dørene..hehe ), men naprapati kan være en god ting å prøve. De både masserer / myker opp, før de evt setter på plass, og er ikke så "tøft" for kroppen slik som en kiropraktor er.  

Her er noen aktuelle linker :  

http://www.naprapatlandslaget.no/naprapati.html

http://www.alternativstart.no/naprapati.htm

http://www.rygg.no/

http://www.naprapatsenteret.no/

Årsakene til at jeg har litt vondt i rygg / nakke kan være mange :  

Har ganske tung byste og føler meg plaget av dette

Jeg sitter ofte litt feil i forhold til skolearbeid / på arbeidsplasser ( kontor )

Er også litt dårlig trent ( kan jo være en faktor )

Ellers ( om du hæler det ) så anbefaler jeg en beroligende aromatisk massasjeolje fra BodyShop,- og be din kjære om å massere deg. Om det gjør vondt, så bare prøv veldig forsiktig.  

Har du snakket noe om det til lege ?

Takk for tips!

Har vondt konstant jeg. Har hatt stiv nakke og skuldre så lenge jeg kan huske. I seks-sju år i alle fall.

Gått til lege?? :oops: nei.....

Er redd for at han bare sender meg til fysioterapeut og jeg får vondt av tanken bare at en fysio. skal kna meg på skuldrene. Au..!!

Har massassjeolje. Sambo gjør det innimellom. når han gidder. Men merker det blir bedre når han gjør det regelmessig, så kanskje jeg burde mase litt...

Kan man selv bestille time hos naprapat, eller er det sånn at man må bli henvist videre fra andre steder? Kanskje , kanskje det er mulighet, hvis han er snillere, og ikke knar så hardt som fysioterapeut eller kiropraktor...

God helg, forresten! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en riktig god jul. Tittet på bildet av pusen din - så søt, du må klø den litt bak øret fra meg!

God jul, Diva - kos deg!

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var`e jul igjen :D

Care, Tjorven, Bettie, Mie, Aricept, Hilde K S, Midnattsol -> tusen takk for hyggelige julehilsner :kysse:

Ha en riktig god jul dere og!

Aricept : sender deg en mail jeg :)

Mie : skal klø pus fra deg vettu :) Hyggelig at du synes hun var søt :D

Nå begynner brikkene å falle på plass :

Det meste er ryddet og fikset,- juletreet er tatt inn,- har fått på lys og stjerne i toppen. Vi har hele 160 smålys! Sånne som en ser mye av i trær etc. i hager... Det ble veldig fint :)

Skal pynte når sambo kommer hjem.- trenger hjelp til å avlede pus, slik at hun ikke får fikse idèer når hun ser alt dingeldangelet på treet. Da vil hun garantert prøve å "besøke" treet litt :lol:

Har krydderkake og sjokoladekake i frysern og vi har fått endel gode matvarer i julepakka fra jobben til sambo og. Ellers skal vi jo for det meste bort til andre i jula, så vi trenger ikke så mye mer i allefall.

Skal til sambo`s foreldre julaften,- så til min bestemor ( m pappa og de ) 1.juledag på middag, og så skal vi ha stor samling hos tante på morssiden 2.juledag. Gleder meg masse :D

Skal så til Sverige på lørdag,- årlig tradisjon i romjula med familien til sambo. Ikke det at jeg har så mye å shoppe for, men det blir nok koselig fordet :)

Vi har laga et par porsjoner med drops, som vi har tenkt å gi rundt til venner og kjente,- og vi skal lage en porsjon til i dag. De smaker bra :D

Godt er det, for det er tidkrevende og noe stressende å lage dem.

Men øvelse gjør mester : - )

Fikk også en topp av sambo i går,- en med v-hals og glitterstriper. Tenker jeg bruker den en av de nærmeste dagene :) Det er så herlig å ha noe nytt pentøy :hoppe:

Var og vekslet gave med MarianneE og mannen hennes i går,- satte oss ned på cafè litegrann. Tror vi har fått noe spennende av dem ja! hehe

Dro så på Esthetique og kjøpte meg løsnegler. Har jo mistet to tommelnegler og trenger forsåvidt en etterfylling snart. Om noen flere detter av i mellomtiden så har jeg i allefall en "nail-kit" med totalt 100 negler og de ligger i et ordentlig etui,- som man ser i neglesalonger. Skikkelig saker og de er lagt opp etter størrelser etc. Limet funker som bare rakkern, og jeg har nå lagt to nye tommelnegler. Tippene er ikke så hvite som de andre,- men et strøk fransk manikyr fikser saken :D

Det ble mye bedre enn jeg hadde trodd,- filte og tilpasset litt, og så limte på, før jeg filte over igjen og fikk fadet skjøten. De sitter som støpt ;-)

Damen i parfymriet hadde også gode erfaringer med produktene. Får se hvor lenge de varer :)

Har så og si alle presangene i boks og,- eneste som er igjen er en delgave til pappa og hans samboer + lillebror. De fikser vi i dag, tenker jeg. Ja, også skal jeg lage et armbånd til bestemor. Får se åssen jeg løser det....

Skal pakke inn en av gavene til sambo,- de andre ble pakket inn der de var kjøpt. Veldig greit :)

Skal invitere mamma og min tante til julelunsj imorgen, da jeg ikke ser mams på julaften,- hun skal være hos mormor og morfar, og jeg hos foreldrene til sambo. Typisk at hun kommer hit når jeg skal være med sambo`s familie,- hadde vært kos å feiret julaften med mamma,- har ikke vært for ofte egentlig. Men vi tar det igjen :D

Hyggelig skal det bli i allefall!

Tja. Var vel ikke så mye nytt ellers ?

Vil i allefall benytte sjansen til å ønske alle forbipasserende god jul og et godt nyttår :D :D Til de "faste" her, så vil jeg si at jeg setter utrolig stor pris på at dere kommer hit og slår av en prat. Det er alltid like hyggelig å "se" dere :) Supre jenter er dere!

Kjempeklem fra meg :klem2:

mulig jeg rekker innom iløpet av de nærmeste dagene,- vi får se :)

~ ' ~

Herregud! :: vill av begeistring ::

JEG TROR JEG MED ABSOLUTT SIKKERHET KAN SI AT ÅRETS LÅT FOR MEG 2003 ER :

"Clocks" fra Coldplay :tommelsmil:

Makan til mesterverk har jeg sjelden hørt....

Får gåsehud og tårer i øyekroken,- har akkurat hørt den på MTV nå...

sukk

Nydelig nydelig nydelig!

Håper jeg får Coldplay-cd til jul :hoppe:

Juleklem fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...