Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ach... :-?

Søknad og cv er ferdig skrevet og printet ut....

Skal finne permen med atterster og dill nå snart.

Uff. Jeg er så kvalm! :kvalm:

Passer jo utrolig bra nå og da, som jeg skal levere søknaden i butiken :o

:grine:

Har mest lyst til å droppe hele greia. Tror ikke jeg får jobben heller,- men en indre stemme girer meg litt opp og sier at jeg bør prøve. Gjett om jeg skal fort hjem igjen i allefall...

Skulle være litt strukturert i stad og ta ut alle løse bilder og legge dem ut på bordet. Så sortere dem etter kronologisk rekkefølge og lime dem inn i albumene mine. Men jeg kom jo ikke så langt :P

De ligger nå der på bordet i allefall, så de er jo klare til jeg kommer hjem igjen eventuelt.

Nei, jeg får gå og sparkle trynet :sminkedokke:

Takk for tips, Kverula :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært og levert søknad. Hyggelig dame jeg leverte til :) De skulle kalle inn folk til 1.gangs intervju allerede til uken.

Selv om jeg ikke tror jeg har så gode sjanser, så krysser jeg fingrene :D

Har virkelig virkelig lyst på den jobben......

Og så fant jeg julebordantrekk :tommelsmil:

En slags cheongsamaktig tunika i sølv med broderier,- og den passet bra!!!

Så da blir det nok den og en sort bukse / sort langt skjørt neste fredag.

Og så har vi handla.

Papp-pizza og pariserpizza - ovnen står og forvarmer :hoppe:

Desserten blir vel kakao, tenker jeg :)

Har sittet og drømt meg bort litt i dag :

Fiiin

Også fiiin

Elegant

Lekker

Søt

Liker denne "kontoraktige" stilen

"Glam light"

Stilig og spesiell

Fant også litt på Victoria`s secret :

Kjekk body til hverdags

Veldig veldig stilig

Fiiiin kåpe

Denne var jo søt og særpreget

Sukke....

Jaja, det er lov å drømme!

Hmh, får ta en runde og se om det er skjedd noe her siden sist.

Sånn imens maten preparerer seg....

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myyyyyyye fint her ja. Skulle hatt meg de "kontoraktige" klærne, siden jeg jobber på kontor. :wink: Hmm...nå fikk jeg lyst til å bestille noe, men enn om det ikke passer? :-? Liker å prøve klærne først.

Åeeh...THANKS, Diva..nå kommer jeg til å sitte å drømme meg bort på www.gojane.com jeg også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, sukk...SÅ fine klær du har titta på! Syns også at de "kontoraktige" er skikkelig fine, kunne godt tenke meg noe sånt sjøl...Men jeg handler ikke på andre nettbutikker enn HM jeg da...usikker på størrelser o.l. På HM vet jeg hva jeg får.

Krysser fingrene for jobben! :D

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva :D

Smugleser litt i dagboka di, jeg... håper det er greit :blunke:

Håper det går i orden med jobb til deg snart! *krysser fingre* :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goood morning :hoppe:

Kos å se dere, Middis, Kverula og Labella :D

Bare å smuglese så mye du vil vettu :)

Takk for lykkeønskninger :D

Ja, de klærne i litt sånn "konservativ " kontorstil er kjempelekre :D

Føler meg svært vel i slike klær egentlig...

Må bare ha penger - masse penger :tommelsmil: hehe...

Var ikke så aller værst pris på de heller, men tollen kan jo være et problem. Tror jeg skal ringe tollvesnet og høre ?

Midnattsol : Se om det er en størrelsestabell der! Skal for øvrig sjekke det ut selv, så kan jeg evt slenge inn info her :) Er også skeptisk mht det med størrelser, men får vel ta et par sjanser.

Ja, så nå er det fredag igjen! Skal si uka går fort fortida.

Ikke det at det gjør noe, men jeg skulle gjerne likt å hatt meg en jobb innen nyttår da, men det spørs nå åssen det går...

I morgen skal vi til Oslo på den berømte juleshopping-med-sambo`s-familie-tur og slite oss ut litt før vi drar og spiser på slutten av dagen. Skal bli morro, og sikkert litt styr og stim og.

Blir sikkert bra :)

Ellers har jeg akkurat innstallert en "light-versjon" av Adobe Photoshop på maskinen og jeg skal prøve å sette meg litt mer inn i hvordan ting kan gjøres ( dvs. klippe vekk dobbelthaker og sånn :ler: ), - så det kommer sikkert til å bli festlig :)

Blir mye action helgene framover,. skal jo til Oslo i morra, og så neste helg blir det julebord med sambo`s jobb ( fredag ) og bursdagsfeiring for lillebror :) Det blir selskap på søndag, så da tar vi turen inn ( muligens bare på dagen ). Lurer på hva jeg skal kjøpe til sjarmøren vår jeg....Skal i allefall bli veldig hyggelig og jeg gleder meg til å se pappa, hans samboer og lillebror igjen :hoppe:

Nei, jeg får hoppe i dusjen og ta meg litt frokost.

Har fått fullstendig dilla på Kviteseidsmør og telepølse!

Ikke det at det er så lurt mht min allerede velfylte kropp, men slanking får jeg heller ta fra nyttår :lol:

Jeg trenger faktisk å gå litt ned nå, for jeg ser at jeg har lagt på meg fra jeg kjøpe nytt tøy fra H&M Rowells for en måned eller to siden...

( har ikke slankemani asså, men jeg kunne godt kledd å gå ned noen kilo, da jeg er en del overvektig )

Er egentlig fornøyd med det meste av kroppen, men frustrasjonen over klær som ikke passer og store lår tar litt rotta på selvtilliten, og jeg veier en del over det jeg burde - sånn medisinsk sett.

Nuvel. Det første er å kutte ned på godterier og søtsaker ( + brus )

Det skal jeg prøve å klare :D

Maten kutter jeg ikke ut foreløpig. Spiser mye rent kjøtt, noe grønnsaker og drikker mye vann. Pommes frites og veldig fet mat spiser vi sjelden.

Jeg er fra før relativt kraftig og har en solid benbygging, så å være slank og tynn ligger i allefall ikke naturlig for meg.

Her er forresten toppen jeg kjøpte i går,- den til høyre i sølv.. :D

Skal ikke ha belte på den som på bildet, synes det er finest om den går rett ned uten "oppdeling".

Well, that`s all for now.

Ha en super morgen, alle som er innom :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva.

Stilig topp :D Sååå spennende med den jobben da, jeg krysser alle kroppsdeler for deg :)

Takk for støtte og hilsen i boka mi forresten, det er godt å se deg der i ny og ne :wink:

Juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. den toppen var fin! Sånn vil jeg også ha, men så var det det der med pengene, da.. og jeg innbilder meg at jeg ikke kler den...

*sukk* Jeg har virkelig ingenting å ha på meg for tida. Enten er alt for lite.. (lønner seg ikke å kjøpe inn masse klær når man har slanket seg..) eller alt for stort... Fysj!

Uansett... Håper du får jobben. Og ha det koselig i Oslo i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva

takker for hilsen.

Ha en hyggelig Oslo-tur.

Ønsker deg lykke til med ny jobbsøknad. Du står jammen på!

God helg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høna og egget lå nakne i senga.

Høna lå smilende og røyka, mens egget lå pottesur ved siden av.

Så vet vi i hvertfall hvem som kom først av høna og egget. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høna og egget lå nakne i senga.

Høna lå smilende og røyka, mens egget lå pottesur ved siden av.

Så vet vi i hvertfall hvem som kom først av høna og egget.

:hoho:

God helg, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

Takk for innspill, poesi og hilsner :D

:Hehe:

Lørdagen gikk unna som varmt hvetebrød og de flese i klanen fikk presagner i boks. Unntatt sambo. Men han orker ikke kjøpepresset med trippende føtter og middels mas, så han kapitulere og kommer etter all sannsynlighet til å bruke pengene på en dvd-spiller i stedet.

Det trenger vi jo, men det beste hadde vel vært om han fikk seg noe persolig som han ønsket seg.

Han får ta tiden til hjelp :) En stund til julaften ennå...

Jeg fikk Aromessence Neroli fra Decleor, sølvlenke med charms og julegavepakning med fire forskjellige Juicy Tubes fra Lancöme...

Supert :D

Bare synd jeg ikke får åpne de til jul hehe....

:: smøre seg med tålmodighet ::

Nå har jeg sittet her en stund og subbet i morgenkåpen, så jeg tror jeg skal shine meg opp litt og dra i banken. ( skal et ærend for sambo )

Er stinnmett etter en solid frokost ( toast med eggerøre og Westfalerskinke ) og caffe latte, så ble litt treig..

Har i tillegg til butikksjefjobben søkt på Meny som ferskvaremedarbeider.

Jeg ER så deppa, hver gang jeg søker på noe, for jeg tror ikke jeg får noen jobber.... :grine:

Det skjer hver gang :o

Snart gidder jeg ikke mer, får gå på sosialen :lol:

Neida, så ille blir det vel ikke. Men begynner å bli litt grinete, for jeg har ikke penger til presang til sambo en gang :cry:

Finner vel på et eller annet.

Nå må jeg løpe ut en tur..

Goood dag :D

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.... DU MÅ TRO PÅ DEG SELV. Tenke at DU FÅR JOBBEN!!!

Og om du ikke får jobben må du tenke at siden de ikke valgte deg så ER DEM TEITE! FOR DU vet hva dem går glipp av, så om de ikke velger deg er de teite, og ergo vil vel ikke DU jobbe der vel:)

Så det så.

Sånn tenkte jeg da jeg søkte jobber i fjor. Og da måtte jeg ha en jobb raskt fordi jeg hadde ikke lån og stipend og jeg skulle studere og trengte penger. Så innbilte jeg meg en kjempestor selvsikkerhet om at jeg er BEST, om at alle bedrifter er HELDIGE som hadde fått meg! Så det var best for dem å velge meg:)

PLuss at jeg tenkte at "jeg får jobben". Egentlig tenkte jeg det i mindre grad. Jeg tenkte nok mer på at den som velger meg er heldig, og dem som ikke velger meg er iallefall ikke god nok for meg...

blablabla fra meg, og kjempeløkke te med jobbsøking!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må strenge-lmari komme innom med strenge-stemmen og peppe deg opp litt igjen? Ikke tenke sånn!!!!! Jobb blir det - bare bit tenna sammen og kom deg ut på jobbjakt igjen!!

Sorry for at jeg er streng, men noen må jo holde deg i ørene... ;)

Takk for koselige hilsener i boka mi! Håper alt står bare bra til.. Litt misunnelig på de julegavene dine, men... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for pep-talk, jenter :D

Trenger å pushes littegrann....

I går var en heller opprivende dag.

Vi skulle ut å handle og kjøpe pizza fra Peppes.

Da vi var på vei til sjappa ( i Porsgrunn ) så ringte jeg å bestilte pizza.

Utdrag fra samtalen

Damen : Peppes pizza...

Jeg : Hei, jeg skulle gjerne bestilt en.... ( avbrutt )

Damen : Hvilket telefonnummer ?

Jeg : Hva ?

Damen : Hvilket telefonnummer er du registrert på her ?

Jeg : (sier mobilnr. )

Damen : (bryskt) Ja, det ser jeg jo her! Ditt privatnummer!

Jeg : Jaa.. Jeg vet ikke hvilket nummer dere har, dere har jo fått begge før! ( sier tlf nr )

Damen : Ja, hva var det du skulle ha ?

Jeg : ( Sier bestillingen.... og forsøker å si at jeg ikke skal ha med løk. Får ikke sagt setningen før kjærringa avbryter igjen )

Damen : Stor pizza ?

Jeg : Ja, takk. ( Prøver å nevne ikke løk igjen.... men blir avbrutt for`nte gang...)

Damen : Skal dere har noe å drikke ?

Jeg : Neitakk! Jeg skal ikke ha med løk.

Damen : OK. Skal den leveres ?

Jeg : Nei, vi skal hente den. I Porsgrunn ( var i Skien på det tidspunktet )

Damen : Greit. Den er ferdig om 20 minutter.

Jeg : Takk skal du ha.

:: klikk ::

20 minutter etterpå er vi på Down Town kjøpesenter og går bakveien mot restaurantene for å hente godsakene.

Da vi får hjelp av servitøren og jeg sier navnet som maten er bestilt på, så ser hun bare rart på meg.

Tror ikke hun har fått inn en bestilling på det navnet nei...

: sjokk : :evil:

Da tenkte jeg at kundebehandleren hadde gitt f i å sende bestillingen eller noe fordi jeg sikkert "var frekk".... Eller noe...

Så irritert jeg ble.

Hun i restauranten sa hun kunne lage en på 5 minutter til oss. Men synes det er vel hastig. Vi snakket om det litt, både jeg og sambo, og kom fram til at vi bestilte en pizza og kom og hentet den 20 minutter senere ( gikk en tur på senteret i mens ) og det var greit.

VAR så oppgitt.... Og sur.

Jeg blir ganske grim når jeg er sulten og får dårlig behandling av noen :grine:

Men pizzaen ble nå ferdig og dama på restauraten var særeles hyggelig og hjelpsom. Hun mente at det må ha vært en feil fra sentralbordets side og det skjer i blant.

Vi takket i allefall og dro.

Da vi kom hjem, så hadde pus vært en solid tur på do, og hun er ikke alltid like flink til å vaske seg etterpå. Tok med pus inn på badet og fuktet en bomullsdott for å fjerne griseriet.... Det satt litt godt ( sikkert derfor hun ikke klarte å få det av ) og så vasket jeg hendene..

Da jeg etter 5 minutter i stua, hadde sambo en middels irritert mine og sa "kan vi sette oss å spise den pizzaen før den blir kald ?"

Da klikket jeg helt. Jeg vet jeg er ganske hårsår, men synes ikke jeg fortjente det utsagnet og den tonen akkurat da.

Akkurat som jeg hadde gått rundt lenge og vært så treig med vilje ?

Han kunne vel for pokker begynt å spise før meg ?

Det har jeg sagt til ham tusen og tre ganger :o

Det ble krangel av det i allefall og han mente han ikke hadde vært sur og irritert. Jeg tok det sånn og tok meg nær av at han sa det på den måten.

Vi mistet begge matlysten og ble sinna og lei oss,- det ble litt munnhuggeri og bråk.

Kan ikke spise på kommando når jeg er lei meg og såret heller,- og bare late som ingenting...:(

Kommunikasjonen er så som så noen ganger og vi har så lett for å misforstå hverandre.

Etter et par timer, roet det seg i allefall.

Men fyttigrisen for et helvete det var.

HATER å krangle, spesielt om bagateller.

Det værste var at : midt oppi styret, ringte faktisk Peppe`s i Skien og sa ifra om at pizzan var ferdig!?!

AT de turte ? Jeg skjønner jo at det var sentralbordet som hadde tatt feil, og jeg tok telefonen og forklarte småsurt at vi hadde bestilt henting i Porsgrunn og ikke i Skien, fordi dette passet best osv osv.

Og da annulerte de bare bestillingen - heldigvis...

Men den kundekonsulenten fra helvete kunne de ha sparket rett vest for min del. At det går an å ha slike ansatte der ?

Sambo hørte på stemmen min da jeg ringte at jeg ble ganske paff og sjokkert. Fikk jo aldri prate ferdig jeg...

Er faktisk ganske strukturert og ordentlig på telefon, så det synes jeg var sært! Makan til tone den dama hadde :sinna:

Et smilekurs hadde vært på sin plass..

Vel, fra det ene til det andre....

Hadde i allefall en god søvn i natt ( ble sliten ) og stod opp og laget meg en god frokost med iskaffe til morran.

Ble kjempebra.

Bør vel komme meg i dusjen nå tror jeg, før jeg gror fast i stolen...

Skal handle egg så jeg kan lage pannekaker etterpå.

Tror jeg skal stå parat med masseringsklare hender når sambo kommer,- han blir så sliten og lei av den jobben.

Han må gjøre alle drittjobbene der ( er så mye dill at jeg ikke orker å skrive alt her ), men han blir ganske deppa og ødelagt.

Må prøve å oppmuntre ham litt.

Vel, nå stikker jeg strax.

Skal prøve å skrive et litt koseligere innlegg neste gang :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Åeh, stooooor trøsteklem fra oss!!!!! :trøste: For en skikkelig negge hun på sentralbordet var da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kjempesinna: Jeg hadde kommet til å klikke fullstendig og fortalt henne akkurat hva jeg syns om oppførselen hennes!Makan, men vi vet jo at verden er full av sånne ekle kjerringer! :wink:

Men så var det ikke noe særlig at du og kjæresten hadde en krangel da. Men det er sant, når man er sulten og har ventet lenge på maten, da blir man ganske hårsår! Greit nok at jeg er full av hormoner for tiden, men sånt gir meg ganske kort lunte ja. Det er bestandig så irriterende å oppleve sånt.

Men jeg håper diskusjonen mellom dere er gjemt og glemt.

Men nå må jeg forte meg ut i stuen og se håndballkampen, skal gå på msn senere og se om du er pålogget! :blunke:

Stor klem fra meg og knøttet :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Ville bare si at du har mange fine innlegg, og jeg finner ofte at jeg er veldig enig med deg.

Ha en fin dag imorgen :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...