Gå til innhold

Grmff*#!*!!

Bridget

Anbefalte innlegg

Nå finner jeg ikke Mastercardet som skal leveres til banken jeg skal avslutte kundeforholdet i, jeg veltet tekoppen utover hele skrivebordet m data´n, tastatur og det hele, han gjøken jeg ble så betatt av i helgen har ikke ringt selv om det ikke var måte på hvor han ville fortsette å holde kontakten i helga, jeg har vondt i hodet, var kjempetrøtt på jobb i dag og

JA, JEG HAR MENSEN FOR F¤#N!!! :frustrert: :evil: :kjempesinna:

Thank U - det var alt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper det om jeg dunker hodet i veggen et par ganger?

Kollektivt sinne og frustrasjon...!

Er minst like sinna som deg, men har ikke mensen!

Du har i det minste en unnskyldning!

*oppmuntrer på beste vis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Det hjalp en del å få blåse ut og litt trøst hjelper alltid Kristian ;-) kollektivt sinne er heller ikke å forakte :D

Men jeg kan virkelig ikke begripe hvor jeg har gjort av det kortet.... Ja, ja kontoene skal jo sperres likevel.

Hva er du sint for da Lea?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea har en "sint-på-alt-og-alle-uten-spesielt-god-grunn"-dag.

Alt bunner vel i at jeg hadde en skikkelig dustedag på jobben..

Men snart er det helg, det går mot lysere tider og sånt.

Things can only get better!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ...slike "sint - på alt- og -alle- uten- en -grunn" dager har jeg også av og til. Og det er ikke noe kjekt :( Blir så sinna og samtidig trist i kroppen...må bare rase fra meg ...det nytter liksom ikke å ta seg sammen og si til seg selv at det er dumt heller .......Nei det må ut ....og så må man prøve å skåne omgivelsene da ...eller ydmykt unnskylde seg når man er over det verste... :roll:

Virgo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå finner jeg ikke Mastercardet som skal leveres til banken jeg skal avslutte kundeforholdet i, jeg veltet tekoppen utover hele skrivebordet m data´n, tastatur og det hele, han gjøken jeg ble så betatt av i helgen har ikke ringt selv om det ikke var måte på hvor han ville fortsette å holde kontakten i helga, jeg har vondt i hodet, var kjempetrøtt på jobb i dag og  

JA, JEG HAR MENSEN FOR F¤#N!!!   :frustrert:  :evil:  :kjempesinna:  

Thank U - det var alt.  :lol:

Know that feeling! :sinna: Du får tenke på om det skal gå fremover eller noe. ;)

*vondt i magen* :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*er typisk mann når det blir slik stemning..lister ut døra for å treffe noen kompiser på byen...*

kniiirk..lukker døra forsiktig bak meg.... Løper som fa...n!...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du spinge FORT Lasse!!! :hoho:

Er forresten ferdig for denne gang - flere uker til neste (og jeg fant forresten Mastercardet til slutt - det lå i lommeboka bak setifikatet :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...