Gå til innhold

Her kan du kjøpe det kjendisene bruker:

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yeeeej, er du back!!! :hoppe:

IKKE sjokka over at du har vært der!!! :ler:

Masse fint ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp pakke i posten derifra selv. Kjempefornøyd! Nå skal jeg suse rundt i kule topper som ingen andre her hjemme har! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne også tenke meg sånn ca hvordan diverse avgifter blir når man handler der før jeg bestiller noe.

Jennifer :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man må betale toll. :(

Jeg har aldri handlet fra utlandet før, så dette kom som en overraskelse på meg :o Hadde jeg tenkt meg litt om, kunne jeg vel ha forutsett det, men var litt kjapp i vendingen. Har kjøpt fire topper for ca. 600,- til sammen, og i tillegg må jeg betale nesten 400,- i toll. Det ble fremdeles billig, og mye av dette er ting som ikke finnes i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte noe i går om at man ikke måtte betale toll hvis varen var verdt under 200 kroner, vet ikke om dette stemmer men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Desverre er klærne bare for mindre mennesker enn meg, men de har mye kult i andre ting. Hadde jeg hatt piercing i navlen skulle jeg bestilt meg en playboy bunny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestillt en liten pakke. Er det noen som vet hva som skjer når denne kommer til Norge? Får jeg den i posten, eller må jeg hente den på tollkontoret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi ikke fornøyde nok med de klærne vi kan kjøpe i gode gamle norge da? :ler: Blir ho altfor dyrt å gjøre det på den måten, da kjøper jeg heller klær her hjemme og sparer meg for de 400 kronene ekstra. Får jo faktisk et par kule topper for det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte meg et kult kjede der i går... Og jo man kan sikkert finne tilsvarende til en billigere penge her hjemme, men kombinasjonen av ok pris og det behagelige med å shoppe hjemmefra er suveren synes jeg. Jeg skal bare prøve å la være å la denne shoppingen på nettet ta overhånd...

Jennifer :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...