Gå til innhold

Hvilken tannkrem bruker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler:  :klappe:  :ler: Gebisslim?? Du oppdaget etter å ha pusset tennene med det eller før?

Det med Colgate er skummelt ja, den står høyt oppe på lista, så skjønner ikke at de får lov til å selge den -men de selger jo sigaretter også så det er nok noe der...

Nja.. Jeg gav faktisk akkurat den "tannpastaen" til mamma. :ler: Vet ikke helt når ho oppdaga det, men vi har ledd fælt av det i ettertid. Det morsomste er at faren min tok tuben med til en kar på jobben hans - som stadig mistet gebisset sitt av en eller grunn. Aldri så galt at det ikke er godt for noe(n). Vet ikke hvordan det ble tatt i mot. :ler:

Men jeg synes virkelig det er på tide at noen opplyser folket om Colgategiften.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nja.. Jeg gav faktisk akkurat den "tannpastaen" til mamma. :ler: Vet ikke helt når ho oppdaga det, men vi har ledd fælt av det i ettertid. Det morsomste er at faren min tok tuben med til en kar på jobben hans - som stadig mistet gebisset sitt av en eller grunn. Aldri så galt at det ikke er godt for noe(n). Vet ikke hvordan det ble tatt i mot. :ler:

Men jeg synes virkelig det er på tide at noen opplyser folket om Colgategiften.

:ler: Litt sånn "hei mamma, her har du litt gebisslim, jeg synes det er på tide du får deg gebiss, nå du er jo steingammel og tennene dine er stygge og fæle, -hint,hint!"

Det med colgate er jeg så enig om at burde snakkes mer om! men det vises vel kanskje på svarene mine... :sjenert:

Endret av Collargol
Skrevet

Colgate Total bruker jeg! Synes den er best liste eller ikke liste.

Skrevet

Aquafresh extreme clean. Har også brukt clinomyn som faktisk fjerner misfarging på tennene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...