Gå til innhold

Hvilken tannkrem bruker du?

Fremhevede innlegg

Gjest Hedda Gabler
Skrevet (endret)

Hvilken tannkrem bruker du? Jeg bruker Solidox Active Gel, en blå geletannkrem. Er veldig glad i blå tannkremer!

Edit: sjekket.

Endret av Hedda Gabler
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Colgate på badet, men i "reise-veska" mi er det Solidox...

Så jeg bruker forskjellig.

Skrevet

Colgate ettellerannet whitening

Kjeder du deg?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker ikke ting som har whitening-effekt eller tannstenskontroll, for det er ikke bra lærte jeg på tannhelsesekretærlinjen.

Man bør jo bruke den fra apoteket som jeg ikke husker hva heter, men det glemmer jeg å kjøpe

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker den røde Colgaten. Syns den smaker best. Solidox sine er så utrolig sterke på smaken, de er rett og slett ubehagelige å bruke.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Kjeder du deg?

Hva mener du? Jeg er da oppriktig interessert i hvilke tannkremer mine med-KG'ere bruker!

Sender for øvrig en liten takk til Tyr.

Skrevet

Aquafresh! :)

Colgate står på e-stoff lista som veeldig kreftfremkallende, så den holder jeg meg langt unna gitt!

Skrevet

Sensodyne, men det hjelper jo pokker ikke det grann.

Skrevet

Jeg bruker Zendium Classic eller noe i den dur

Skrevet

Jeg bruker Sensodyne (Gentle Whitening-utgaven) etter anbefaling fra tannlegen min, og ble kvitt alt av ising i tennene fra dag 1 :). At jeg kjøper akkurat whitening-utgaven, vet jeg ikke helt, for har ikke særlig tro på dette konseptet i tannkremer generelt, men det forebygger kanskje misfarging noe? Eneste som har gitt meg hvitere tenner var laser-bleking som jeg fikk gjort for et par år siden, og det ga FLOTT resultat :sjarmor: .

Skrevet

Colgate, den røde. Synes den smaker best.

Skrevet

Det er tilfeldig etter hva jeg føler for når jeg står i tannkremavdelingen i butikken. Kjøper ofte med en eller to "spennende" tannkremer fra utlandet når jeg er der. For å prøve noe nytt. (Men en gang kjøpte jeg gebisslim i god tro om at det var tannkrem...)

Jeg liker så godt Colgate Herbal, den selger de ofte på sånne billigbutikker som Max og Europris, sjelden i dagligvarehandelen. Men så er det dette med Colgate og dette skremmende stoffet da. Det er litt skummelt.

Gjest baby-E
Skrevet

bruker den med tre farger. Husker ikke hva den heter.

Skrevet

Enten den røde Colgate eller Aquafresh 3 striper (hvit,rød og blå...)

Gjest Kermit
Skrevet

Sensodyne, men den hjelper ikke det spøtt. Tennene mine iser like jævlig.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker blå tannkremer jeg og, med smaksgranuler helst :)

Skrevet
Det er tilfeldig etter hva jeg føler for når jeg står i tannkremavdelingen i butikken. Kjøper ofte med en eller to "spennende" tannkremer fra utlandet når jeg er der. For å prøve noe nytt. (Men en gang kjøpte jeg gebisslim i god tro om at det var tannkrem...)

Men så er det dette med Colgate og dette skremmende stoffet da. Det er litt skummelt.

:ler::klappe::ler: Gebisslim?? Du oppdaget etter å ha pusset tennene med det eller før?

Det med Colgate er skummelt ja, den står høyt oppe på lista, så skjønner ikke at de får lov til å selge den -men de selger jo sigaretter også så det er nok noe der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...