Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 (endret) Hvilken tannkrem bruker du? Jeg bruker Solidox Active Gel, en blå geletannkrem. Er veldig glad i blå tannkremer! Edit: sjekket. Endret 2. august 2006 av Hedda Gabler
Ugla Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Har Colgate på badet, men i "reise-veska" mi er det Solidox... Så jeg bruker forskjellig.
Hu i Svingen Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Colgate ettellerannet whitening Kjeder du deg?
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker ikke ting som har whitening-effekt eller tannstenskontroll, for det er ikke bra lærte jeg på tannhelsesekretærlinjen. Man bør jo bruke den fra apoteket som jeg ikke husker hva heter, men det glemmer jeg å kjøpe
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker den røde Colgaten. Syns den smaker best. Solidox sine er så utrolig sterke på smaken, de er rett og slett ubehagelige å bruke.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Kjeder du deg? ← Hva mener du? Jeg er da oppriktig interessert i hvilke tannkremer mine med-KG'ere bruker! Sender for øvrig en liten takk til Tyr.
Colargol Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Aquafresh! Colgate står på e-stoff lista som veeldig kreftfremkallende, så den holder jeg meg langt unna gitt!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Sensodyne, men det hjelper jo pokker ikke det grann.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker Zendium Classic eller noe i den dur
NullHull Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker Sensodyne (Gentle Whitening-utgaven) etter anbefaling fra tannlegen min, og ble kvitt alt av ising i tennene fra dag 1 . At jeg kjøper akkurat whitening-utgaven, vet jeg ikke helt, for har ikke særlig tro på dette konseptet i tannkremer generelt, men det forebygger kanskje misfarging noe? Eneste som har gitt meg hvitere tenner var laser-bleking som jeg fikk gjort for et par år siden, og det ga FLOTT resultat .
Svart Katt Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 Det er tilfeldig etter hva jeg føler for når jeg står i tannkremavdelingen i butikken. Kjøper ofte med en eller to "spennende" tannkremer fra utlandet når jeg er der. For å prøve noe nytt. (Men en gang kjøpte jeg gebisslim i god tro om at det var tannkrem...) Jeg liker så godt Colgate Herbal, den selger de ofte på sånne billigbutikker som Max og Europris, sjelden i dagligvarehandelen. Men så er det dette med Colgate og dette skremmende stoffet da. Det er litt skummelt.
Gjest baby-E Skrevet 2. august 2006 #14 Skrevet 2. august 2006 bruker den med tre farger. Husker ikke hva den heter.
Pepita Skrevet 2. august 2006 #15 Skrevet 2. august 2006 Enten den røde Colgate eller Aquafresh 3 striper (hvit,rød og blå...)
Gjest Kermit Skrevet 2. august 2006 #17 Skrevet 2. august 2006 Sensodyne, men den hjelper ikke det spøtt. Tennene mine iser like jævlig.
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #18 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker blå tannkremer jeg og, med smaksgranuler helst
Colargol Skrevet 2. august 2006 #19 Skrevet 2. august 2006 Det er tilfeldig etter hva jeg føler for når jeg står i tannkremavdelingen i butikken. Kjøper ofte med en eller to "spennende" tannkremer fra utlandet når jeg er der. For å prøve noe nytt. (Men en gang kjøpte jeg gebisslim i god tro om at det var tannkrem...) Men så er det dette med Colgate og dette skremmende stoffet da. Det er litt skummelt. ← Gebisslim?? Du oppdaget etter å ha pusset tennene med det eller før? Det med Colgate er skummelt ja, den står høyt oppe på lista, så skjønner ikke at de får lov til å selge den -men de selger jo sigaretter også så det er nok noe der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå