Ugla Skrevet 24. oktober 2006 #41 Skrevet 24. oktober 2006 Oppdaget Toblerone i Twistposen...! Nam-nam... Er den (ganske) ny? *Lenge siden sist jeg spiste Twist*
Gjest Aloha Skrevet 25. oktober 2006 #42 Skrevet 25. oktober 2006 Best: Cocos, Marsipan, Nøtti, Montelino (?), Japp Verst: Den mørke sjokoladen med kaffesmak el.l.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 25. oktober 2006 #43 Skrevet 25. oktober 2006 Toblerone? Må visst kjøpe twist igjen.
Dizzy Skrevet 25. oktober 2006 #44 Skrevet 25. oktober 2006 Åh....nå fikk jeg lyst på Twist! Beste---> Lakris Verste--> Marsipan
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #46 Skrevet 25. oktober 2006 Hos meg er det kun bananen som ligger igjen i skåla. Favoritten er kokos og daim.
Marissa Skrevet 25. oktober 2006 #47 Skrevet 25. oktober 2006 Best: BANAN!!!! Ble veldig glad da den kom tilbake! Nøtti er favoritt nr 2. Verst: Engelsk toffee og nougat. De blir kun spist når godtesyken får overtaket...
Minien Skrevet 26. oktober 2006 #48 Skrevet 26. oktober 2006 Beste: BANAN!! Verste: Kokos - den spiser jeg aldri uansett hvor godtesyk jeg er.
Gjest Lily Skrevet 28. oktober 2006 #49 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg liker best Lakris og Daim. Marsipan minst.
Gjest Kaya83 Skrevet 29. oktober 2006 #50 Skrevet 29. oktober 2006 Toblerone er et sveitsisk produkt som Kraft Foods har rettighetene på.. Og Kraft Foods eier Freia.. Det er altså Kraft Foods som selger toblerone over hele verden, bortsett fra i Norge, hvor de har inngått en avtale med Galleberg om distribusjon og salg.. Så den som har oppdaga toblerone i twist har enten blitt offer for feilproduksjon - eller blitt lurt på en annen måte.. http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/page...f=2343&Mid=2343
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #51 Skrevet 29. oktober 2006 Kokos er aller best! Så kommer lakris, og deretter toffee, men jeg likte den gamle toffeen bedre, enn den nye! Banan og marsipan er bare ekkelt, men jeg liker ikke så godt resten heller. Men banan og marsipan er bare ekkelt! :rosasmil:
Saeria Skrevet 29. oktober 2006 #52 Skrevet 29. oktober 2006 Den beste er banan. Den verste er kokos.
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #53 Skrevet 29. oktober 2006 Den beste er selvfølgelig lakrisen! Og den med banan. Og den med kokos. Alle de andre er de verste.
Gjest Tang Lung Skrevet 30. oktober 2006 #56 Skrevet 30. oktober 2006 Er vel bare lakrisen/Daim'en som er brukbar....hater Twist lol
Aquila Skrevet 30. oktober 2006 #57 Skrevet 30. oktober 2006 Beste twist: Kokos! Går alltid først. Men toffee er også en vinner... Nougat og marsipan = Men generelt sett var vel twistposene bedre før... i gamle dager - når alt det andre også var bedre...
Luzi Skrevet 31. oktober 2006 #58 Skrevet 31. oktober 2006 Lakris biten. Ja til flere lakris biter i twist posen Hvor ble det av posen de hadde med bare den i? noen som vet?
Knøttet Skrevet 1. november 2006 #59 Skrevet 1. november 2006 Kokos, lakris og marsipan eeeelsker jeg Resten er jeg ikke noe særlig glad i ...
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #60 Skrevet 29. desember 2007 Hvilke twistbiter karrer du til deg aller først? Og hvilke blir alltid liggende igjen til sist? Jeg er aller mest glad i Daim. Banan og marsipan er det ingen her som liker. Nå er det sjelden jeg spiser twist, er kun i besøk. Liker kun Daim faktiskt, alle de andre bitene syns jeg er ekle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå