Gå til innhold

Twist


Gjest Hedda Gabler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppdaget Toblerone i Twistposen...! Nam-nam... :hoppe:

Er den (ganske) ny?

*Lenge siden sist jeg spiste Twist*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best: Cocos, Marsipan, Nøtti, Montelino (?), Japp

Verst: Den mørke sjokoladen med kaffesmak el.l.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Toblerone? Må visst kjøpe twist igjen. :)

Skrevet

Åh....nå fikk jeg lyst på Twist!

Beste---> Lakris

Verste--> Marsipan

Skrevet

Hos meg er det kun bananen som ligger igjen i skåla.

Favoritten er kokos og daim.

Skrevet

Best: BANAN!!!! Ble veldig glad da den kom tilbake! Nøtti er favoritt nr 2. :sikle:

Verst: Engelsk toffee og nougat. De blir kun spist når godtesyken får overtaket...

Skrevet

Beste: BANAN!!

Verste: Kokos - den spiser jeg aldri uansett hvor godtesyk jeg er.

Skrevet

Toblerone er et sveitsisk produkt som Kraft Foods har rettighetene på.. Og Kraft Foods eier Freia.. Det er altså Kraft Foods som selger toblerone over hele verden, bortsett fra i Norge, hvor de har inngått en avtale med Galleberg om distribusjon og salg.. Så den som har oppdaga toblerone i twist har enten blitt offer for feilproduksjon - eller blitt lurt på en annen måte..

http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/page...f=2343&Mid=2343

Skrevet

Kokos er aller best! Så kommer lakris, og deretter toffee, men jeg likte den gamle toffeen bedre, enn den nye!

Banan og marsipan er bare ekkelt, men jeg liker ikke så godt resten heller. Men banan og marsipan er bare ekkelt! :rosasmil:

Skrevet

Den beste er selvfølgelig lakrisen! Og den med banan. Og den med kokos. Alle de andre er de verste. ;)

Skrevet

Marsipan er best, banan verst.

Gjest Tang Lung
Skrevet

Er vel bare lakrisen/Daim'en som er brukbar....hater Twist lol

Skrevet

Beste twist: Kokos! Går alltid først. Men toffee er også en vinner...

Nougat og marsipan = :kvalm:

Men generelt sett var vel twistposene bedre før... i gamle dager - når alt det andre også var bedre...

Skrevet

Lakris biten. Ja til flere lakris biter i twist posen :sur:

Hvor ble det av posen de hadde med bare den i? noen som vet?

Skrevet

Kokos, lakris og marsipan eeeelsker jeg :hjerter:

Resten er jeg ikke noe særlig glad i ...

  • 1 år senere...
Skrevet
Hvilke twistbiter karrer du til deg aller først?

Og hvilke blir alltid liggende igjen til sist?

Jeg er aller mest glad i Daim. Banan og marsipan er det ingen her som liker.

Nå er det sjelden jeg spiser twist, er kun i besøk. Liker kun Daim faktiskt, alle de andre bitene syns jeg er ekle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...