gard Skrevet 2. august 2006 #21 Skrevet 2. august 2006 Hei Jeg var ganske happy når banan kom tilbake igjen :-) Ellers liker jeg caramel, nøtt, cocos, daim og lakris. Men de fleste glir ned etterhvert som utvalget blir mindre
monja Skrevet 2. august 2006 #22 Skrevet 2. august 2006 kokkos og nougat går først... banan, marsipan og lakris blir liggende og støve ned. ← Her er det omvendt Vi hadde blitt enige vi. smulemor.
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #23 Skrevet 2. august 2006 Elsker banan, daim og lakris. Avskyr kokos og marsipan. ←
Krista83 Skrevet 2. august 2006 #24 Skrevet 2. august 2006 Jeg spiser svært lite sjokolade, men når jeg tar for meg i twist skåla så blir det daimen...
Gjest Godtemoms Skrevet 2. august 2006 #25 Skrevet 2. august 2006 Engelsk toffee,lakris,appelsincrisp og marsipan er best. Jeg savner den deilige jordbærsjokoladen
Gjest Emera Skrevet 2. august 2006 #26 Skrevet 2. august 2006 Den beste er kokos og den verste er kokos. Faktisk... Jeg synes den smaker kjempegodt, men jeg liker ikke den tørre konsistensen på den revne kokosen. Synes jeg går med kokosrasp i munnen lenge etterpå. Har det på samme måte med kokosboller og, da.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #27 Skrevet 2. august 2006 http://home.nvg.org/~oyvind/arbeider/twist/ fra best til verst: nøtti cocos peanut nougat nougat crisp marsipan caramel aprikos daim japp banan vanilla lakris toffe (blæh) nå spiser jeg twist sånn ca 2-3 ganger i året (en pose til jul og påske og smaker en bit her og en bit der), men det er jo såå godt.
Gjest Kermit Skrevet 2. august 2006 #28 Skrevet 2. august 2006 Den litt crispeye biten med blått og hvitt papir som bare har en "snurr" på toppen, er den beste. Hva er det den heter da? Sist jeg sjekket, var det bare bilder av spørsmålstegn på papiret... Jeg savner også aprikosbiten. Den verste er kokos. Tørr og jævlig.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. august 2006 #29 Skrevet 2. august 2006 Et godt tips for å få spist opp hele twist-posen: Få mange unger. Vi har klart å få lakris- og marsipanelskere, men ved banan går grensen her i familien. Sender dem til Hu i Svingen.
Gjest Tyr Skrevet 2. august 2006 #30 Skrevet 2. august 2006 Min erfaring er at det ikke trengs så mange unger, to holder. Og posen blir tømt, også banan.
cbc Skrevet 3. august 2006 #31 Skrevet 3. august 2006 Nå ble jeg snope-syk Den beste er absolutt den der trekanta sjokoladen med blått papir (kommer aldri på hva den heter...). Ellers blir alle bitene i twist-posen spis, men jeg på være veldig snope-syk for å spise den banan sjokoladen.
brumma* Skrevet 3. august 2006 #32 Skrevet 3. august 2006 Jeg liker best Nougat og Nougat Crisp. Misliker sterkt banan, marsipan og kokos! :hår:
Hu i Svingen Skrevet 3. august 2006 #33 Skrevet 3. august 2006 Vi har klart å få lakris- og marsipanelskere, men ved banan går grensen her i familien. Sender dem til Hu i Svingen. ← Takker! :-D
gladidag Skrevet 3. august 2006 #34 Skrevet 3. august 2006 Lakris! og den sjokoladen m lakrisfyll...men den er kanskje borte? Nøtte og cocos er og god. Og den "fjelltopp"biten
Brunhilde Skrevet 3. august 2006 #35 Skrevet 3. august 2006 Bananbiten er best. Kokos og "fjelltopp" er på bunn. Alle i mellom spises med stor eller litt mindre glede...
Gjest Solsikke Skrevet 6. august 2006 #36 Skrevet 6. august 2006 Kokos, marsipan og daim. Karamellene blir liggende igjen.
Najs Skrevet 6. august 2006 #37 Skrevet 6. august 2006 Banan er yummy! Og den karamellen... Ellers synes jeg de fleste er temmelig kvalmende. Kokos hadde jeg ikke spist om jeg så fikk betalt for det
Caboodle Skrevet 7. august 2006 #39 Skrevet 7. august 2006 Banan og lakris, men det andre rælet klarer jeg ikke. Likte også "Black", tror den het det, men den finnes nok ikke lenger.
Mini_me Skrevet 7. august 2006 #40 Skrevet 7. august 2006 dajm og toffee liker jeg liker ikke marsipanen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå