Gå til innhold

Twist


Gjest Hedda Gabler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg var ganske happy når banan kom tilbake igjen :-) Ellers liker jeg caramel, nøtt, cocos, daim og lakris. Men de fleste glir ned etterhvert som utvalget blir mindre :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kokkos og nougat går først... banan, marsipan og lakris blir liggende og støve ned.

Her er det omvendt ;)

Vi hadde blitt enige vi. smulemor.

Gjest gjest1
Skrevet
Elsker banan, daim og lakris. Avskyr kokos og marsipan.

:Nikke:

Skrevet

Jeg spiser svært lite sjokolade, men når jeg tar for meg i twist skåla så blir det daimen...

Gjest Godtemoms
Skrevet

Engelsk toffee,lakris,appelsincrisp og marsipan er best. :sikle:

Jeg savner den deilige jordbærsjokoladen :tristbla:

Skrevet

Den beste er kokos og den verste er kokos. Faktisk...

Jeg synes den smaker kjempegodt, men jeg liker ikke den tørre konsistensen på den revne kokosen. Synes jeg går med kokosrasp i munnen lenge etterpå. Har det på samme måte med kokosboller og, da.

Skrevet

http://home.nvg.org/~oyvind/arbeider/twist/

fra best til verst:

nøtti

cocos

peanut

nougat

nougat crisp

marsipan

caramel

aprikos

daim

japp

banan

vanilla

lakris

toffe (blæh)

nå spiser jeg twist sånn ca 2-3 ganger i året (en pose til jul og påske og smaker en bit her og en bit der), men det er jo såå godt.

Gjest Kermit
Skrevet

Den litt crispeye biten med blått og hvitt papir som bare har en "snurr" på toppen, er den beste. Hva er det den heter da? Sist jeg sjekket, var det bare bilder av spørsmålstegn på papiret...

Jeg savner også aprikosbiten.

Den verste er kokos. Tørr og jævlig.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Et godt tips for å få spist opp hele twist-posen: Få mange unger. :) Vi har klart å få lakris- og marsipanelskere, men ved banan går grensen her i familien. Sender dem til Hu i Svingen.

Skrevet

Min erfaring er at det ikke trengs så mange unger, to holder.

Og posen blir tømt, også banan. ;)

Skrevet

Nå ble jeg snope-syk :sikle: Den beste er absolutt den der trekanta sjokoladen med blått papir (kommer aldri på hva den heter...). Ellers blir alle bitene i twist-posen spis, men jeg på være veldig snope-syk for å spise den banan sjokoladen.

Skrevet

Jeg liker best Nougat og Nougat Crisp. Misliker sterkt banan, marsipan og kokos! :hår:

Skrevet
Vi har klart å få lakris- og marsipanelskere, men ved banan går grensen her i familien. Sender dem til Hu i Svingen.

Takker! :-D

Skrevet

Lakris! og den sjokoladen m lakrisfyll...men den er kanskje borte? Nøtte og cocos er og god. Og den "fjelltopp"biten

Skrevet

Bananbiten er best. Kokos og "fjelltopp" er på bunn. Alle i mellom spises med stor eller litt mindre glede...

Gjest Solsikke
Skrevet

Kokos, marsipan og daim. :)

Karamellene blir liggende igjen.

Skrevet

Banan er yummy! Og den karamellen... Ellers synes jeg de fleste er temmelig kvalmende.

Kokos hadde jeg ikke spist om jeg så fikk betalt for det :kvalm:

Skrevet

Banan og lakris, men det andre rælet klarer jeg ikke. Likte også "Black", tror den het det, men den finnes nok ikke lenger.

Skrevet

dajm og toffee liker jeg

liker ikke marsipanen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...