Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Hvilke twistbiter karrer du til deg aller først? Og hvilke blir alltid liggende igjen til sist? Jeg er aller mest glad i Daim. Banan og marsipan er det ingen her som liker.
Ugla Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Min favoritt er kokos-bitene. Lakris er jeg ikke glad i.
Gjest Tyr Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Kokosen går først... Er det noen som spiser de bananbitene ? *tviler*
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Jeg elsker lakris, og liker banan. Liker ikke marsipan og kokos.
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 (endret) Den beste: NØTTI (den firkanta nøttebiten) eller Caramel.. Den verste: Engelsk toffee Endret 1. august 2006 av Aylana
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 Den verste: Engelsk toffee ← Hvordan kan noen mislike den? Den nye, store biten er også god...
minienthe Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 kokkos og nougat går først... banan, marsipan og lakris blir liggende og støve ned.
Hu i Svingen Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Elsker banan, daim og lakris. Avskyr kokos og marsipan.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Banan er så vondt at det burde vært fengselsstraff for å lage den. Alle andre er nammi. Tillater hverved at den som bestemte at banansmaken skulle komme tilbake i twistposen kan mobbes i evig tid.
Hu i Svingen Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Banan er så vondt at det burde vært fengselsstraff for å lage den. Alle andre er nammi. Tillater hverved at den som bestemte at banansmaken skulle komme tilbake i twistposen kan mobbes i evig tid. ← Jeg var med på underskriftskampanjen for å få bananbiten tilbake. Mobb i vei.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 Jeg var med på underskriftskampanjen for å få bananbiten tilbake. Mobb i vei. ← Når du til og med innrømmer det, så antar jeg at du ikke visste hva du gjorde, enten det eller på slankekur sånn at du bare vil ha de vonde bananbitene i twistposen så du slipper å spise.
Rioja Skrevet 2. august 2006 #14 Skrevet 2. august 2006 Smaken er som baken... Den beste biten er BANAN!!! Så kommer marsipan... Nougat og kokos blir kastet her i gården... -Inviterer herved alle i denne tråden på twist-party, ser ut som alle bitene da ville blitt spist!
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #15 Skrevet 2. august 2006 Min favoritt er kokos-bitene. Lakris er jeg ikke glad i. ← Skal vi være bestevenner Ugla? Du tar kokosen, jeg tar lakrisen.
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #16 Skrevet 2. august 2006 Min favoritt er kokos-bitene. Lakris er jeg ikke glad i. ← Kokosen går først... Er det noen som spiser de bananbitene ? *tviler* ← Som Ugla og Tyr sier, så er kokosbitene best, ergo sitter ikke jeg siden av de når twistskålene settes frem Når jeg er desperat nok, går selv bananbitene ned...
Arkana Skrevet 2. august 2006 #17 Skrevet 2. august 2006 De beste er banan, toffee og appelsin crisp. Den verste er nougat.
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #18 Skrevet 2. august 2006 De beste er den med crisp i og daim-biten. Her blir kokos og marsipan alltid liggende igjen i skåla.
Blueberry Skrevet 2. august 2006 #19 Skrevet 2. august 2006 Like de fleste, men daim og nougat blir gjerne liggende igjen til sist. Nå som vi endelig har fått igjen banantwisten, hva med Bali da? Ingen som savner den? Uff...jeg hater sånne tråder...nå har jeg lyst på twist, og det før frokost!
Gjest Madeline Skrevet 2. august 2006 #20 Skrevet 2. august 2006 Den biten med en nøtt i er best, men nougat, daim og lakris kommer hakk i hel. Kokos og banan får ligge i fred for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå