Gjest "Gjest" Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Hva pleier du å skrive på sms, msn eller si til en person når du vil at h*n skal få vite at du er intressert? Liker du å ta kontakt eller ønsker du helst at h*n skal ta kontakt først? Jeg er ei nokså sjenert jente som prøver å manne meg opp til å fortelle en fantastisk gutt at jeg liker ham, derfor trenger jeg forslag til hva jeg kan si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "Gjest" Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Ingen forslag? Glemte å si at han er nokså sjenert selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 Heisan, skal vi dele en flaske vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #4 Del Skrevet 1. august 2006 Bare si hei Du trenger ikke forklare så mye, eller si så mye av noen ting tror jeg. Gjør det gjerne, men du må ikke mener jeg Eller du kan si det rett ut. "Hei, lå på sofaen og kom pluttselig til å tenke på hvor mye jeg liker deg Vil du finne på noe med meg en dag?" Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #5 Del Skrevet 1. august 2006 På msn: " Hei kjekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "Gjest" Skrevet 1. august 2006 #6 Del Skrevet 1. august 2006 Bare si hei Du trenger ikke forklare så mye, eller si så mye av noen ting tror jeg. Gjør det gjerne, men du må ikke mener jeg Eller du kan si det rett ut. "Hei, lå på sofaen og kom pluttselig til å tenke på hvor mye jeg liker deg Vil du finne på noe med meg en dag?" Lykke til ← Tror jeg går for denne På msn: " Hei kjekken ← Vi får se.. Mulig denne blir prøvd ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_missah Skrevet 1. august 2006 #7 Del Skrevet 1. august 2006 Du kan teste denne: Jeg vet om en som liker deg, og hadde ikke jeg vært så sjenert, så ville jeg fortalt deg at det er meg.. Fin å sende som melding eller på msn, men funker jo å si det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #8 Del Skrevet 1. august 2006 Tror jeg går for denne Vi får se.. Mulig denne blir prøvd ut også ← Gjør du! Så gøy! Tror nok den vil fungere Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 2. august 2006 #9 Del Skrevet 2. august 2006 Forsøkt ennå? Oppdatering? *være nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "Gjest" Skrevet 2. august 2006 #10 Del Skrevet 2. august 2006 Nei, har ikke blitt noe ennå.. Jeg har hatt det så travelt og ikke sett noe til ham Men, snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #11 Del Skrevet 3. august 2006 Nå da? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #12 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg falt VELDIG for "Hei, skal vi dele en flaske vin?"! Den skal jeg jammen bruke en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #13 Del Skrevet 7. august 2006 Og drikker han ikke vin, så kan dere jo dele noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 8. august 2006 #14 Del Skrevet 8. august 2006 hmm, fin denne linken.. hehe... sendte akk sms til han jeg liker veldig godt, som jeg ikke kommer helt inn på.. sendte den med bina til han jeg.. så vi får se! hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå