jento Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #781 Skrevet 13. juni 2007 (endret) For en tåpelig lege.. Sjefen min var sykemeldt fra ca første måned, og hele veien ut til hun fødte. Synes ideen din om at alle må bli gravide er kjempegod En liten bebis ville gjort seg nå, kjenner jeg Legen min er litt gnien på sykemeldingene, men jeg orker ikke å gå ut i jobb og ikke kunne gjøre jobben min og gå rundt å være uvel og slapp hele dagen..da blir ikke livet noe kjekt, skal jo ha litt ok utenom jobben også, ikke bare ligge på sofaen og være kvalm.. :cry: Ja, jeg synst jammen dere kan stille opp slik at jeg ikke blir så ensom etter bryllupet.. Endret 13. juni 2007 av jento
jento Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #782 Skrevet 13. juni 2007 Håper jeg får se bilde av deg med den på fra den store dagen! Sef
jento Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #783 Skrevet 13. juni 2007 fotball på tv, så da kjeder jeg meg.. :kaffe: I dag har jeg vært flink til å gå inn skoene, men har fått beskjed om at jeg egentlig ikke kan gå med høge hæler.. ..."du ser jo driting ut i de skoa..." Lover bra..
Gjest Ballerina Skrevet 13. juni 2007 #784 Skrevet 13. juni 2007 fotball på tv, så da kjeder jeg meg.. :kaffe: I dag har jeg vært flink til å gå inn skoene, men har fått beskjed om at jeg egentlig ikke kan gå med høge hæler.. ..."du ser jo driting ut i de skoa..." Lover bra.. Fotball på TV er det verste som fins!!! Noen gang!! (sier hun som prøver å lære sin kjære til å like sport... ) Du er ikke den eneste som ikke kan gå på høye hæler - morfar ser for seg at han må bære meg opp til alteret når vi skal gifte oss! Ser det litt for meg også!! Har du kjempehøye hæler? Har du vist skoene dine her?? P.S. Legen din kan vel ikke være sååå gnien på sykemeldinger, min er også det innimellom, men når jeg hadde virkelig vondt i armene og var sykemeldt for å kunne gjøre de vanlige tingene hjemme var hun kjempeforståelsesfull! Bare prøv, forklar hvordan det er!
flickan Skrevet 13. juni 2007 #785 Skrevet 13. juni 2007 Hei snupp! Ikke bra å fortsatt være kvalm.. Det må jo legen din skjønne og. Jeg trodde ikke det skulle vre vanskeligå få sykemelding for sånne ting.. heldigvis er ikke mannen min spesielt interessert i fotball.. men vent til tour de france begynner.. Da blir det verre.. Dumme trege prest.. Han må jo skjønne at du vil trykke opp programene.. Buketten din er nyyyydelig.. Jeg er spent på hvordan min egen blir. Håper ikke hun tar for mye grønt i den.. Ellers innom med klem til deg og beibien i magen
Kykkelikokos Skrevet 14. juni 2007 #786 Skrevet 14. juni 2007 Innom med en liten til favoritt-gravidbruden. Hvis du fortsetter å gå med dem frem mot bryllupet, så vil du bli vant til å gå med hæler, og da blir det mye bedre. Husk at du går med høye hæler og er femin, blir lett litt mer vrikking på hoftene. Dette er helt naturlig! Hvis du prøver å unngå dette kan du ende opp med å gå som en pingvin.
jento Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #787 Skrevet 14. juni 2007 Fotball på TV er det verste som fins!!! Noen gang!! (sier hun som prøver å lære sin kjære til å like sport... ) Du er ikke den eneste som ikke kan gå på høye hæler - morfar ser for seg at han må bære meg opp til alteret når vi skal gifte oss! Ser det litt for meg også!! Har du kjempehøye hæler? Har du vist skoene dine her?? P.S. Legen din kan vel ikke være sååå gnien på sykemeldinger, min er også det innimellom, men når jeg hadde virkelig vondt i armene og var sykemeldt for å kunne gjøre de vanlige tingene hjemme var hun kjempeforståelsesfull! Bare prøv, forklar hvordan det er! Jeg har ikke mer en 2,5 cm hæl kanskje, så skulle jo være overkommelig..men til vanlig går jeg aldri med hæler, så har en jobb å gjøre Tror skoene vart visst tidlig i dagboken, skal se om jeg finner de igjen Skal snakke med legen min igjen i morgen, jeg orker ikke i jobb igjen, så hun må nå bare skrive ut en ny. Vet hun kommer til å spørre om jeg kan jobbe litt, men tror faktisk ikke jeg klarer det heller, for med en gang jeg prøver å gjøre noe, som t.d. å vakse hus, så blir jeg bare enda mer kvalm. Har gode perioder frå ca 12-6 enkelte dager, men synst det er litt trist å måtte på jobb hver gang jeg har gode dager, og bare være dårlig og uvel når jeg er hjemme..vi får se
jento Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #788 Skrevet 14. juni 2007 Hei snupp! Ikke bra å fortsatt være kvalm.. Det må jo legen din skjønne og. Jeg trodde ikke det skulle vre vanskeligå få sykemelding for sånne ting.. heldigvis er ikke mannen min spesielt interessert i fotball.. men vent til tour de france begynner.. Da blir det verre.. Dumme trege prest.. Han må jo skjønne at du vil trykke opp programene.. Buketten din er nyyyydelig.. Jeg er spent på hvordan min egen blir. Håper ikke hun tar for mye grønt i den.. Ellers innom med klem til deg og beibien i magen Hei hei!! Nei, kvalme er ikke noe særlig..Trodde ikke det var vanskelig selv jeg, men hun er vel vant til at de aller fleste bli bra etter 12 uke..jeg er sef blant de få % som er kvalme lenger... Jeg krysser fingrene og håper at ingen av dere får det slik når dere blir gravide! *krysse krysse* Tour de france ja..det går i ett her..alt av sport er visst topp, bortsett fra golf og tennis, men det er det ikke så veldig mye av på tv.. Ja, jeg er veldig fornøgd med buketten min, gleder meg til å se om de får den til slik som jeg vil ha den- Synst du er litt sprek som gir frie tøyler, litt kjekt da, blir jo ekstra spennende å se hvordan den blir. Jeg er sikker på at du blir veldig fornøgd med den, de er jo veldig flinke! Klem tilbake fra bebyen og meg
jento Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #789 Skrevet 14. juni 2007 Innom med en liten til favoritt-gravidbruden. Hvis du fortsetter å gå med dem frem mot bryllupet, så vil du bli vant til å gå med hæler, og da blir det mye bedre. Husk at du går med høye hæler og er femin, blir lett litt mer vrikking på hoftene. Dette er helt naturlig! Hvis du prøver å unngå dette kan du ende opp med å gå som en pingvin. Klem tilbake Ja, jeg må trene hver dag har jeg funnet ut, faktisk er de helt greie å gå i nå, første gang var de helt grusomme. Akuratt nå ser jeg ut som en pingvin ja.. Stilig..
jento Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #790 Skrevet 14. juni 2007 (endret) ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååå..................... :slåss: :slåss: Teite teite presten og organisten :slåss: :slåss: Vi fikk ikke godkjendt kirkeprogrammet.... De såg helst at vi ikke hadde imstrumental av You raise me up som ingangsmelodi, burde velge en brudemarsj... JEG VIL IKKE HA BRUDEMARSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I tillegg hadde vi plassert en av musikkinnslagene feil, anten måtte vi ha den en annen plass ellers måtte vi kutte den ut... Unskyld meg, men HELVETE! Nå kan de bare ha det så godt, når jeg ikke fikk det som jeg ville, så gidder ikke jeg å døpe ungen min i kirken heller... Men ellers var det "et fint og innholdsrikt program...." Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, må ned på kirkekontoret og låne en cd med brudemarsjer for å finne en fin en... Fikk nå i det minste rimelig kjapt svar da..og han ville ha samtale torsdag om en uke, håper ikke han skal hjem til oss Det blir flaut Ja, så hva gjør jeg nå??hvilke marsjer er fine da?? Endret 14. juni 2007 av jolie
Gjest Ballerina Skrevet 14. juni 2007 #791 Skrevet 14. juni 2007 Så utrolig kjipt da at de ikke ville godkjenne kirkeprogrammet!! Kan godt være med deg å kjefte på dem altså!!!!!!! Men brudemarsjer... send meg mailadressen din på PM så skal jeg sende deg en fil med en kjempefin brudemarsj!!! Så kan du iallfall høre på den
jento Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #792 Skrevet 14. juni 2007 Så utrolig kjipt da at de ikke ville godkjenne kirkeprogrammet!! Kan godt være med deg å kjefte på dem altså!!!!!!! Men brudemarsjer... send meg mailadressen din på PM så skal jeg sende deg en fil med en kjempefin brudemarsj!!! Så kan du iallfall høre på den å, takk! Litt trist i dag :cry:
jento Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #793 Skrevet 14. juni 2007 Nå skal jeg kle meg, stå opp og spasere ned på kirkekontoret og låne cden med BRUDEMARSJENE på.. Og så en tur på bibloteket for å skrive ut div ting..
Kykkelikokos Skrevet 14. juni 2007 #794 Skrevet 14. juni 2007 Så teit prest Skjønner ikke hva som er galt med egen instrumental.. Noen mennesker er bare vanskelige. Men du finner nok en brudemarsj du liker skal du se
Victori@ Skrevet 14. juni 2007 #795 Skrevet 14. juni 2007 Uff da jento, du må ikke være trist! Du skal gifte deg med mannen i ditt liv om 23 dager, du har baby i magen! Ikke la en innmarsj ødelegge det... Selv om det ikke blir You raise me up så vil dere få en flott vielse, det er jeg sikker på! Vi skal snakke med presten neste onsdag. Vi skal møte henne i kirken slik at vi kan ha en generalprøve på hva som skjer den dagen. Blir spennende. Så nydelig buketten din var!! Skal du ha de samme fargene?? Utrolig fin var den! Jeg skal til frisøren på prøvetime i dag, blir spennende. Når skal du ha prøvetime? Jeg vil gjerne følge deg den dagen jeg. Send meg en mail, så kan vi utveksle nr.... Tenk så moro, jeg har jo vielse en halvtime før deg. Når du tar på kjolen, så sender jeg deg melding fra bilen på vei til kirken....
Gjest Pesto Skrevet 14. juni 2007 #796 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Ja, så hva gjør jeg nå??hvilke marsjer er fine da?? Det var ikke noe gøy, så dumt når man har bestemt seg for noe også må det endres på sånn rett før Skjønner at du er Men det finnes en del fine brudemarsjer, du trenger ikke de to som er vanlige. Mange som ikke høres ut som marsj heller synes jeg. Hvis de har en cd der så får du prøve å høre på noen av de. Men skjønner deg så godt, det der var kjedelig. Jeg synes at følgende er fine: Jämtländsk brudemarsj. Trumpet voluntary av Henry Purcell (trenger ikke å være trompet) Trumpet tune av Jeremiah Clarke (trenger ikke å være trompet) Pupose av Nordraak Håper det ordner seg! Endret 14. juni 2007 av Pesto
Majabeth Skrevet 14. juni 2007 #797 Skrevet 14. juni 2007 Så dumt at det ikke ble godkjent! Jeg er litt engstelig for at det samme skal skje med oss. Må ringe presten snart...*gruer meg litt, for i det siste har alt godt så greit* Håper du finner en fin marsj, da. Vi skal ha Jämtlandsk brudemarsch. Ja, om det blir godkjent.
jento Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #798 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Så teit prest Skjønner ikke hva som er galt med egen instrumental.. Noen mennesker er bare vanskelige. Men du finner nok en brudemarsj du liker skal du se Det er visst organisten som er teitest, han som bestemmer hvilke sanger vi får ha. Og akuratt nå er han den teiteste jeg vet om..skikkelig barnslig her nå.. Jeg var så sint og lei meg at jeg nesten begynnte å gråte..(har vel litt med hormoner å gjøre også kan jeg tenke meg.. ) :slåss: :slåss: Endret 14. juni 2007 av jento
jento Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #799 Skrevet 14. juni 2007 Uff da jento, du må ikke være trist! Du skal gifte deg med mannen i ditt liv om 23 dager, du har baby i magen! Ikke la en innmarsj ødelegge det... Selv om det ikke blir You raise me up så vil dere få en flott vielse, det er jeg sikker på! Vi skal snakke med presten neste onsdag. Vi skal møte henne i kirken slik at vi kan ha en generalprøve på hva som skjer den dagen. Blir spennende. Så nydelig buketten din var!! Skal du ha de samme fargene?? Utrolig fin var den! Jeg skal til frisøren på prøvetime i dag, blir spennende. Når skal du ha prøvetime? Jeg vil gjerne følge deg den dagen jeg. Send meg en mail, så kan vi utveksle nr.... Tenk så moro, jeg har jo vielse en halvtime før deg. Når du tar på kjolen, så sender jeg deg melding fra bilen på vei til kirken.... Å, du er nå søt Det blir nok bra tilslutt, må bare venne meg til tanken at jeg ikke fikk det som jeg ville..(pleier å få det skjønner dere.. ) Sant som du sier, jeg får min mann og snart min elskede beby, og jeg er heldig Vi skal ha møte med presten til uka, og skal møte han i kirka til generalprøve siste uka før bryllupet. Håper ikke han begynner å be for oss og slikt, for da kommer ikke jeg til å klare å holde meg, vertfall når mannen sitter der og er like full av flin..Ikke for å være uhøflig altså, men blir liksom aldri vant til at folk ber for oss når vi er alene liksom..jaja, får prøve oppføre meg.. Så kjekt at du synst buketten var fin, jeg synst også den er veldig nydelig. Vi skal ha de samme fargene ja, men lurer litt på å bare ha roser i den, ikke de andre blomstrene som er i den, er det liljer kanskje. Hva synst du om det??? Å, så spennende med prøvetime, har du en tanke om hvordan du vil ha det?? Jeg lurer på om jeg skal ha alt opp eller om jeg skal ha noe hengende ned, hvet ikke hva som er finest. Du blir nok utrolig vakker! Stas å følge hverandre, bare vi hugser å sende melding, og ikke er så stresset med alt mulig, synst jeg ser meg selv, stresse bra og så nervøs. Men jeg sender deg en mail jeg =) Koselig
jento Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #800 Skrevet 14. juni 2007 Det var ikke noe gøy, så dumt når man har bestemt seg for noe også må det endres på sånn rett før Skjønner at du er Men det finnes en del fine brudemarsjer, du trenger ikke de to som er vanlige. Mange som ikke høres ut som marsj heller synes jeg. Hvis de har en cd der så får du prøve å høre på noen av de. Men skjønner deg så godt, det der var kjedelig. Jeg synes at følgende er fine: Jämtländsk brudemarsj. Trumpet voluntary av Henry Purcell (trenger ikke å være trompet) Trumpet tune av Jeremiah Clarke (trenger ikke å være trompet) Pupose av Nordraak Håper det ordner seg! Ja, jeg synst det var veldig kjedelig :cry: Hadde gledet meg slik til kirken, for jeg følte vi hadde slikt et fint program. Jeg har vært å hentet cden, og der var det 9 marsjer, og jeg må velge en av de. Han hadde ikke hørt om noen av de du nemner For en ubrukelig organist..Han skal ikke få spille i dåpen til knøttet vertfall..skal skjekke hvem som er der før vi bestemmer oss for dato.. jeg kjenner at jeg nesten hater han, tror aldri jeg har vært så sint på noen før (off, nå var jeg stygg.. sorry) har sendt innigjen programmet til godkjenning og blir det ikke godkjendt nå, så tror jeg at jeg gifter meg hos sorenskriveren.. (beklager at jeg sikkert er litt teit i dag, men vart så lei meg :cry: Skulder litt på graviditetshormonene... I dag kjenner jeg at jeg kan eksplodere for den minste ting..så mannen bør snakke riktig i dag.. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå