Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Altså, det som står igjen..: (må bare holde denne på siste side :) )

1. Skrive ut bordoppsettingen

2. Sjokolader til velkomstgavene

3. Trykke kirkeprogram

4. Forhøre meg endelig om bryllupskaken

5. Pusse ringer og gravere inn dato

6. Hvem er i baren? Svigers og pappa har ansvar for

7. Cognak-glass

8. Mangler en serveringsdame

9. Skrive kjøreplan for middagen Overlater til toastmaster

10. Skrive kjøreplan for hele dagen

11. Snakke med toastmaster.

12. Mikrofon til festen

13. Skrive navn på bordkortene.

14. Snakke med dem som skal spille på festen

15. Snakke med prest

16. Gå inn sko- holder på

17. Øve på brudevals

18. Ringe saksofonist

19. Trykke opp festprogram

20. Sende mail til presten- godkjenning av kirkeprogram

21. Sette inn anonse i avisen

22. Ordne sløret

Endret av jento
Skrevet

Hei jento. Har dere vært og sett på kirken? Har dere hørt noe fra presten enda? Vi har ikke fått avtalt noe møte med presten. Hun skulle ringe tilbake, men har ikke hørt noe..

Skrevet
Hei jento. Har dere vært og sett på kirken? Har dere hørt noe fra presten enda? Vi har ikke fått avtalt noe møte med presten. Hun skulle ringe tilbake, men har ikke hørt noe..

Vi har ikke sett på kirken, men vi kjenner godt til kirken, så har egentlig ikke behov for å se mer på den. Eller kanskje jeg må ha meg en tur for å skjekke ut pynting o.l. Har ikke hørt noe fra presten.. :sur: I går sendte jeg han forslaget til kirkeprogramet, så håper å høre noe i løpet av uken. Når jeg har fått ordnet det, så trenger vi egentllig ikke samtale før helt inntil. Må bare få trykket opp kirkeprogrammet, for når det er godkjendt er det ikke så veldig mye å ta stilling til når vi skal snakke med presten :) Virker som de fleste presten dryger samtalen til helt inntil dagen, til oss bruder sin fortvilelse..Har dere fått godkjendt kirkeprogrammet??

Skrevet

Nei, vi har liksom ikke fått bestemt noe fordi vi vet ikke hva vi kan velge mellom. Trodde presten kunne gi litt info om det.. Jeg har prøvd å sende kirkekontoret en mail, men de har ikke svart på den. Har vel sikkert gått en uke uten svar. Spurte blant annet om de har fått prøvingspapirene våre.

Da vi bestilte vielse i fjor fikk vi beskjed om at de skulle sende informasjonspapirer om våren. Har ikke sett snurten av noe papirer..

Gjest Pesto
Skrevet (endret)

Litt frustrerende at de ikke gir tilbakemelding på så viktige ting. Der vi skal gifte oss har de kontortid kun på torsdager så det kommer nok til å frustrere meg en del ja.. Kanskje du skulle prøve å ringe de?

Litt greit å se på kirken i forhold til pynting også da. Men må liksom tenke og se litt annerledes på den enn hva man vanligvis gjør kanskje.

Listen din blir bare kortere og kortere den, er ikke så mye igjen nå.

Endret av Pesto
Skrevet

Har prøvd å ringe, men ingen svarer telefonen :frustrert:

Gjest Pesto
Skrevet

Sinna ja... det er sikkelig dårlig. Det er ikke så lenge igjen heller så du vil vel ha et par ting på plass tenker jeg.. Frustrasjon :sur:

Skrevet

Å gjett om jeg hadde blitt ilter dersom det hadde vært meg?? Yesssss :slåss:

Gjest Ballerina
Skrevet
Å gjett om jeg hadde blitt ilter dersom det hadde vært meg?? Yesssss :slåss:

Jeg også!! :slåss: :slåss: :slåss: :slåss:

Skrevet
Jeg også!! :slåss: :slåss: :slåss: :slåss:

Meg óg !!! :slåss: :slåss:

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen! :hoppe:

Ser at lista di blir kortere og kortere.. Du har jo full kontroll. Jeg kjenner jeg begynner å bli stresset over å få gjennomført alle disse møtene med de involverte, vigsler, catering, toastmaster, fotograf osv.. Er jo ikke så lett når vi bor 50 mil unna vigselstedet. men vi ordner det nok på et vis.

Ellers innom med en klem til deg og beibisen i magen!

:klem:

Skrevet
Meg óg !!! :slåss: :slåss:

:slåss: :slåss: :slåss: :slåss:

:legrine:

Jeg får prøve igjen på torsdag. Tror de skal ha åpent om tirsdager og torsdager.

Gjest Pesto
Skrevet

Hei du!! Hvordan er det med deg og planleggingen, fått gjort noe mer spennende? Godkjent kirkeprogrammet for eksempel..?

Nå er det ikke så lenge igjen heller, moro.. :hoppe::hoppe:

Skrevet

Ser ut som du har full kontroll jento! Tenk, nå er det bare 24 dager igjen! Det går så vanvittig fort den siste tiden. Husker når det var 2 mnd igjen, da tenkte jeg at dagen aldri kom. Men gjett om jeg fikk den i bakhodet! Plutselig var det under 1 mnd! Men jeg tror jeg er i rute jeg og så bryllup skal det nok bli!

Hva slags bukett skal du ha?

Kjolen din er fantastisk fin!! Håper jeg får se bilde av deg med den på fra den store dagen! :)

Skrevet

off, disse prestene er ikke gode å skjønne seg på..trege er de..håper min snart tar kontakt ang samtale og godkjenning av kirkeprogram, kjenner at jeg har lyst til å trykke de opp nå.

Listene blir bare kortere og kortere, men flere ting ommer også til, men føler det er overkommelig, og at jeg har kontroll på det meste :)

I dag har jeg fått snakket med bakeren om bryllupskaken, og det viser seg at vi får velge fyll inni kaken og da vil vi ha vaniljefyll tror vi, vertfall i en av etasjene. Også får vi pynte kaken skil vi ønsker. Litt lettet, for i utg.punktet var jeg jo ikke helt fornøgd med den. Så da skal gubben få velge fyll :) snill som jeg er :ler:

I tillegg har jeg fått tak i han som skal spille saksofon, han var bare SÅ hyggelig, og sa flere ganger at han satte pris på å bli spurt. Så nå lettet jeg litt, for synst kirkeprogrammet vårt er veldig fint, og toppet med saksen, bare presten godkjenner det da... :sjenert:

Nå driver jeg og går inn brudeskoene, og har funnet ut at det ikke er så lett å lage middag + gå inn sko samtidig..og så skrive her i tillegg................... :spise:

obs, der vart sausen brent... :sur:

Skrevet (endret)

åååååååå, jeg gleder meg slik :hoppe:

men litt trist da, for når bryllupet er over så kan jeg ikke tyte med dere her inne hver dag.. :sjenert: så jeg fåreslår at alle blir gravide, så kan vi tyte mer etter bryllupet også! God ide fra min side :jepp: Da gjør vi det!!!

Endret av jento
Skrevet

Enda ikke bra fra kvalmen.. :spy: er i 13. uke nå, skulle ikke dette bli bedre nå, det sa iallefall legen..hun kommer til å være dritsur viss jeg spørr etter ny sykemelding, sist sa hun; du kan få to uker til, men da må du komme deg i arbeid igjen...akuratt som om jeg skulker..teite legen.. :tristbla:

Skrevet
Enda ikke bra fra kvalmen.. :spy: er i 13. uke nå, skulle ikke dette bli bedre nå, det sa iallefall legen..hun kommer til å være dritsur viss jeg spørr etter ny sykemelding, sist sa hun; du kan få to uker til, men da må du komme deg i arbeid igjen...akuratt som om jeg skulker..teite legen.. :tristbla:

For en tåpelig lege.. Sjefen min var sykemeldt fra ca første måned, og hele veien ut til hun fødte.

Synes ideen din om at alle må bli gravide er kjempegod :tommel: En liten bebis ville gjort seg nå, kjenner jeg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...